Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Vrei sa fii ghidul meu in Timisoara? - miercuri ajung


Miercuri ajung in Timisoara. Dupa cum vedeti nu prea mai am mult timp pt documentare. Si nici foarte mult timp de vizitat. Miercuri dupa-masa ma intorc acasa, deci 8-9 ore. Sper sa imi ajunga. Nu cunosc prea bine Timisoara, asta e prima data cand o vizitez. Pana acum am citit putin pe net si mi-am cautat cazare. Preturi maricele in Timisoara. Am intrat pe Cazare Pensiuni (prefer pensiune decat hotel)– Cazare Timisoara. Sincer ma asteptam sa gasesc la 50, 60 ron single, dar nimic. M-am uitat sa vad si pe Cazare Arad si Cazare Deva. Aici intradevar sunt preturi mai bune. Concluzia, Timisoara e scumpa :). Pana la urma am gasit ceva pensiune cu 70 ron cu mic dejun inclus. Am sa va povestesc la intoarcere daca a meritat banii.

Timisoara turistica



Vreau sa ajung la Muzeul Satului Banatean (daca ma puteti indruma cum pot ajunge acolo) poate si Muzeul de Arte …. Ma voi plimba pe str P-ta Victoria sa vad fatadele Palatelor si ma voi opri sa fac cunostinta cu porumbeii din P-ta Unirii.
Am citit ca fabrica de bere Timisoreana nu se poate vizita, daca stiti ceva despre asta sa imi spuneti. Sun fan Timisoreana. Asa ca daca stiti si un bar dragut unde pot bea o bere, si se anunta vre-un cititor ca vrea sa ne vedem (pana la ora 14), ar fi perfect
Timisoara se mai numeste si Viena Romaneasca, asa ca deabia astept sa vad asemanarile. 


Daca e vreun cititor de al meu liber miercuri dimineata si vrea sa fie ghidul meu in Timisoara accept cu placere :)

Momentan sunt la Paris, ma puteti urmari pe Facebook!

18 comentarii : Leave Your Comments

  1. Poza e frumoasa. Are ceva... a la Hitchcock:). O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am remarcat poza. Mi se pare geniala. As vrea sa fac si eu asemenea fotografii, in Timisoara sau in orice alta parte a Gobului. Nu am fost pana acum in orasul de pe Bega, dar am auzit multe lucruri frumoase despre el. As fi curioasa cat de mult si-a pastrat aerul medieval...
    Abia astept sa ne povestesti despre calatoria ta acolo. Sa ne aduci multe poze. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. daca trecii vreodata prin Ploiesti cu tot drsgul mi-ar placea sa fiu ghidul tau... :) in alta ordine de idei, timisoara e un oras frumos, sauc el putin asa am auzit caci din pacate nu am ajuns niciodata acolo. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. bafta si distractie placuta,te pup
    Judith

    RăspundețiȘtergere
  5. pacat ca mu e vara merita sa mergi in PARCUL ROZELOR calatorie placuta CLAUDIA G

    RăspundețiȘtergere
  6. se pare ca ramai doar cu mine :) muzeul satului e in afara orasului, acum sunt cam -3grd, e in aer liber, am incercat sa fac niste poze in centru, dupa 5min abia imi miscam mainile pe aparat, dar daca insisti... muzeul de arte e in unirii, langa porumbei, e accesibil in perioada asta. intrarea e aprox 10lei. piata victoriei si a unirii sunt la distanta mica una fata de cealalta.daca mai ai ceva in plan, poate iti mai dau idei.
    have fun!

    RăspundețiȘtergere
  7. Distractie placuta.Ti-ar redirectiona un ghid de Timisoara,din pacate nu cunosc pe nimeni :)
    Eu astept impresiile din Parisul meu drag....de care ma despart 4 ore de autobanda . Desi....nu iubesc Parisul iarna. Dragostea mea pentru El e conditionata de vreme :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Vad ca nu sunt prea multi Timisoreni ce ma citesc. Raman cu Redsky, sa ne vedem, sa povestim. Inca mai astept sa vina cineva sa imi dea niste idei ....

    Hapi povestile despre Paris mai va ... :(( Azi a fost foarteee frig! Inteleg de ce nu iubesti orasul iarna!

    Multumesc mult D-na Claudia si Judith :)) sper sa ma distrez. De Parc cred ca nu poate fi vb iarna, :(((

    RăspundețiȘtergere
  9. alta data plange din vreme ca vrei cazare, ca te-as fi kasat la mine in garsoniera peste noapte. nici eu in Cluj nu am gasit sub 70. Asta e lumea in care traim. pentru bere incearca bugard pe gh lazar, inainte sa ajungi in Unirii. Imi pare rau ca poti sta numai pana la 14. Lucrez in afara Timisoarei si nu pot ajunge nici macar in pauza de masa.

    RăspundețiȘtergere
  10. ALice! Eu sunt libera cam dupa 4 doar. Daca vrei de la 4 incolo, eu tare m-as bucura sa ne vedem si sa ne plimbam prin oras. Ce zici? Scrie-mi la oana_1228 @ yahoo.com si vorbim. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ah, acum am vazut ca as scris de miercuri dimineata. Daca ai timp cumva sa ne vedem dupa 4 ramane valabila oferta mea. Daca imi scrii la timp, incerc sa rezolva la lucru sa imi iau dimineata libera si sa imi fac treaba seara de acasa si atunci sunt la dispozitia ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Abia astept sa ne povestesti ce ai vazut prin Timisoara, la vara trec si eu tot asa mai putin de o zi intreaga pe acolo si chiar sunt curioasa ce e musai de vazut :) Am fost la Timisora doar 1 data, cand aveam vreo 12 ani, si stiu ca mi-a parut foarte frumoasa, si abia astept sa o revad!

    RăspundețiȘtergere
  13. as merge si eu la Timisoara...am cateva fete cucuiete acolo pe care as dori sa le cunosc ! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut, iti recomand Hostel Costel din Timisoara :). Are mult mult de oferit decat iti poate oferi un hotel sau o pensiune:)
    Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca esti fana Timisoareana, la Club 21 am baut o Timisoareana nefiltrata la halba de-mi lasa si acum gura apa. Club 21 este aproape de centru, intrebi si-l gasesti usor. Este un restaurant unde se mananca foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am fost doar o data in Timisoara si atunci doar o zi.Sper sa mai ajung si sa stau mai mult.Astept impresiile tale.

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog

Jurnale de calatorie