Ce inseamna Paradis pentru mine

Am primit 2 lepse si inca nu am rezolvat nici una. Rusine mie, stiu! Dar azi ma revansez si o scriu pe prima. E despre cum vad eu Paradisul in lumea asta...leapsa primita de la Bianca!
Din fericire azi sunt in toane bune asa ca am sa scriu despre Paradis, sau Colturi de Rai din lume din mai multe categorii fiindca pt mine nu s-a inventat un Paradis absolut in care sa-mi doresc sa raman pt totdeauna! Toate locurile sunt cu plusuri si minusuri asa ca daca ar fi sa raman la mare, intr-un oras, intr-un sat, la munte, etccc as alege .......

Si sa incepem:

1.Paradisul meu urban .... e New York!

Stiu! e smog, e poluare, e aglomeratie din zi pana in noapte .... dar e viata! E cel mai viu oras dupa parerea mea!  I love Manhattan, Central Park, Suburbiile cu case in stil victorian, apartamentele cu camere inalte, gradinile de pe acoperis si nu in ultimul rand Times Square!!! Ca sa nu fie nici un dubiu ca e New York!

by Phil Roeder

2.Paradisul meu exotic .... se afla in Asia: Maldive, Bora-Bora, Bali, Thailanda, Phillipine

Oriunde e plaja, mare azur, palmieri, nisip fin, multe flori, bungalow-uri luxoase .... e coltul meu de rai!

by easyrab

Dar din pacate nu suport caldura de peste 30 grade si nici umiditatea in exces, asa ca nu as putea sta aici pentru totdeauna :(

3.Paradisul meu insular .... se afla in Capri si Santorini

Amandoua sunt petece de pamant ce se inalta din mare! deci e mare + munte + case albe + multa culoare data de flori + multa relaxare .... la vita e bella

by LOPE

Dar totusi prea multa izolare pe o insula pt mine ...

4.Paradisul meu montan ... sunt Alpii

Nu ca ii stiu foarte bine, doar din poze, dar mi-au placut! Asta este motivul pentru care as vrea sa ajung in Elvetia cat mai curand

by Piero...

Dar nu se pune problema sa raman la munte :)

5.Paradisul meu rural ..... e regiunea Provence si regiunea Toscana

Acolo unde sat inseamana rustic, inseamna viata organizata si canalizata pe detaliu (ghivece frumoase + mancare buna + borcane de dulceata hand made + peisaje cu lanuri de grau+levantica si mult verde.

Hmmm cu un job si o conexiune buna la internet as ramane aici o perioada ...

6.Paradisul meu Sf din lumea reala .... e Cappadocia, Petra, Giants Causeway, Padurea de Piatra din China

by code poet

si ar mai fi cateva, dar as putea sta in imprejurimi doar pe perioada scurta, nu as vrea sa ajung sa ma plictiseasca imaginea lor ... deci continuam

7.Paradisul meu vizual ... e gradina Majorelle din Maroc

Paradisul pt mine inseamana culoare! Si eu nu am vazut pana acum nici unde atata culoare ca in Gradina Majorelle! culoare si plante tropicale .... gradina casei mele de vis!

by Jordi Chueca

Daca as avea o gradina, chiar si cu riscul de a o supra-incarca mi-as face-o asa ....nu cred ca m-as satura de privit, pacat ca nu putem locui in gradina ...

8.Paradisul meu muzical ... e in Portugalia

Acolo unde portugheza ma ghidala la ureche non-stop! si-mi place foarte mult, dar inca nu m-am putut obisnui cu atata piatra cubica si dealuri! mai vedem ...

by Fr Antunes

9.Paradisul meu culinar ... e in Italia

Cea mai buna mancare pt mine (per ansamblu) o gasesc in Italia! Paste in zeci de feluri, pizza la fel, salami;  branzeturi, vinuri, cozonaci .... ah daca am putea sa ne canalizam toata viata dupa acest criteriu maine as fi in Italia,

by McPig

Si ultimul, dar nu cel din urma ...

10.Coltul meu de rai sentimental .... e Cluj

by Cluj Kolozsvár Klausenburg

Acolo unde ma simt acasa ...... acolo unde ma intorc dupa fiecare vacanta si de unde n-as mai pleca daca n-ar fi un oras din Romania, cu problemele economice de la noi din tara etccc. Nu, nu e neaparat de vis, nu se compara cu tarile exotice, cu plaje cu nisip alb, cu locurile Sf de care va aminteam, cu satele rustice, dar .... am gasit un 'inlocuitor' pt o parte din ele!
Pt nisip ma duc in Clubul Jenis Stuf, si pt atmosfera 'ca la mare'; pt mancare italiana mereu poposesc in restaurantul ''Amicii'' sau ''La Piateta'', pentru atmosfera rustica 'ca la tara' ma plimb pe langa Muzeul de Istorie, cand vreau ceva mai cosmopolit ma duc la Mall, la Iulius de obicei :), doza Sf o iau din Salina Turda, partea montana imi trece cu Cheile Turzii, cand caut culoare ma duc in Gradina Botanica desi nu are nimic in comun cu Gradina Majorelle, dar gasesti si aici colectii uimitoare, in special cea de trandafiri! ... in concluzie Clujul e o micaaaa micaaaa mostra, un amestesc din toate, cu care m-am obisnuit si imi place!

Daca gasiti util acest articol dati Like si Share pe pagina de Facebook : Click Here!

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

1. De acord mai ales cu numerele 1,2 si 7. Dar daca ar fi sa aleg doar un loc, atunci paradisul meu ar fi Maldive, Bali sau Bora Bora. :)

2. La paradisul sentimental ne-a mintalnit in stravechiul si vesnic noul Cluj Napoca.

3. Wow ! Atatea locuri superbe ... Parca ma motiveaza si mai tare sa le vizitez !

absolut fantastic....am revenit dupa o pauza mai lunga;))

5. pana acum am vazut 3 si 9 si sunt in totalitate de acord

6. Multumesc pentru poze. Cu astea o sa raman:).

7. Paradisul meu absolut e Bora-Bora...si mai nou Londra. Insa, trebuie sa recunosc ca alegerile tale sunt pe gustul meu.Mai ales 3, 4 si 5. Sentimental sunt aproape de Spania, culinar de Italia si muzical de SUA.
    Despre Cluj nu stiu ce sa zic...mai bine scriu un articol. :P

8. fabuloase locatii. have a great week-end,draga mea! pupicei

9. Dragă Aliceee, noi nu ne-am propus drept paradis, un punct turistic anume. Paradisul nostru perpetuu, este călătoria în sine! Nu chiar indiferent unde daaaar, credem atît eu cît şi soţia mea, că a călători ori de cîte ori ai prilejul, este un paradis.

10. paradisul meu absolut sunt eu :D probabil... si nu nu sunt narcisit dar daca n-as exista pe pamant as mai sti de acele locuri?

11. paradisul meu ...este in natura...oriunde !

12. foarte frumos articolul tau

13. genială ideea ta, superbe opţiunile tale, şi imaginile alese
    spor la weekend :)

14. Anonim9:54 a.m.

tare!
    de india n-ai prea zis. sau egipt. dar ai zis de thailanda.
    weekend fain, alicee! :)

15. Alice, nici nu trebuia sa postezi comentariul anonimului de mai sus. Sincer, eu in locul tau nu i-as permite unei persoane lase care se ascunde in spatele anonimatului sa comenteze malitios la mine pe blog!

16. Anonim daca vrei putem vb pe mess: aliceee_traveler

17. Mi-au placut pozele f. mult, si deoarece uitandu-ma la ele m-am simtit ca si cum chiar as fi acolo, nu mai e nevoie acum sa dau bani sau sa depun efort de planificare ca sa ma deplasez tocmai asa de departe.

Daca mai ai chef de inca o leapsa, uite aici un link la Chestionarul lui Proust: http://555blue.wordpress.com/2011/09/28/the-unavoidable-proust-questionnaire/

Eu m-am decis sa nu imi aleg un Paradis anume pe Pamant (desi am ezitat destul de mult in ceea ce priveste Insulele Hawaii, care vor mentine intotdeauna un loc special in inima mea), deoarece doresc sa accentuez importanta ecuatiei Sanatate= abilitatea de a Iubi + abilitatea de a Munci, si mie mi se pare ca ambele componente necesita un efort cat de cat sustinut la nivel cat se poate de etic si totodata rational, si nu fantezist, astfel incat sa ne putem permite, in timpul liber, sa fantazam la un posibil Paradis dupa deces fara prea mari sentimente de anxietate sau vinovatie. Nu cred, insa, in conceptul de amenintare cu Iadul dupa deces, ci prefer sa pun accentul pe consecintele reale ale faptelor reale aici pe Pamant. (Deci probabil ca sunt...un moralist ! Asa cam si sunt in real life de altfel, si nu cred ca este doar un defect profesional !)

Paradisul meu perfect e insula portugheza Madeira
    Nu stiu, poate si starea mea de spirit pe care o aveam atunci m-a influentat......cand vreau sa ma relaxez si sa ma bucur ma reintorc cu gandul pe Madeira :)

19. Foarte frumos Paradisul tau :)...Vreo 7 ani Clujul a fost si pentru mine Paradisul! Ce as numi eu destinatie cu miros de Paradis, ar fi insula Koh Lipe din Thailanda :), dar, sa nu uit nici de Maldive, New York, Vietnam...destinatii pe care imi doresc sa le vad in urmatorii 5 ani! :)