Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Castigatorii concursului sunt .........

Imi cer scuze ca a durat putin mai mult decat am aproximat, tragerea la sort am filmat-o, castigatorii ii veti afla urmarind filmuletele de mai jos!!!


Premiile oferite de



Participantii,  cei mai activi comentatori pe  parcursul celor 10 articole cu Maramures sunt ....

  1. Coco
  2. Miha.Ela
  3. Speranta
  4. Cassady
  5. RwxyLove
  6. V_tina
  7. Mikybuna
  8. Deea
Iar castigatorul este ....



Castigatorul dintre fanii blogului pe facebook (au fost 276 de inscrisi in concurs- lista o gasiti pe pagina de Facebook) este ...

Rog castigatorii sa imi scrie cat de repede pe adresa de e-mail: aliceee_traveler@yahoo.com. Daca in termen de 3 zile nu sunt contacta, premiile vor fi oferite prin tragere la sort unui alt participant la concurs!

Multumesc tuturor pt participare!!!


Cei care nu ati castigat nu fiti suparati
 in curand vom avea un nou concurs pe blog!!! 


10 comentarii : Leave Your Comments

  1. felicitari tuturor! bravo, Alice! te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari din suflet castigatorilor!
    si mai asteptam astfel de concursuri frumoase!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-mi placeee...cum ai facut filmuletul...bravos ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. De obicei castiga cel care-si doreste cel mai mult premiul. Felicitari norocosului(sau norocosilor)!

    RăspundețiȘtergere
  5. Calin Andreea Daniela10 martie 2012, 10:36

    felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. da super sunt ffff happy am castigat desi nu imi doream iar acum am o noua pereche de cercei

    RăspundețiȘtergere

Jurnale de calatorie