Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Impresii Paris dupa 3 vacante

Am fost la Paris de 3 ori si am cumulat acolo peste 3 saptamani. Am scris peste 20 de articole cu obiectivele turistice vazute, impresii despre Paris (si mai urmeaza in special cu excursiile de o zi ce le-am facut) si ultima vacanta. Am vazut orasul primavara, vara si iarna si m-a incantat enorm de fiecare data. Am fost prima data cu familia (avand un bebe de 4 luni), a doua oara singura si a treia oara am facut o vacanta romantica la Paris cu sotul. Va invit sa cititi toate articolele de mai jos despre vacantele noastre la Paris si informatii utile (click pe link-uri):

PARIS - Informatii utile

PARIS -7 zile - Prima vacanta ( 2009)

PARIS -10 zile - A doua vacanta ( 2011) 

PARIS -5 zile - A treia vacanta ( 2012)

Filme cu Franta (Paris in special) ce merita vazute

3 comentarii : Leave Your Comments

  1. Frumos Parisul am fost si eu in 2013 si acum sunt pe gânduri pt sarbatorile de anul asta , pupici

    RăspundețiȘtergere

Jurnale de calatorie