ReduceriOnline pentru cumparaturi de vacanta

Cand am fost ultima oara la Paris am prins perioada reducerilor ! Am fost uimita sa vad ca magazinele mari au injumatatit preturile sau chiar mult au taiat 80% din ele! Si nu la cateva articole ci la toate !!! O lichidare totala de stoc ! Din pacate perioada asta tine maxim o luna apoi totul revine la preturile gigantice pe care le stiam ! Totusi fata de perioada reducerilor din Romania in Paris e lux ! Adica stim cu totii ca la noi 80% inseamana maxim 30% si ca de obicei se refera doar la anumite articole ! E o strategie de marketing sa te faca sa intri in magazin ! Inca de cand cu mall-urile mai gasesti si promotii adevarate dar in rest inca se practica reducerile mincinoase ! Si asa cum ma revolt in fata voastra, ii povesteam saptamana trecuta unei prietene, care mi-a dat repede solutia! Reduceri permanente pe un site cu produse extrem de diversificate! Am cerut link-ul site-ului si uite ca astazi m-am decis sa va scriu despre el fiindca chiar are oferte bune cu produse pt calatori!

Prietena mea avea dreptate, e unul din cele mai bune site-uri cu reduceri online pe care l-am vazut !

  1. Fiindca reducerile sunt pe tot parcursul anului la toate produsele de pe site
  2. Reducerile sunt reale, unele produse au reduceri simbolice de 1-5% dar majoritatea au reduceri consistente de 45%-80%
  3. Produsele nu sunt NoName sau de farbrica, din contra, sunt produse de calitate ce sunt vandute pe alte site-uri, magazine online cu renume in Romania : Bata, Kalvin Klein, Besensual (au reduceri la lenjerie intima ) Lamonza, Moschino, Benetton etccc
  4. Imi place ca au foarte multe produse din game diferite : pentru copii (scaune de masina, carucioare, jucarii) electronice (laptopuri, telefoane), pentru femei (costume, fuste, rochii, outwear, lenjerie de lux) incaltaminte, articole din gama : Casa si Gradina, Sanatate si Frumusete etccc

Haideti sa va arat cateva produse care ma tenteaza sa le cumpar pt viitoarele vacante:


Geanta de mana pt avion - exact cu masurile cerute
 pret redus- 120 ron



Socosa din paie: M-as plimba cu ea linistita pe strazile Italiei!
 pret redus: 46 ron




Sandale sport  perfecte pt strazile abrupte ale Greciei si ale Portugaliei
 pret redus 120 ron  (Dr Scholl)







Rucsac-ul acesta l-as lua pt un Euro-trip! Imi doresc de ceva timp 
pret redus -155 ron


Geanta pt viitoarea mea vacanta la Paris
pret redus-45 ron

Pantofii Bata cu care as hoinari pe strazile din Germania!
Din piele naturala (pret redus-150ron)



Troller modern- imi place culoarea, sigur nu o sa il confunde nimeni la ridicarea bagajelor :)
pret redus-170 ron


Babydoll de la BeSensual, pt nopti de vara in restorturile de 5 stele Turcesti :)
pret redus - 77 ron



Astea sunt preferatele mele, voua ce va place de pe ReduceriOnline.ro??

9 comentarii : Leave Your Comments

  1. In toate tarisoarele occidentale exista site-uri din astea. Doar ca gama de produse nu e chiar atat de variata, nu poti proba si tine in mana, sunt putine versiuni (modele) si in limita stocului. Cu toate astea cand nimeresc peste exact ce vrei e grozav si reducerile substantiale.
    Si noi le folosim, in sensul ca eu unul primesc zilnic cate un mail de la cele doua shopuri online elvetiene, dar ma uit numai cand ma intereseaza vreo firma mentionata in mail sau cand stiu ca caut ceva produs de ei (reducerile pentru o anumita firma tin cam doua saptamani, in limita stocului, apoi sunte altele...si tot asa). Ce-i neplacut este ca trebuie sa-ti misti fundul la posta daca nu esti acasa cand vine postasul...:)). In plus, eu sunt mai clasic, prefer sa ating marfa inainte sa o cumpar asa ca prefer sa astept reducerile din magazine (daca am vazut produsul inainte in magazin, bineinteles ca nu ezit totusi sa-l cumpar online). Aici n-am prea priceput de ce nu-ti plac reducerile din magazine? O reducere de 80% din pretul unui produs e la fel si la magazin si online. Ca doar 80% e..80%. Nu e variabil.
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac produsele pe care le-ai ales... Ma tenteaza multe lucruri, ca doar o femeie intotdeauna isi doreste sa cumpere tot mai multe lucruri si nu are niciodata indeajuns...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, preturile sunt chiar mici, deci avantajoase. Gentile(cea de avion si cea din paie), dar si sandalele sport mi-au atras atentia in mod deosebit. Sunt chiar frumoase. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. buna.superbe sandalele si gentile.preturile sunt bune .eu nu comand online nu stiu de ce,o data am facut si nu spun.pe catalog e una si cand ai in fa ta produsu o ei la fuga.afara sunt reduceri super bune doar sa te in nimeresti cand sunt.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vladimir 80% in magazinele romanesti inseamana 35% maxim (nu ma refer la magazinele internationale din mall care vin dupa principii din afara) ci la cele ale noastre, de prin centrul orasului etccc. Chiar ieri am intrat la cea mai mare librarie din Cluj (asa stie toata lumea la care ma refer), afara era afisat mare 70% cand intru au 2 standuri cu vreo 30 de carti la reducere, si reducerea nu e afisata pe carti!!! E direct pretul redus! Cand i-am cerut la o vanzatoare sa imi arate pretul vechi, fiindca ma indoiesc ca toate romanele costau inainte 100 ron! si acum erau 24-30! Adica serios e minciuna pe fata! Mai ales ca multe din carti le stiam, si costau maxim 40 ron inainte!

    Binenteles cand i-am cerut sa imi arate s-a fastacit ca nu are, ca nu stie unde sunt vechile etichete, baza de date din calculator cu preturile vechi nu o mai are .... serios!!! Merita sa suni protectia consumatorului!
    La noi e bine ca ti le aduce curierul acasa la comanda de peste 100-200 ron si nu mai trebuie sa ma duc nicaieri! In plus magazinele noastre nu se compara ca si diversitate cu cele din afara! Asa ca pe net macar gasesti produse!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea asa este! Noi avem nevoie de mai multe lucruri decat barbatii!!! ei iubesc sa fac shopping!!!

    Nice sandalele si trollerul mi le doresc cel mai mult!!

    Speranta eu am comandat si am fost totdeauna multumita!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce spune Vladimir e valabil si la mine - nu le poti probab si nu le poti tine in mana. La troler sau genti nu se pune problema
    Totusi, am patit-o cu pantofii odata. Port 40 in general. Dar cateodata 39 mi se potriveste, mai ales laBata. Nu pot risca sa dau 50 de euro pe niste slapi online, nu ma indur. Daca nu-mi sunt buni?
    La fel si cu lenjeria. Nici nu ma gandesc sa-mi cumpar ceva de pe net pentru ca sunt foarte slaba si inalta si unele chestii stau creepy pe mine

    Insa imi plac articolele alese de tine si espadrilele sunt superbe!!!La fel si geanta de mana -prima.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce draguta e geanta aia cu flori

    RăspundețiȘtergere
  9. Hapi intradevar e mai greu sa gasesti haine si lenjerie daca nu esti pe masuri clasice (si eu am problema aceasta)

    Carmen eu accept orice comentariu la subiect si fara iz de spam, Vladimir a spus deasemenea ca foloseste astfel de site-uri, poti sa spui simplu ca tie iti place alt site si niste motive, adica un comentariu pertinent si la subiect. Nu imi bagi link in comentariu, mai ales ca site-ul propus de tine e varza, intru la cum functioneaza si nu imi arata nimic, habar n-am despre ce e vorba, prima pagina e goala! Daca tu preferi asa ceva treaba ta :))

    RăspundețiȘtergere

Jurnale de calatorie