Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Muzica portugheza va rog- postare de moment

Daca tot vorbim de jurnal live hai sa va zic ce fac eu acum la 20:38 in Maroc - 22:38 in Romania (ca s-a schimbat ora la voi deci nu mai avem decat 2 ore diferenta). Ascult muzica portugheza si ma gandesc la Maroc vs Portugalia! Ce vremuri! Ieri eram acolo, azi sunt aici. Pe harta sunt destul de departe una de alta dar mie acum mi se pare ca se imbina perfect! Muzica portugheza, cu decorul marocan si cu starea mea de spirit : linistita, fericita, calma! Muzica asta ma porta pe aripile vantului! E vant in seara asta in Casablanca. Si e pustiu! E sarbatoare mare! Sarbatoarea sacrificiului! 

Pt toti cititorii mei musulmani:

3id mobarak sa3id



Iar de la restul astept recomandari de muzica portugheza! Alimentati-mi starea de spirit va rog!




Stiti ce inteleg din melodia asta?Mai bine sa vii fericit decat sa fii trist! :)) Atat





Click aici pentru a citi mai multe impresii despre: PORTUGALIA

See you! ... soon
Thanks for visiting,

Dati si voi un like si un Share /Mersi : Click Here!

13 comentarii : Leave Your Comments

  1. Din pacate nu ma pricep la muzica portugheza, dar o sa mai trec pe aici sa vaz ce recomandari primesti, sunt curioasa sa le ascult :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa melodia Alicee , imi place !...sarbatori fericite acolo ...si aici sunt Arhanghelii..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba starea de spirit aleasa de tine, Alicee. :) Si eu o simt zilele astea, as vrea s-o strig in gura mare, dar din pacate ceva ma opreste...poate sunt si un pic superstitioasa.
    Cand vine vorba de muzica portugheza sunt...tufa de Venetia. :)) :P Nu-mi vine in cap decat Kaoma, dar aia era trupa braziliana.

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=ERYY8GJ-i0I

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar ma bucura interesul tau pentru muzica portugheza. :)
    Eu, cat timp am stat in Lisabona, am descoperit-o pe DEOLINDA. E un amestec de muzica traditionala si moderna.. si o ador.

    http://www.youtube.com/watch?v=sDYg2-JBR9U

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=tRvQiNKY-lo&feature=related

    Mie nu-mi place limba asta. N-o pricep, eu stiu putina spaniola dar portugheza e altceva, ma bulverseaza.......

    RăspundețiȘtergere
  7. Ioana mie imi place tare mult portugheza :) sper sa gasesti ceva pe placul tau! :)

    MargodeLoca Mariza ascult deja demult. Imi place in special Cavaleiro Monge fiindca vidioclipul e filmat in Quinta de Regaleira, gradina si conac pe care le-am vizitat. E asa o legatura sentimentala :)

    Mircea ms :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Coco ms, dar cu muzica portugheza nu contribui? sau nu iti place? :)

    Nice si eu sunt superstitioasa dar incerc sa ma vindec :)

    Natural mersi de melodie! Imi pare rau ca nu am ajuns la concertul ei din Romania

    RăspundețiȘtergere
  9. Ioaname mersi de propunere am ascultat melodia, de fapt mai multe. Imi plac. :)

    Hapi ai ales ceva tocmai din Clona :)) Ms!
    Am 2 cd-uri cu muzica din film :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Linda de Sousa?

    http://www.youtube.com/watch?v=4vNfQiaUF-k
    Sau Cesaria Evora , desi din Capul Verde:
    http://www.youtube.com/watch?v=wPeexohRXKk
    http://www.youtube.com/watch?v=8HLWRUduuTM&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=JmDLZORG6Cg

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place Linda de Sousa si colajul e extraordinar! Sper sa ajung pe acolo intr-o zi!

    Fado e putin prea trist pt starea mea de spirit actuala :)
    Ms mult

    RăspundețiȘtergere

Jurnale de calatorie