Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Cadou de Valentine's day - Inele de logodna

Sotul meu foarte dragut si generos din fire mi-a dezvaluit surpriza ... ce voi primi cadou de Valentine's Day. Imi va reinoi inelul de logodna. Nu au trecut decat 4 ani de la de la data nuntii dar eu deja de anul trecut miorlai dupa un  inel de logodna nou. A fost simpatic ca mi-a spus sa ma uit pe net, sau prin magazine dupa inele de logodna, sa ii arat ce stil vreau, cam cum sa arate, sa nu dea gres.  Poate veti considera ca e un act total ne-romantic dar mie imi place sa primesc cadouri utile si care imi plac. Noi femeile suntem mai pretentioase, azi ne place ceva, maine altceva, eu cel putin asa sunt si de aceea ne-am invatat ca surpriza sa fie ideea cadoului si nu neaparat cadoul in sine. Sunt foarte fericita, in special fiindca vechiul inel chiar nu ma mai reprezenta cred ca de cand am devenit mama, am devenit si mai matura .... cand vad actualul inel pe deget vad copilasul din mine.


Cu ocazia asta stiu si eu ce sa ii fac cadou, deja de 2 zile ma uit disperata dupa site-uri cu verighete, in sfarsit am gasit unul cu preturi ok si modele mai barbatesti, serioase. :) El nu e asa pretentios ca mine :)
Acesta va fi cel mai frumos cadou primit de mine de Valentine's Day (oare primit de mine in general??? :))) ) si cum tot vorbeam marti de Valentine's day si blogul meu e un blog personal (umplut cu calatorii) vroiam sa impartasesc cu voi fericirea mea din seara aceasta.

Voi cei care sarbatoriti Valentine's Day la ce cadouri v-ati gandit?

 ps: maine vom revenim la chestiuni serioase, filmul turistic de sambata o sa va astepte pe blog! si cred ca o sa va placa!

7 comentarii : Leave Your Comments

  1. wow....foarte fain :) sa ne arati ce ai ales

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte dragut sot ai Alicee...sa ramana asa , si tu sa porti inelul sanatoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le purtati sanatosi si sa va aduca noroc !

    Off topic. S-a remediat defecțiunea și am revenit la vechiul formular de comentarii. Te rog să mă scuzi pentru disconfortul produs !
    Weekend plăcut !

    RăspundețiȘtergere
  4. Shakuka mersi, am mai multe modele ce i le-am arata :))

    Coco mersi!! asa sa fie!

    Zina ms, cat despre comantarii am remarcat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dragut! Sa-l porti cu placere! Noi nu ne facem cadouri in mod deosebit de Valentines Day. Vom iesi impreuna in 14 la un film si vom luam cina in oras.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos, sa-l porti cu placere! Eu nu m-am gandit inca la un cadou de 14 feb, nu prea sarbatorim noi ziua asta. Mai degraba mergem undeva impreuna, asta daca nu o sa ne acopere cu totul zapada. ;)

    RăspundețiȘtergere

Jurnale de calatorie