The Sims social - haideti sa ne vizitam online

Primul meu calculator mi l-am dorit foarte mult in special ca sa ma pot juca The Sims. M-am jucat mult timp Sims 1. Apoi a aparut 2, apoi 3, extensii peste extensii, update-uri, site-uri cu obiecte si piese vestimentare ultra trendy pentru Sims le-am facut pe toate. De altfel e singurul joc care m-a acaparat si care m-am jucat pt mult timp. Nici unul nu a fost atat de real precum jocul asta. Atat de actual. De ceva timp (nu ma intrebati de cat cxact ca nu stiu) a aparut The Sims Social pe Facebook. Eu v-am zis ca nu folosesc facebook decat pt a posta articolele de pe blog in rest nici macar prietenii mei reali nu ii am trecuti pe facebook. Nu imi place. Dar Sims ..... e altceva. De cand l-am descoperit ma joc pe el. Si imi place ca nu trebuie sa stai ore intregi, 15-20 de minute e destul o data. Cat sa iti consumi energia. 

Conceptul e acelasi : iti creezi un sim ( un personaj) apoi iti construiesti o casa ( o mobilezi cu putinii bani ce ii ai) si te joci. Noutatea e ca poti sa iti vizitezi prietenii de pe facebook. Ideea e sa faci diverse activitati ca sa castigi bani (sa iti aranjezi terenul cum vrei) si sa interactionezi cu cat mai multe persoane ca sa faci social point cu care poti cumpara deasemenea obiecte. Ai 15 energii o data pe care le poti folosi fie pt bani fie pt social points. Cand se gata astepti cateva ore (reale) pt a ti se incarca din nou 'bateria'. :)

Asa ca daca va intrebati ce fac atunci cand nu sunt in oras, cand nu hoianresc prin vreo localitate, cand nu scriu articole; cand nu citesc articole din blogosfera, cand copilul doarme si treburile casnice mi le-am facut ... acum stiti ma joc The Sims Social. Daca printre cititorii mei se afla jucatori, da-ti add pe facebook (id : Aliceee Traveler) sa ve vizitam online. :)

Va doresc weekend placut si va astept cu noi articole maine
Thanks for visiting,

5 comentarii:

  1. Si eu am fost mare fan Sims in adolescenta. :) Nu stiam de acest joc pe Facebook, nu m-am mai jucat pe fb de f mult timp, dar m-ai cam tentat. Daca ma decid sa intru in joc, iti dau add. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Huf, nu stiam ca esti amatoare de jocuri online ...
    Incearca te rog si turisticus ca e tot un joc: www.turisticus.ro si poate imi dai o idee sa-l imbunatatesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am jucat si eu sims prin liceu atat de mult incat acum n-as mai face-o. Cred ca sunt printre putinii care nu s-au jucat deloc pe facebook de cand are cont (si am de vreo 5 ani contul...cand inca in Romania nu era atat de popular)

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate nu sunt si nu am fost amatoare de jocuri (de niciun fel). Ieri am incercat sa-mi pun si eu widgetul ala cu facebook pe blog si nici asta nu am reusit...

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela sper sa ne vedem acolo :))

    Turisticus Sims e singurul joc care ma joc, restul ma plictisesc :((

    Ana daca ti-ai propus sa stai departe de jocurile de pe facebook e ok! :)

    Nice sper sa reusesti pana la urma :(

    RăspundețiȘtergere