Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Leapsa cu carti .... si ceva mai mult

Au trecut 2 saptamani de cand am primit aceasta leapsa. Prima data de la Daniel Botea si apoi de la Redsky. Sper sa va placa :)





1.Ce carti ai citit anul trecut?
Cand vine vorba de carti in general imi plac cele din care invat ceva. Cum ar fi o enciclopedie sau o carte educativa despre Feng Shui, despre flori, despre internet despre Fotografie etcc

2. Ce carte/carti citesti in acest moment?

Un ghid de calatorie pentru urmatoarea vacanta :))

3. Ce carti vei citi in acest an?

Imi doresc sa citesc "Luptand cu imposibilul scrisa de Mike Horn"! Dar si carti pe engleza cum ar  fi 
"Tales of the Two Cities (Poveste despre două orașe) – Charles Dickens"

4. Care este cartea ta preferata?

O carte care intotdeauna mi-a dat puterea sa trec peste probleme, sa fiu curajoasa si sa plec in calatorii si atunci cand aveam altceva de facut cu banii sau nu imi venea sa plec fiindca nu aveam cu cine a fost cartea Osho - "Curajul - Placerea de a trai periculos"! Dupa ce o citeam imi aminteam care sunt lucrurile cu adevarat importante :)

5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?

Multe! Sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de carti, la fel ca si cu filmele! Daca nu ma prind de la inceput adio! Nu prea citesc romane ....

6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?

Nu ascult muzica :)! I'm a freak stiu!Totusi cand o fac, imi pun castile, cu textul in fata si cant de mama focului :))
7. Esti pasionat de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?


Imi plac jocurile dar nu m-am mai jucat de mult! The Sims e preferatul meu! Dar mult timp m-am jucat pe jocuri de construit orase :)

8. Care este filmul tau preferat?

Ma credeti ca nici nu stiu, nu am vazut foarte multe .... Imi plac filmele cu calatorii despre care scriu sambata si filmele spaniole de Pedro Almodovar, am vazut: Volver, Todo sobre mi madre, Solar etccc

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe bere ori o trusa de farduri?

Farduri nu folosesc, beri nu prea beau asa ca daca ar fi interesanta sigur ca as cumpara-o

10. Care sunt cele 5 carti pe care le-ai recomanda oricui ?

De recomandat ... nu stiu ... poate pentru calatori Vand Kilometri zic ca este interesanta! E vorba de o calatorie cu motocicleta timp de 3 luni, si e o poveste adevarata scrisa de Mihai Barbu :)


Leapsa o dau mai departe catre: Ana Bialog, Kadia, Vladimir, Larisa, Coco, si toti cei care vor sa o preia!


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

10 comentarii : Leave Your Comments

  1. Clar că o voi face, abia astept. M-ai facut curioasa cu cartea: "Curajul - Placerea de a trai periculos" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe, asta e o leapsa pentru Lusio sau mai degraba pentru Dragos. :D Sa vedem daca doreste unul dintre ei sa raspunda la intrebari. Cat despre muzica, nici eu nu mai ascult pana la epuizare ca inainte, ci doar cand imi place una in mod deosebit si o pun pe repeat. Acum sunt la Primavara lui Mondial. :)) Au vazut clipul pe un blog si de atunci o fredonez non stop.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult Aliceee, dar tocmai ce am facut-o acum vreo 10 zile sau cam asa ceva :D. Si i-am dat-o si Kadiei care a facut-o si ea. Sa speram ca urmatoarea ma prinde "ne-infectat"! :))). Poate insa doreste Ioana, ca si dansa citeste multe din cate am vazut pe blog :).
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa raspund cu drag , Alicee !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru ca te-ai gandit la mine, Alice. Eu am raspuns deja intrebarilor, dar am sa te adaug cu link :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bia am luat-o din Cluj de la chioscul cu ziare :) nu e scumpa!


    Nice am ascultat si eu :) e buna, antrenanta :))

    Vladimir m-am uitat la ultimele articole si nu am vazut-o, dar am gasit-o, intre timp :))! Zilele astea sunt foarte ocupata si le mai ratez si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Coco multumesc astept raspunsurile :))

    Kadia am vazut cu intarziere, cum ii ziceam si la Vladimir pana luni am un program foarte activ si deabia ajung pe blogul meu, foarte rar si pe altele :) Scuze

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ai pentru ce sa-ti ceri scuze, eu ma bucur pentru ca te-ai gandit la mine. Oricum am editat articolul si te-am adaugat :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca aveam mai mult timp liber la dispozitie, faceam si eu leapsa.
    Am inceput anul 2012 sperand sa reusesc sa citesc 50 de carti, dar nu cred ca voi reusi, mi s-a aglomerat f tare programul...

    RăspundețiȘtergere
  10. Oaw, ai putea sa faci o recenzie la cartea lui Osho! :) N-am auzit de ea dar suna....periculos :)

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog

Jurnale de calatorie