Travel make-up, cosmetice pentru vacanta – discutii turistice

Pt cei noi pe blog sa va explic: la discutii turistice fiecare comentator (ce comenteaza pertinent si la subiect) va fi provocat printr-un link in urmatorul articol din aceasi serie (adica martia viitoare). Va astept pe toti sa discutam, ps: si voi cititorii mei fara blog :)!

Articolul din aceasta saptamana va fi mai mult pentru d-ne si d-soare. Sper sa nu se supere domnii, sigur ii invit sa participe si ei :) Sa povestim despre trusa de cosmetice si nu numai, ce ne punem noi fetele in vacanta, lucruri indispensabile :)girl needs, girl talk. Sa incepem, evident, cu mine:

Parfumuri

Eu prefer sa imi duc un set de sticlute cu parfum (nu eau de toilet). Am vreo 10 cumparate de la Paris, 5 de pe insula Capri, vreo 10 in Maroc etccc. I just love tham. Nu ma pot opri la un singur parfum. E in functie de starea mea de spirit. In calatorii de multe ori parfumurile sunt suvenirurile mele ce le aduc acasa, sunt parfumul vacantelor ce au trecut. Cand scot din cosulet un Parfum imi amintesc instat de unde l-am luat, unde l-am folosit etccc
Dar sa revenim. Pentru calatoria cu avionul imi plac parfumurile fresh cu sau fara arome de citrice. In mod deosebit imi place colectia de mini-spray de la H&M : Blue Lagoon ! L-am luat din Paris, un set de 4 sticlute de calatorie a fost undeva la 3 euro :) Love Paris ! Pont : nu va dati cu prea mult parfum, e greu de suportat pt vecinul din avion !
Pentru plimbari in oras folosesc un parfum putin mai puternic, iar seara ma indulcesc cu mirosuri calde, dulci ! ;)

Alt pont invatat la Paris : dati cu putin Parfum in camera si treceti prin el ! ;)

Hidratare/Hidratare/Hidratare

Cand calatorim cu avionul ne dezhidratam cel mai rapid ! Asa ca beti multa apa ! Si folositi creme ...

Pt Fata – Am intotdeauna o crema mica la mine, in ultima vreme folosesc Garnier pt fata uscata cu trandafiri. E buna. Eu in avion imi simt fata ca o razusa, e foarte neplacut. :( Cred ca mi-ar trebui ceva si mai hidtratant ce sa ramana in piele multttt timp, am sa incerc ceva unt.
Pt Maini – Aveam o crema de la Sephora cu migdale, era mana cereasca. Usoara, racoritoare, micuta. Perfecta pt atunci cand ma aflam in zona cu cod rosu=putoare ! Ma dadeam putini pe maini, pe gat, pe sub nas ;) Almond Heavan !
Pt Corp – Nu imi duc in calatorii decat foarte rar crema de corp. Doar atunci cand stau mult 10 zile+si am bagaj la cala, imi place untul de corp (cel cu 10 ron din Kaufland :)) si de la H&M tot cu 10 ron (din Colectia de vara-Paris) cu vanilie si pere. :)

Aveti grija ca in bagajul de mana nu puteti duce nimic mai mare de 100 ml ! Atentie la cremele de corp/maini

Airplane Hair

Eu imi duc mereu samponul/balsamul si masca de par cu mine ! Stiu ca s-ar putea sa le gasesc si la destinatie dar prefer asa. M -am obisnuit. Am flacoane mici pe care le umplu la fiecare calatorie.
Sampon L’oreal pt volum, Balsam pt par uscat (il folosesc doar in vacante) pt ca protejeaza parul si are filtru Uv sa nu-mi arda soarele podoaba capilara :)      E bun mai ales vara ! Masca italiana !

Cosmetice pentru vacanta

Pasul 1 : fond de ten – folosesc un fond de ten no name dar care e foarte bun ! L-am luat din magazinul Central-Cluj (de la parter). Acopera foarte bine, e alchool si parfum free, se absoarbe rapid, e ca o crema ce unifomizeaza culoarea pielii. Nu o simt pe piele, nu o vad (desi in flacon e foarte inchisa la culoare)

Pasul 2 : creion de ochi – pt zi folosesc albastru turcoaz si violet, uneori maro. Seara negru.

Pasul 3 : balsam solid, incolor, de la Nivea + Luciu de buze H&M – light Pink

Cam atat. Nu folosesc brush, farduri si rimel. Mai ales in vacanta. Brush-ul sau perlele de fata imi imbacsesc pielea, nu am nevoie de asa ceva pt o zi de colindat strazile, fardurile si rimelul in timp se intind (sau nu am gasit eu unul bun), no thanks, nu as vrea sa devin caraghioasa :) Imi place machiajul natural, light. Putin creion la ochi, putin balsam e suficient ! ;)

Alte obiecte esentiale, girly stuff, ce le duc cu mine in vacanta:

Deodorand + Gel de dus (Gama Dove), Piaptan (negru-simplu-normal), elastice de par, placa de intins parul+foen (doar daca stau 10 zile+ sau ma duc la mare), forfecuta (daca am bagaj la cala) ....

Ma intreb voi:

Ce cosmetice si produse de ingrijire corporala va duceti in vacanta??

1. A, la mine e simplu: un antisudoripar&deo de la Dove de obicei si un flacon de 100ml luat de la farmacie, umplut cu gel de dus, tot Dove. Si o crema protectie antisolara, aici nu tin minte nume de marci si nu am preferinte, doar la miros, imi place mirosul de migdale, ultima asa mirosea. Mai duc cateva pliculete cu crema si sampon (mostre gratuite). Pasta de dinti mica, evident, desi cand am uitat-o acasa, nu a fost nicio problema sa mi-o cumpar la destinatie.

Nu duc farduri. In vacanta nu am nevoie nici de parfum, cum n-am nevoie nici de ciocolata, astea le folosesc zilnic, acasa. De obicei imi cumpar parfum din aeroport, la intoarcere, dar nu tin minte niciodata care de unde l-am luat, toate magazinele din aeroport seamana intre ele. Si nu iau sticlute, ci flacoane cat mai mari, 100-150ml.

Calatoresc doar cu bagaj de mana, deci conteaza orice obiect in plus.
    Palaria de soare e insa obligatorie sau o alta sapca, cu cozoroc, in sezonul rece. Si ochelarii de soare.

2. Strict necesar: sampon, sapun, pasta de dinti, toate de dimensiuni reduse. Antiperspirant si o sticluta de parfum de 5ml, din aia mica, mica. That's all. Ah da, si un balsam de buze, astea mai crapa de la vant.

3. Eu de obicei imi iau doar bagaj de mana si atunci volumul lichidelor este limitat. Totusi nu plec de acasa fara parfum, crema de fata si crema de maini, mai ales daca e iarna, balsamul de par (stiu ca gasesc peste tot, dar daca nu am timp de cumparaturi:D), pieptan, elastice de par si cam atat.
    In vacante ma machez foarte putin si daca in primele calatorii imi caram trusa de machiaj dupa mine, acum nu imi iau decat un strugurel de buze si atat.
    Imi place ca au aparut truse speciale pentru calatorii si nu mai trebuie sa caut eu sticlute si recipiente mici, plus sa incep sa se gaseasca in supermarketuri paste de dinti maici sau chiar sampon si balsam tot in recipiente ce pot fi luate in avion.
    Dar vreau sa va intreb ceva, voi folositi sau luati acasa produsele cosmetice pe care le gasiti in hoteluri?

4. Sincer, nu multe. Un parfum sau 2, crema de corp, balsam si luciu de buze, un creion de ochi, un demachiant, sampon si balsam, un gel de dus(pentru ca nu mereu gasesti in camerele de hotel :))))),deodorant, chestii de aranjat parul, trusa de manichiura, in caz de orice, chestii intime, poate ar mai fi ceva dar nu imi aduc aminte acum.
    De obicei imi iau gentuta mea pentru toate acestea, merg in baie, deschid dulapul si bag in ea tot ce stiu ca imi trebuie. :))

5. Eu am cam avut intotdeauna bagaj de cala, asa ca nu am avut probleme cu cantitatea, adica nu imi trebuiau flacoane mici, luam tot tubul :)).

In general iau cu mine cam aceleasi chestii de ingrihire absolut necesare: sampon, balsam de par, gel de dus, pasta de dinti+periuta, deo antiperspirant, crema de fata. Desi stiu ca le gasesc la destinatie, de cele mai multe ori le iau cu mine de acasa sa fiu sigura. Nici eu nu car creme de corp si chestii de genul(decat daca vacanta e f lunga). Apoi ar mai fi o perie de par si cateva agrafe/elastice. Parfumul, da si pt mine e important, dar de obicei imi iau unul singur intr-o vacanta, maxim doua. Ca machiaj....un creion, un rimel si un balsam de buze....alceva nu folosesc decat la zile mari :))!

Daca nu am bagaj de cala, cam tot aceleasi chestii le iau, doar ca in flacoane mai mici. Sau mai imi cumpar si de la destinatie...

Oricum depinde foarte mult de durata sejurului, de loc mare/munte/plimbare, anotimp, de ce urmeaza sa fac acolo....Dar in orice caz ce am enumerat mai sus imi sunt relativ indispensabile. Mai pot adauga doar la lista :))

6. da , si eu plecam cu foarte multe dupa mine...acum , am schimbat tactica...am multe nostre de sampoane , balsamuri , parfumuri , rujuri , chiar si pasta de dinti... etc...de toate , si le pun pe acestea...este muuulttt mai comod si apoi am si pretextul de a cumpara noutati , in cazul in care se termina ceva :) ! ..nu ma deranjeaza ca nu sunt ceea ce folosesc in acel moment acasa , mie imi place sa incerc cat mai multe produse , sa schimb , etc...si acum , cum folosesc mai nou unturi , am rezolvat problema usor ..tine loc de crema fata , corp , masca par !
    ..produsele din camerele de hotel , cateodata le folosesc , cateodata nu...depinde cum cred in acel moment , daca sunt simpatice ca prezentare , pe unele le i-au ca amintire sau pentru o alta calatorie...ultima data , la Sunny Beach am stat la 5 stele si erau super haioase , normal ca le-am luat...numai pe cele care-mi placeau in mod deosebit :)

Scriu ce am luat cu mine , in decembrie in Egipt:
    Pentru par: sampon Nizoral mic,masca de par. Am parul lung si relativ greu de stilat :). De acolo am cumparat o spuma. Si o perie ca o uitasem acasa. Evident ca am lasat acolo aceste produse de hairstiling :D

Fata:crema mea hidratanta de la Avene, servetele demachiante Nivea, o masca la plic.
    Machiaj: o caserola cu de toate. Trusa mea completa de make up

Evident crema de corp SI ulei de migdale. Nu pot fara. Plus crema cu protectie solara 50. Asa mi-a recomandat dermatologul

Parfum : am mostre pe care le-am primit facand diverse cumparaturi la Douglas. Nu-mi place sa duc cu mine sticle de parfum.

9. imi place teribil sa calatoresc, si mai mult decat atat, nu ma deranjeaza sa stau (putin mai mult) si sa-mi tocmesc locul din valiza.
    cu mine in permanenta imi iau : crema de fata, trusa de machiaj, periuta de dinti, deodorantul, produsele pentru par (sampon, masca, foen+placa...), parfumul preferat (ca sa nu car totusi prea multe dupa mine) si un prosop sau 2. cand sunt aproape de final cu organizarea bagajului, descopar ca toate nebuniile de mai sus ocupa mai bine de jumatate (dar nu regret niciodata !).

Hai sa fiu eu primul mascul care indrazneste :))

Mie imi ia sotia in bagaj (cand mergem impreuna) sau imi sunt puse in bagaj (cand merg singur).
    Ce am nevoie si observ cand lipsesc:
    1) deodorant (folosesc Adidas/Mennen/Vichy/BvlgariAqua fiindca am alergie la celelalte)
    2) aparat de ras + spuma + aftershave (gillette pentru primele doua, bvlgari aqua pentru ultima, il gasesc mai putin astringent decat cel de la gillette)
    4) pasta + periuta de dinti (Colgate pentru amandoua)
    Atat.

Sapun, prosop, gel de dus, sampon si altele sunt mereu date de hotel si nu-mi pasa catusi de putin ce firma sunt atat timp cat exista. Daca nu as avea de la hotel mi-as lua sapun, sampon (imi place cel cu sticla albastra de la Nivea) si prosop.
    Imi plac grozav gelurile de dus (am unul argintiu mentolat de la Axe, un BvlgariAqua si inca unul al carui nume nu mi-l amintesc) dar nu le car dupa mine fiindca la hotel intotdeauna au.
    Parfumuri am vreo doua, BvlgariAqua si unul de la Hugo, dar din nou nu ma car cu ele.
    Vladimir

Wow! Concluziile mele dupa ce-am citit mai sus:
    1) e greu sa fii femeie. La propriu
    2) ideea de "necesitate" e FOARTE diferit interpretate de cele doua sexe :D. Comentariul Roscatei mi-a atras atentia. Am ras cu lacrimi. Lista aia uriasa... "nu-s multe"??? Doamne, trebuie ca are domnul dansei niste muschi! Singura care are o interpretarea masculina a strictului necesar e Ioana.
    Vladimir

mai sus: interpretata*. Dar se intelege ideea :D.

13. Imi iau totul cu mine. Tot ce folosesc acasa iau si in vacanta.Mentionez ca nu folosesc aproape niciodata crema de corp. Eu nu iau mostre si sticlute mici. Am parul lung si foarte des si nu-mi ajung. Nu-mi plac nici cele de la hotel. Parfum am unul sigur si pe acela il folosesc. Cand se termina imi cumpar altul si tot asa. Pe el il iau in vacanta. Nu suport parfumurile scumpe(si eventual grele, inecacioase, orientale) pentru ca miros puternic si ma lesina. Prefer apa de toaleta fresh fructata in deplina armonie cu personalitatea mea vesela si exuberanta. Ca sa-ti faci o impresia, daca e iarna imi iau toate hainele de iarna pe care le folosesc de obicei cu mine in calaltorie, daca e vara imi iau toate hainele de vara. Nu las nimic acasa. Iau tot. :D
    Si nu cred ca ma voi schimba vreodata...

14. Alicee, scuze, nu am înțeles, trebuie să așteptam să ne programezi ca să comentăm sau cum ?...

15. Si la mine e simplu :) In afara de trusa de barbierit, parfum si deo-stick, restul (sampon, balsam, crema) le iau sub forma de esantioane de la Forever, ca sa nu fac bagaj mult.

16. Frumoasa prezentate a produselor cosmetice de mai sus. Felicitari pentru modul de informare, blogul este superb.

17. Discutia asta mi-ar fi prins bine in decembrie cand stateam de vorba cu "Mosul" despre ce cadou sa-i aduca sotiei.

18. In excursii imi iau de obicei mostre de parfum (ce gasesc prin casa), deoarece mi-e greu sa port sticluta de 50/100 ml cu mine. Sampon si gel de dus iau in sticlute normale, desi e dificil de carat. Oricum, avand in vedere ca folosesc si eu si iubitul meu intr-o saptamana de excursie o sticla de gel de dus e gata.
    De machiat iau cu mine doar rimelul, creionul de ochi negru, un luciu de buze/ruj si atat. Ah, si un corector. Fond de ten nu prea iau cu mine in excursii, sau daca il iau, nu-l folosesc deloc.
    Bineinteles iau si periuta si pasta de dinti, deodorant, perie, lama de ras, crema de maini + de fata.

19. Nu-mi dau bagajul la cala decat in cazuri absolut exceptionale, asa incat tot ce am la mine am in flacoane mici. Nu-mi iau decat crema de fata, un parfum de 50 ml (rar 100 ml) si ceva produse cosmetice pentru machiat (rimel, fond de ten, fard pleoape, altceva nu folosesc). Nu iau decat foarte rar gel de dus/sampon/sapun cu mine, pentru ca in general le gasesc la orice hotel si nu cred ca "moare" parul meu daca il spal 3, 5, 7 zile cu alt sampon decat cel obisnuit :-P Un demachiant micut si dischete demachiante... si asta-i tot!

20. iau intr-un flacon mic o crema-gel pt curatat fata, am un ten cu probleme. in rest pasta de dinti, sapun, sampon si obligatoriu strugurel sau lipgloss. daca stau mai mult si am bagaj de cala tind sa iau mai mult decat imi trebuie :)

21. Tare-i complicat sa fii femeie :-D

22. of, cand va citesc imi dau seama cat de aiurita sunt! Eu si pieptanul mi-l uit uneori, ba am uitat si pasta de dinti de cateva ori si noroc ca are hotelul sapun ca p-ala chir nu tin minte sa il iau :( Noroc ca am capul lipit de umeri ca sigur l-as uita :(
    Cum insa mergem de obicei prin orase in calatoriile noastre, nu-i bai, oriunde gasim un butic, magazinas sau ceva, uneori am reusit sa luam de la receptie cele trebuincioase.
    Am bineinteles o trusa de calatorie, in care sunt puse bine periutele+pasta de dinti, deodorant, uneori am AnaisAnais (e micut si potrivit pentru orice ocazie, asta in caz ca nu l-am folosit acasa si am uitat sa-l pun inapoi in traistura de voiaj), o crema de buze si una de maini pentru ca mi se crapa ambele daca sufar de sete, ceea ce cam patesc cand merg prea mult prin oras. Uneori am si o mini-trusa de bijuterii, in caz ca nu uit. Si o mini-trusa cu ace si ata de cusut chestii, dar p-asta cred ca am pierdut-o de mult :D E tare greu sa fii femeie, mai ales cand trec genul asta de chestii pe langa mine :( Ce NU uit niciodata sunt cele 2-3 carti, ba mai nou, e bun si doar kindle app cu carti noi de citit :)))))

Ce mortala-i Nice "Imi iau totul cu mine" :)))) Si eu.Jumate din bagaj sunt cosmeticale:D

24. Mie nu-mi plac vacantele scurte, de aceea cand este vacanta, pai sa fie vacanta! Asta inseamna ca si cosmeticele vor fi volum mare si trebuiesc puse neaparat in bagajul de cala.

Asadar: crema solara protectie mare de la Vicky, sampon de par energizant tot de la Vichy, parfumul meu (de obicei am unul singur pe care nu-l schimb prea des, in general note fructate si proaspete de portocala), pasta mea de dinti neaparat fara fluor de la Kingfisher.

Dat fiind ca este vb de vacanta, in vacanta nu port fond de ten, iar singura crema fololsita si pt maini, fata, corp, este cea de protectie solara.

Articolele de make up sunt putine: un ruj rosu, rimel, cateva farduri si un rimel.

Nu folosesc produse care sa contina parabeni si nici deodorante.

25. Ioana si eu imi pun palarie dar numai vara. Parfumurile din aeroport miros bine, eu din pacate nu pot folosi un parfum mai mult de 1 luna, deci cu cat il iau mai mare cu atat imi ramane mai mult in flacon, de aceea cumpar flacoane mici ca acelea s-ar putea sa le folosesc complet :))). Am o punga de parfumuri neterminate, dar incepute

Liliana si eu duc pasta si periute mici, parfum de 2 ml cateva sticlute :))

Raluca eu nu le iau, le folosesc pe perioada sederii doar. Dar eu stau in hoteluri ieftine de obicei care nici nu pun la dispozitia clientilor sapun, sau au din acela lichid ...

26. Roscata e bine ca asa nu uiti nimic :))). Eu nu prea pun de demachiat si e rau, mai imi iau de acolo servetele demachinate uneori :))

Larisa ai dreptate. Eu nu prea calatoresc decat in orase sau la mare, cred ca la munte mi-as pune o tona de creme :))

Coco super. Ai dreptate ca daca nu ti-e indispensabil ceva mai bine cu mostre, sunt super mici si practice, si daca gasesti ceva ai motiv sa cumperi. Nici nu m-am gandit la asta. Am si eu o gramada de mostre de prin reviste dar nu le-am folosit niciodata :))

27. Hapi si eu am de la Vichy o crema de fata cu protectie solara 50 dar dupa ce ma dau cu ea nu ma mai bronzez niciodata :))) Si parul meu e super greu de stilat, ca e prea lung, asa ca il prind in coc si gata :))

Carmen ai dreptate, si la mine am un portfard mare primit de la o prietena si e cam un sfert de bagaj :)). Fara foen si placa

Vladimir pai si Kadia e doamna, stii deja cum sta treaba cu necesitatile la noi, presupun. Noi nu le vedem multe, adica daca le folosim zilnic, sunt doar strictul necesar :))) Vad ca esti mare fac bvlgari :). Osa il miros si eu cand mai trec prin mall poate ma inspira pt un cadou la sotul meu. :)

28. Nice si eu luam mai demult tot, pana intr-o vacanta cu faculta de 10 zile cu un bagaj enorm, cand a trebuit sa car bagajul si pana la etajul 5, si zilnic alta cazare, a fost horror. De atunci am adoptat stilul light :)). Parfumurile mie imi plac cele fresh dar nu foarte slabe. Nici tari de sa imi mute nasul, ceva middle :).

Zina nu inteleg intrebarea. Comenteaza cine vrea ce vrea cand vrea. Daca vrei un pingback comentezi marti pt articolul de martea viitoare cand participantii la discutii vor fi nominalizati cu un link in drept de multumire. Nu inteleg sensul de programare :))

Natural barbatii calatoresc mai light, pt ei sesnsul de esential e ceva diferit de al nostru. Binenteles nu e valabil la toti barbatii :)), dar majoritatea

29. Mircea in decembrie am scris si eu o scrisoare catre Mos Craciun, te-ar fi ajutat.

Mihaela credeam ca doar eu pun toate cremele cu mine, produsele de par etc, dar vad ca toate femile avem cam aceleasi necesitati :)

Ioana eu de demachiat nu prea pun, doar servetele desi uneori nu le iau cu mine :((. Nu stiu de ce :(. De iresponsabila probabil, zic ca tenul meu poate suporta cateva zile :))

30. Aa si euuu. Cu cat e bagajul mai mare cu atat pun mai multe porcarii cu mine :)). Nu pot sa am 20 kg si sa ma duc cu 13-14. Atunci pun cam tot ce prind si cred ca s-ar putea sa folosesc.

Apollo bine ca recunoasteti :)))

Kadia deci tu esti pregatita de plecare in orice moment. Super tare. Asa si trebuie, nu stii niciodata ce se iveste. Eu nu am nimic pregatit dar dupa atat de multe calatorii stiu ce imi trebuie si rareori uit ceva `esential`.

Raphaelly cum ti se pare crema de la Vichy, cu ce protectie solara ai? Cea cu protectie mare mie nu prea imi place. Cand o intind pe piele zici ca e sapun :(((

31. Crema de protectie solara de la Vichy este factor de protectie 50, iar tubul are cred 300 ml. Destul de mare sa ajunga o vacanta intrega pt 2 persoane. Eu o intind pe tot corpul si pe fata dupa ce fac dus dupa ce ma trezesc, apoi merg si iau md, dupa care merg la plaja (a se aplica cu cel putin 20 min inainte de expunere). Se absoarbe f bine in piele si protejeaza toata ziua. Oricum mie nu-mi place sa ma "ard" la soare, ci sa intru in apa des si sa ma joc cu paletele sau mingea, si in acest scop este f buna. Ti-o recomand.

32. Pai o am deja, doar ca mi se pare ca se absoarbe foarte greu! ca atunci cand o pun pe piele e ca un sapun :(((

33. În general în vacanțe îmi pun la bătaie gentuța cu mostre și produse în variantă mini sau travel-size. Însă nu fac experimente la produsele la care știu că sunt sensibilă dacă le schimb (vacanța clar nu e momentul potrivit).
    Îmi iau câte un produs din fiecare, în principiu chestiile esențiale de igienă.
    Nu îmi place să car tone de bagaj așa că prefer să fiu eficientă. De pildă iau produse mari doar dacă sunt aproape pe terminate (locul din bagaj alocat lor va fi înlocuit la întoarcere de cadouri luate pentru cei dragi :D).
    La parfumuri clar îmi iau mostre.