Film: My life in Ruins (2009) - circuit in Grecia cu agentia de turism

Saptamana 4: My life in Ruins (2009)

Rezumat: My Life in Ruins este o comedie romantica, un film realizat printre ruinele Greciei antice. Georgia este ghida unei agentii de turism. Jobul ei este sa duca turistii intr-un circuit al Greciei, tara ei de bastina si sa le arate frumusetile tarii. Au loc o gramada de rasturnari de situatie si scene comice, chiar daca grupul nu este unul din cele mai reusite si ar prefera mai degraba sa faca cumparaturi ,sa stea la restaurante si cafenele decat sa afle cate ceva despre istoria locurilor in care sunt dusi.
Nota personala :
Mi-a placut filmul inca de la inceput. Mai putin actrita principala. Binenteles ca o sa va intrebati cum poti sa te uiti la un film fara sa iti placa actorii ? well, nu stiu, sa zicem ca sunt mai ingaduitoare si daca scenariul e suficient de interesant pot trece peste acest amanunt. Iar scenariul a fost interesant. O calatorie cu agentia de turism, genul ghida, umbreluta si visatorii, intr-un tur al Greciei. Trebuia sa ma uit sa vad ce inseamna un astfel de tur. Eu personal nu am fost niciodata. Stiam ca va fi amuzant din clipa in care am vazut actrita (aceea care nu imi placea). A fost funny. Genul de film in care razi si zambesti continuu. Dupa 2 ore ma miram de unde am febra musculara la maxilar :). Mi-am dorit intotdeauna sa ajung in Grecia dar nu cred ca m-am luptat suficient de tare sa ajung acolo. Dupa acest film imi doresc putin mai mult, sper sa ajung cat mai curand. In film e prezentat ideea de circuit, ce inseamna un grup, ce inseamna diferentele culturale, despre greci dar si despre alte nationalitati, despre dezastre dar si distractie ! In final putin romatism :)

Click aici pentru a vedea mai multe: FILME CU CALATORII

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

1. merci de idee , Alice...pentru deseara :)

2. Am vazut filmul si ni s-a parut teribil de amuzant. Mai ales ca, inainte de el, nu mai stiu prin ce an, am fost si noi in Grecia intr-o excursie de o zi cu autocarul (se pleca dimineata si intoarcerea era seara) cu plecare din Atena. Informatiile despre agentie le-am gasit pe un pliant din holul de la hotel. Am stat la un Novotel, nu stiu daca pliantele sunt aceleasi in toate hotelurile. A fost foarte ieftin si ne-au luat de la hotel. Noi nu suportam genul asta de excursii, nu ne-am fi dus nici morti, dar in Grecia nu am avut de ales fiindca unele obiective turistice (gen Micene) se pot vizita doar cu grup organizat si ghid. Am avut noroc (desi eram pe departe cei mai tineri din autocar), mosuletii s-au intretinut intre ei, ghidul, de fapt ghida era profa de istorie de universitate (pensionata), era extrem de informata si vorbea engleza decent, autocarul avea aer conditionat si nimeni n-a cantat :D. Retroactiv zic ca a meritat total. Ne-a placut, am vazut chestii pe care altfel nu am fi putut sa le vedem si per total a fost o experienta reusita. Altfe Grecia este exact, dar exact, ca-n bancurile cu greci. De la soferul de taxi care a vrut sa ne fure la rest, pana la greoaicele zgomotoase cu mustata. Dupa 7 zile in Creta si 7 in Atena voiam acasa cu nesat. Dar a fost grozav de frumos.
    Vladimir

3. Am vazut filmul in 2009 si am fost super incantata de el. Dupa terminarea sa mi-am pus la statusul de mess chiar titlul sau: "My life in ruins".
    Evident toata lista a sarit sa ma intrebe ce s-a intamplat. :D Dar nu a fost intamplator, viata mea chiar era o ruina in acele timpuri...
    Actrita din rolul principal nu mi-a placut nici mie, dar in schimb mi-a placut soferul autocarului. M-am indragostit pe loc de el. :)) Chiar m-am gandit cum ar fi sa am si eu un astfel de sofer in excursie... Doar ca visul asta mi se implinise cu un an in urma. In 2008 am fost in Grecia cu autocarul condus(pe rand, evident) de doi soferi, unul mai simpatic ca altul. M-am indragostit doar de unul, insa nu si el de mine(aveam sa aflu mai apoi ca are deja prietena). In schimb celalalt tip parea mai interesat... :P
    Dar ma opresc aici cu dezvaluirile intime. :))
    Tocmai am scris si eu un articol despre un film care invita privitorul la vizitarea unuia din cele mai frumoase orase turistice din lume.

Ok, vad ca a placut tuturor. Sunt in cautare de comedii, il trec pe lista _:)

Din pacate am gasit pe 990.ro o varianta foarte neclara. Asa ca deocamdata uit de el.....
    Pe reteaua nemteasca pe care ma uit eu nu l-am gasit

6. M-am uitat si eu acum la film, am ras pe ici pe colo, dar nu pot sa spun ca mi-a placut, il consider un film slabut. Dar celalalt pe care l-am vazut la sugestia ta, The Way despre Camino mi s-a parut mai reusit.

N-am fost cu agentie turistica in excursie decat din Londra in Cotswolds, in Romania niciodata. In afara de optionale, care au fost tepe, totul a fost ok. A, si o familie de indieni din UK, care au venit cu copilul lor, cu ceva probl. psihice, posibil handicapat sau nustiucum, ca a urlat tot timpul. nu se face asa ceva, sa strici ziua a 40 de alti turisti, eu inteleg ca le-o fi recomandat medicii sa-l scoata in lume firesc, dar nu inteleg ca eu si alti 40 de turisti, in timpul meu liber si excursia mea platita, sa indur asa ceva. ghida nu si-a permis sa le spuna nimic, nimeni nu le-a spus nimic si copilul ala a urlat ca un animal tot drumul.

Spune la un mom. dat ghida din film ca le da detalii de arhitectura. Aiurea, nu-ti da nimeni niciodata detalii de arhitectura, vizita ghidata la un obiectiv arhitectonic, palat, biserica, sau ce-o fi consta in incursiune in istorie, istoria constructiei, cine s-a perindat pe acolo si asa mai departe. Nimic de arhitectura, de fapt ar trebui sa existe tururi arhitecturale, dar de-abia acum am vazut pe net ca la Valencia, la Orasul artelor si stiintei ala nou al lui Calatrava ar fi asa ceva.

7. Da, l-am vazut! Nu este cine stie ce dar e amuzant. Plus ca mie imi plac filmele"turistice" sa zicem asa care prezinta o anumita tara, oras loc.
    Nu am fost niciodata intr-un circuit, in grup organizat, undeva dar ma tenteaza ideea!

8. Larisa nici eu nu am fost doar in day trips :). Nu stiu daca m-as duce, nu cred ca e stilul meu. Dar nu pot zice total nu, ca nu stii ce iti rezerva viata :)

Ioana nu am zis ca e bun filmul, e cam siropos (previzibil) dar a fost amuzant. E o comedie usoara. Eu m-am uitat in special fiindca nu stiam ce inseamana o astfel de excursie, tip circuit. The way e un film bun, mai de adulti as spune :) Imi pare rau pt vacanta ta. Am intalnit si eu un caz din acesta in Paris in ultima vaca, o familie cu 2 copii mari, copii faceau ca si animalele in magazin. Ma tot uitam de unde se aud sunetele, binenteles ca nu mi-a trecut prin cap ca pot veni de la un adolescent de 20 de ani. Mi s-a parut foarte trist. Binenteles ca toata lumea isi cauta de lucru si se uita in alta parte. Nu stiu cum as fi reactionat daca m-as fi dus cu ei in vacanta :(. Sunt rabdatoare dar am si eu limitele mele. Pe de alta parte ... saracii parinti!

9. Hapi nu stiu unde il poti gasi fiindca mie mi le scoate sotul meu.

Nice norocoas-o! Sa ai doi soferi unul mai frumos ca celalalt asta da vacanta! :)). Mie tipul din film imi seamana cu protagonistii din telenovele. Nu stiu sigur daca nu a chiar jucat intr-una! Ca prea mi se pare cunoscut :)

Vladimir sa inteleg ca si tu ai avut parte de ceva in genul filmului. Ma refer la o ghida super informata. That`s nice :) Ia spune mai mergi in Grecia? Sau a fost frumos pt o data in viata?

Coco speri sa revii sa ne spui daca ti-a placut sau nu

10. Ioana filmul Chocolat (despre care am scris sambata trecuta) l-ai vazut? cred ca o sa iti placa ...

11. Anonim1:16 a.m.

Da, a fost grozava doamna. Tipica profa de universitate si desteapta brici. Fiind singurii din grup chiar interesati de istorie si relativ informati s-a indragostit de noi si ne-a explicat o groaza de detalii pe drum si pe la situsurile arheologice. Am tot respectul pentru doamna aceea. Crede-ma nu ne-a plictisit o secunda.
    As mai merge, da. Categoric. N-am vazut chiar tot ce as fi voit. N-as merge niciodata "la mare" acolo mi s-ar parea o pierdere de timp de neiertat cu atatea minunatii in jur. Am o lista luuunga de obiective turistice :D. Categoric m-as mai duce si ma voi duce (candva) in Creta. Tot pentru Knossos. Sunt vrajit de locul si civilizatia aia de cand eram mic.
    Vladimir

12. Vladimir zi-mi si mie cateva obiective turistice interesante din Creta...
    Daca tot ai fost pe acolo si stii ...

13. Uite, am vazut acum prima parte de la Chocolat, merge. Pacat ca actorii nu vorbesc in franceza, mi-ar fi placut si mai mult.

A) Pai legat de civilizatia minoana:
    1) in primul rand Knossos (asta este cam la 5 km de Heraklion, capitala insulei). Cel mai important oras Minoan. Este fantastic trebuie neaparat vizitat. Primul palat de acolo e construit in jur de 1900 inainte de Cristos, dar asezarea e inca din Neolitic. Poti sa vezi niste poze de acolo la mine pe blog la listele acelea pe care m-ai provocat sa le fac (e la ce-am vrut, am facut)
    2) Phaistos (locul unde au descoperit discul din Phaistos, care este insa la muzeul din Heraklion). Al doilea oras Minoan ca importanta. E mai putin impresionant. Nu gasesc folderul cand le gasesc adaug si poze.
    3) Malia (tot un palat din 1900 inainte de Cristos)
    4) Muzeul de Arheologie din Heraklion (MERITA VAZUT neaparat). Nu gasesc pozele de acolo, dar cand le gasesc le pun in lista.

B) Civilizatiile mai noi, greaca si romana:
    1) Gortys (cam la 50 de km distanta de Heraklion). A fost capitala Romana a provinciei. Poti sa vezy Nymphaion (erau venerate nimfe :D). Si Odeonul (unde s-a gasit insciptia cu legile din gotrys despre care a vorbit Platon)
    2) Falassarna (poti vedea arhitectura ca la Micene)
    3) Muzeul de Istorie din Heraklion (nu arheologic, ala-i altul)

Mai sunt multe, e plin de fortarete Venetiene si altele, dar pe mine nu m-au interesat prea tare. Interesul meu se indreapta spre civilzatia Minoana, influentele romane in Gercia ma cam lasa rece.
    Vladimir

15. ȘI eu l-am văzut mai demult, chiar când apăruse. Mi-a plăcut filmul deși cred că nu aș rezista într-un astfel de circuit. Am fost în 2008 cu autocarul până în Thassos și mi-am cam blestemat zilele. Dar să stau câteva zile într-un circuit de genul asta? chiar nu cred că sunt pregătită.

Cât despre Grecia și eu am niște dorințe de a explora câteva locuri mai non-turistice pe viitor, mai ales că acum mă descurc cu alfabetul!

16. Am vazut filmul acum vreun an, doi. Stiu ca mi-a placut atunci. Mie actrita principala mi-e simpatica inca din filmul ala cu nunta greceasca.

17. Ioana depinde cum il scoti, cred ca daca il scoti de pe torentt-urile franceze vor vorbi in franeza :)

Vladimir multumes de lista! O sa o am in vedere pe cand voi merge in Grecia. Desi eu nu sunt mare fan istorie (deci implicit arheologie) etccc
    Cred ca m-as duce pt peisaje, atmosfera, si MARE!!! :) eu sunt fan apa si balaceala!

Dianora nici eu nu stiu daca as rezista in stil circuit dar sa ma duc doar pana acolo cu autocarul ar fi ok pt mine!

Mihaela mi se pare ca se uita ciocus si ma deranjeaza vizual :))

18. Hmm it seems like your website ate my first comment (it was super long)
    so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog.

I as well am an aspiring blog blogger but I'm still new to everything. Do you have any tips for beginner blog writers? I'd certainly appreciate it.

Feel free to visit my web blog: waist to height ratio chart