Cinque Terre - toate zilele

Enciclopedia calatorului independent - Cinque Terre - Italia

Toate articolele despre Cinque Terre- click pe titlu pentru a citi

Articol:  In drum spre Italia Ziua 1

Ajung in Italia singura, aproape pierd trenul in gara din Pisa, ma cobor cu o statie inainte de satul meu! Atunci incepe adevarata aventura!

O privire per ansamblu cu ce inseamna destinatia mea finala, cele 5 Sate numite Cinque Terre, mici bijuterii arhitecturale

Articol: Cinque Terre - Manarola Ziua 2.

Unii numesc Manarola cel mai fotogenic sat din Cinque Terre! adevarul e ca satul e foarte frumos, presarat cu alei inguste, multe flori, iar vederea asupra marii/inspre sat face intr-adevar toti banii

La 5 minute de Manarola se afla al doilea sat pe care l-am vazut, Riomaggiore! Aici gasesc o panorama superba asupra marii, 100 de scari ce se ridica din mare, un lift in piatra ce te urca pana in sat si alte minunatii arhitehtonice pt aceste locuri oarecum izolate ale Italiei

Monterosso Al Mare nu e cel mai frumos sat dar cu siguranta are cea mai lunga si mai exotica plaja dintre toate. Apa de un albastru turquaz!  Un singur dezavantaj ar putea fi plaja ...

Vernazza a fost ultumul sat vazut! E la fel de frumos ca celelalte insa parca aici se amesteca cel mai bine natura cu viata de sat!
Aici sunt cascade, roci imense unde doamnele stau la plaja, un baraj in mijlocul marii etcc

Articol:Return to Pisa Ziua 3

Dupa cum vedeti toate satele din Cinque Terre le-am vazut intr-o zi! In a treia zi urma sa zbor la Barcelona, din Pisa! Am ramas blocata in tren si am pierdut avionul! Ma plimbam pe strazile din Pisa si ma gandeam cum am ramas in Italia fara cazare, singura si cu banii numarati! Ce o sa ma fac?

Articol:Portovenere - Biserica si Grota Bryon  Ziua 4

Portovenere mi-a placut la nebunie! In prima parte Biserica cocotata si Grota Bryon, cele 2 mari atractii ale Statiunii

In al doilea articol gasiti un set de motive pt care il consider un sat minunat! Loc perfect unde sa iti iei o vila si sa revii in fiecare weekend

Eu zic ca v-am dat cateva motive chiar bune :)

Articol: Genova ce oras frumos Ziua 6

O excursie de o zi in Genova ajunge pt a vedea orasul si cel mai mare Acvariu din Europa! :)
ps: are un port chiar frumos!

Levanto a fost statiunea mama in toata vacanta asta!
Intr-o seara am prins un apus fantastic pe care vi l-am povestit in detaliu

In Lucca sunt unele din cele mai frumoase biserici din Italia! va garantez :)

Pretul total al vacantei mele pe Riviera Italiana! zic ca a fost un pret bun pt 7 zile in plin sezon (iulie)