Oferta 1 Mai la Budapesta!!!

Sa nu credeti ca am inceput seria de ghiduri cu Budapesta doar asa :), v-am lasat sa studiati, sa vedeti daca va-r placea o excursie, un sejur ....... dar nu va las doar cu ghidul. Vin si cu o propunere pt 1 Mai, ca tot se apropie, eu doar ce mi-am facut rezervare si sunt foarte multumita de preturile cu care am iesit!
Pentru transport aveti mai multe posibilitati.
1. Tren, drum de noapte din Bucuresti si nu numai (http://www.mersultrenurilor.ro/Statie/Budapesta_Keleti)
2. Autocar ( mai ales pentru cei din nord ) de ex: Cluj-Budapesta&retur 100 ron, 130 ron depinde de companie! (http://www.kolumbus.ro/index.php)
A 3-a varianta vine din partea companiei Wizz-air care are reduceri de 20% pentru cei ce fac rezervare azi. Targu Mures - Budapesta & retur cu tot cu taxele de rezervare iese pe la 200 ron ( pt 1 Mai ).

Cazare :

*Super low-cost ar fi o camera dubla intr-un centru cultural chinezesc :), pentru non-conformisti!
(si e destul de aproape de centru )
China Trade Information Centre -12 eu/camera dubla puteti rezerva pe hostelsclub.com

*Low cost mi se par ofertele de pe venere.com
Guest House Jade (3*) - 20 eu/camera dubla
Carmen Hotel Panzió (3*)-27 eu/camera dubla

*Good price tot pe venere.com
Hotel Mediterran (4*) - 34 eu/camera dubla
Pension Kapu Panzió (4*) - 38 eu/camera dubla

Calatorie placuta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu