CONCURS: Castiga un weekend in 2 la Milano

N-am mai pus demult nici un concurs cu castiguri din domeniul turistic asa ca m-am gandit ca e timpul sa pun.
Despre ce concurs e vorba? Stiti bine ca mie nu imi plac concursurile gen `cumperi ceva si participi la tombola`, mie imi plac cele pe net, unde lasi comentarii, te abonezi pe diferite site-uri sau bloguri, chestii din astea de bun simt care nu implica investitie financiara :).
Si uite ca am gasit.



La acest concurs tot ce ai de facut e sa te inscrii in comunitatea CareSpot si sa devii fan al paginii FaceBook CareSpot. Concursul se desfasoara din 21 octombrie pana in 22 noiembrie.
Premiul consta intr-un weekend la Milano, zbor operat de AlItalia, 2 nopti cazare la Hotel Ibis Milano pentru 2 persoane.
Castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti. Nu uitati sa treceti corect toate datele altfel veti fi descalificati.
Pentru a participa apasa aici :
Multa bafta!

In chenarul din dreapta gasiti 'Cuprinsul blogului' cu toate postarile de pana acum. Si nu uitati sa votati ghidul dorit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu