Expedition Impossible- 10 seriale filmate in Maroc


Pana acum sambata v-am prezentat filme si carti ! Saptamana asta este una speciala ! Am sa va prezint un reality Show filmat in Maroc care l-am descoperit saptamana aceasta si deabia am asteptat sa fie sambata sa vi-l prezint si voua. Am devorat cate 2-3 seriale o data, am vazut locuri din Maroc care nici nu credeam ca exista, am calatorit alaturi de cele 13 echipe participante, am ras cu gura pana la urechi, am trait in tensiune alaturi de ei, am invatat din misiunile lor, din greselile lor, mi-am confirmat inca o data ca munca in echipa te ajuta in orice sitatie, ca trebuie sa fii calm in situtii critice si cel mai important ca oamenii sunt extrem de puternici doar ca nu au foarte des ocazia sa demonstreze asta !


Serialul e cu americani, 13 echipe formate din cate 3 oameni (prieteni, familie, cunoscuti) care sunt adusi in Maroc pt a concura intr-unul din cele mai fascinante show-uri pe care le-am vazut pana acum : Expedition Impossible ! Sunt 10 seriale in care echipele calatoresc pe un traseu stabilit prin vai, prin munti, prin aer si prin apa ! e o nebunie ! Si toate astea intr-un ritm alert fiindca ultima echipa ce ajunge la punctul final pleaca acasa ! Vazand serialul veti recunoaste detaliile marocane pe care vi le-am prezentat si eu pe blog (bazare, covoare,usi,  serpi, etccc toate vor fi baza unor puzzle-uri ce concurentii trebuie sa le desluseasca) veti vedea cum e viata in Sahara,  cum poti gasi apa intr-o mare de nisip, apoi de la episodul 3 actiunea se muta in munti, de la 40 de grade la minus, concurentii dorm in zapada, episoadele 4-5 sunt pe apa, rafting, inot, si cascade, apoi au trasee prin munti, prin canionul Todra si altele, sar in cascada, sar din avion, calaresc cai salbatici si camile nebune !!!  Daca pana acum eu v-am prezntat mai mult despre marocani, traditii, orase si viata de acolo, acum veti vedea o cu totul alta fata a Marocului ! Una care nici eu care am citit o gramada despre aceata tara nu stiam ca exista ! Tara asta ma surprinde tot mai mult ! Prima data am vazut-o acum 5 ani, cand ma intrebam daca au asfalt si azi pot sa zic ca e una din cele mai complexe tari din punct de vedere turistic ! Le are pe toate ! Vazand cele 10 episoade mi s-a facut un dor nebun de calatorie, dar una de aventura, fara un plan si o harta !

Mi-au placut foarte mult concurentii, pana la urma ei fac show-ul deci au fost bine alesi. Echipe de fete, de baieti, mai in varsta (bunici) si mai tineri, gay, albi, negri, chinezi, politisti, pescari, calatori prin lume, un barbat orb si mai multi accidentati pe parcurs toti isi imping fortele si isi intrec limitele, demonstrand ca in viata poti sa faci totul, doar sa-ti doresti !

Va invit sa vedeti cele 10 seriale si sa reveniti cu un comentariu sa imi spuneti ce v-a placut sau ce nu v-a placut, daca va doriti sa ajungeti in Maroc mai mult, sau mai putin decat inainte ! nu stiu orice vreti voi legat de serial ! Sper ca v-am facut o surpriza frumoasa ! 

Primul episod din Expedition Imposible il gasiti aici:  



Apoi restul sunt pe bara din dreapta de la youtube ! :) Alegeti filmele cu 43 de minute+! ca sa vedeti toate serialele!

  Click aici pentru a vedea mai multe: FILME CU CALATORII

  Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!  

7 comentarii:

  1. ce fain mi se pare ff interesant acest lucru.azi vara era ceva de genul

    RăspundețiȘtergere
  2. Show-ul asta o fi copiat oare dupa Amazing Race de la AXN? God, ce mai iubeam emisiunea aia! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana ceva de genul doar ca e mult mai complex si greu fiindca se bazeaza pe efort fizic si cand esti epuizat lucrurile devin mai complicate ....

    RăspundețiȘtergere
  4. Amazing Race a fost un show extraordinar, si mie mi-a placut mult... dar si acesta e interesant, te tine cu sufletul la gura. Asa este, in situatii imposibile ne depasim limitele si descoperim de fapt ca suntem puternici.

    RăspundețiȘtergere
  5. da , bravo...revin sa vizionez !

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi place genul asta de reality show.
    Ma mai uit la ceva pe discovery-seamana cu Supravietuitorul , prezinta viata si acomodarea unui barbat american in desert alaturi de beduini, in padurile chinei si prin jungla amazoniana.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mira gasesti si Amazing Race pe youtube o gramada de sezoane :)!

    Coco sper sa iti placa

    RăspundețiȘtergere