Cazare in Viseu de Sus la 50 ron camera pe noapte

Despre Vacanta in Maramures v-am tot scris. Acum sa va scriu despre unitatile de cazare unde am stat, poate va ajuta in viitoarea voastra vacanta in Maramures. Nu ne-a fost greu sa gasim fiindca netul e plin de pensiuni si hoteluri cu Cazare in Maramures. In noaptea cand am pregatit circuitul vacantei m-am uitat peste mai multe pagini: Cazare Satu-Mare, Cazare Baia Mare, Cazare Sighetu Marmatiei si Cazare Borsa sperand ca vom gasi ceva ieftin. Si am gasit exact ce cautam, cazare ieftina, cu conditii de lux si chiar in satul de unde vroiam a doua zi sa mergem cu Mocanita, Viseu de Sus. Se numeste Vila Maria, este o casa imensa cu etaj, pe strada ce duce spre gara Mocanitei la nici 10 minute de ea,  perfect avand in vedere ca dimineata trebuie sa ajungi cat mai devreme sa prinzi bilete.
Camera dubla pe noapte a fost 50 ron. Am avut o camera mare cu 2 paturi duble foarte confortabile, inca o camera gen sufragerie, unde erau scoase haine populare si alte obiecte maramuresene sa simtim ca suntem in Maramures, o baie mare, cu jacuzzi, dus si toate facilitatile. Foarte curat asa ca o recomand din toate punctele de vedere. Noi am fost in iulie, deci in plin sezon!

Cei care ati fost in Maramures ce pensiuni/hoteluri recomandati?

Mai multe articole cu Vacanta in Maramures  aici--> Romania

1. ma gandesc ca aceasta camera nu a fost scumpa (adica nici nu a fost) si e draguta

2. O singura data am fost in Maramures, am stat vreo doua saptamani in statiunea Borsa si am fost cazata la hotel Bradet. Nu stiu daca mai exista acest hotel, l-am cautat pe net, dar nu l-am gasit. Chiar sunt curioasa cum arata acum...

3. Eu din pacate de vreo 6 ani,nu am iesit din Bucuresti decat pana la bunici si inapoi.

4. Vad ca locurile de cazare sunt superbe, dar eu, sincer, ma gandesc la bucatele gatite, la mesele imbelsugate pregatite turistilor si pe care cu ospitalitate le ofera tuturor!

5. frumos.noi n am mai iesit de cand il am pe domnu beagle,catelu.nu am incredere in centre speciale cum nici in bone.
    scump nu este de loc.in vara sper sa incercam sa iesim din bucuresti asta daca gasim cazare si pt catel. sa stea cu noi ceea ce ma deranjaza ca la noi in ro.nu vor sa inteleaga ca sunt si iubitori de animale.pe cand afara nu stiu cum sa i serveasca pe catei sau pisic.ce ai.am ramas cu gura cascata.o seara faina.la multi ani.

6. Foarte rezonabil pretul.
    Noi am stat in Sighetu Marmatiei la Pensiunea Casa Iurca de Călineşti. E ok, arata foarte bine, mancarea de la restaurant e delicioasa, balconul din camera e enorm. As fi preferat insa sa aiba si aer conditionat, nu doar un ventilator, si ar fi fost tare bine ca paturile sa nu fie despartite. Mi-a placut insa ca fiecare camera avea un nume de femeie, din arborele genealogic al familiei care detine pensiunea.

pensiunea Adriana e o locatie curata ,frumoasa convenabila si mai ales cu gazde extrem de primitoare/sept 2011

8. Anonim3:05 a.m.

Oricum ai da-o,în România sunt cele mai mici prețuri..și la cazare,și la mâncare..