Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Back home

Dragii mei, imi cer scuze pentru ultimele 10 zile, fiindca nu am avut asa activitate pe blog si nici pe alte bloguri. Am fost plecata in Franta si Belgia. Am aterizat ieri pe aeroportul din Targu Mures si inca nu m-am dezmeticit bine. Voi reveni cu articole maine sau poimaine, am o gramada restante.

Multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine in aceste 10 zile: Raphaelly, Mihaela, Orry, Nice, Redsky, Liliana, Shakuka, Elena, Irina, Claudia, Carmen, Freeseodesign, Shayna

Si pt toti ceilalti sa aveti o saptamana minunata!

8 comentarii : Leave Your Comments

  1. Hahahaa :)) Eu nu te scuz decat daca vii cu articole detaliate, asa cum ne-ai obisnuit pana acum. Si cu poze :P

    RăspundețiȘtergere
  2. hahahaha, momentan am deja pregatit un set de articole despre vacanta din februarie, cand am fost in Barcelona si nu numai, si mi-au ramas destule restante.
    Dar voi incerca sa mai strecor cate ceva si despre Franta si Belgia ca sa nu va plictisesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit, Alicee!:) Stiu ca ai fost plecata in strainatate, abia astept articole despre aceasta calatorie a ta. Si poze, evident. :D Ai fost prima data in Belgia?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice am fost in Franta-Belgia-Franta :)
    M-am axat insa pe Franta fiindca acolo am rude si nu platesc hotel :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenit!
    Si eu simt nevoia sa plec cateva zile din oras, nu-l mai suport... :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Liliana

    Mihaela, se aproapie weekendul, organizeaza ceva :)

    RăspundețiȘtergere

Jurnale de calatorie