Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

7 intrebari, ce credeti ca am raspuns?


Miercurea asta e ziua lepselor. Leapsa aceasta cu intrebari am primit-o de la Vladimir si de la Ioana. Sper sa va placa ...




1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)
Carte??? Nu stiu, mie imi plac cartile informative asa ca nu stiu cum ar fi sa traiesc intr-o carte despre feng shui, sau intr-o carte cu flori, sau una culinara :)) sau poate in povestirile lui Osho .... hmmm... acum pe bune, poate ca mi-ar fi placut sa calatoresc si eu prin Mongolia pe traseul cartii "Vand km", desi nu prea le am cu motocicleta ....
Film, oh la filme sunt groaznica, mai ceva ca la carti! daca e sa aleg, cred ca calatoria ce o urmeaza Julia Roberts in "Eat, Pray, Love" din Roma in Bali, mi-ar placea in momentul acesta! hmmm sau poate viata fetelor din Sex and the city??? :)))
Cantec? deja ma simt pe teren minat :)), ganditi-va la toate vidioclipurile cu cantareti, sunt prea multe sa aleg unul :))
2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus
 Alice evident :), daca as fi baiat: David sau Robert :)
3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?
 Japonia! mi se pare extrem de diferita fata de tot ce am vazut pana acum! nu o prea ocunosc (vedeti daca filmele japonze nu sunt la fel de cunoscute ca cele americane?) asa ca 1 an ar fi numai bine cat sa vad o bucata din aceasta lume numita Japonia! sa o cunosc, sa o gust!
4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?
Unul acum nu demult, inainte sa plec in Romania, am visat ca ma prabusesc cu avionul si fiecare sentiment ce l-am avut in momentul in care avionul era in cadere libera, iar pilotii incercau manevre sa il controleze! intr-un final am murit! nu a durut deloc!
Stiti ca mi-e frica de avion deci astfel de vise sunt la ordinea zilei cand am un zbor in program
5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.
As fi o pasare evident! si as calatori zi si noapte fara bilet! cat de cool ar fi asta :)
6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o?
As fi Paris Hilton! O pitipoanca pe tocuri de 20 de cm, in haine de designer, ziua la shoping, noaptea in cluburi, uh ce viata plictisitoare! :) vreau sa zic, e chiar plictisitoare! imi place viata mea, nu mi-am dorit niciodata sa fiu altcineva si nici nu mi-am inchipuit cum ar fi daca! 
Viata nimanui nu e perfecta, asa ca decat a altora, mai bine a mea!
7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?
Sincer habar nu am! o vreme as plange (cui ii place singuratatea??), apoi mi-as face "prieteni imaginari", pe mama, pe sotul meu pe Kari, etcc si as trai cu ei in continuare! cu alte cuvinte as duce o viata de om normal in astfel de circumstante, putin nebun dar supravietuitor!  as trai din amintiri, as trai din poze, as scrie mult, pentru viitoarele generatii, la un moment dat cu siguranta lumea s-ar repopula si eu as deveni vedeta post-mortum :)



O dau mai departe la: Nice, Raluca, Federova,  Redsky si Bianca

10 comentarii : Leave Your Comments

  1. Multumesc Alice, o s-o fac soon, I like it!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-ar placea sa vizitez Japonia dar n-as putea sta un an acolo. De fapt n-as putea sta in alta parte un an...mi s-ar face mult prea dor. Bine, probabil ca te obisnuiesti, dar nu pot sa uit cum ma simteam cand am stat o luna in Grecia. Eram aproape disperata sa vin odata acasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragute raspunsuri...seamana cumva cu ce as raspunde si eu !

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie mi-ar placea sa locuiesc un an in Japonia, in Franta sau in Egipt (desi cred ca nu as rezista chiar un an in acesta tara).

    RăspundețiȘtergere
  5. Oho, ce leapsa...nice, merci de nominalizare, sper sa o pot face curand!
    Intrebarile te pun pe ganduri cu adevarat, uite de exemplu la cea despre persoana aleasa pentru a trai in pielea sa pentru un timp, acum tind sa cred ca as opta pentru una foarte saraca sau foarte bolnava, pentru ca doar asa as invata sa-mi pretuiesc viata adevarata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi, o sa ma ocup de ea cat de curand :*

    RăspundețiȘtergere
  7. ups, deja m-a lovit a doua oara leapsa asta, prima de la kadia, asa ca e clar...nu mai scap :)) interesant anul in japonia, cred ca m-as chinui sa rezist, la cate sunt de descoperit acolo, ar merita!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie tot in Japonia mi-ar palcea sa traiesc!
    Eu am vazut kilograme de filme asiatice si sunt maniaca cu ele, asa ca... m-am "acomodat" vizual cu privelistea, mai ramane doar sa ajung acolo sa ma bucur pe viu de ea.

    RăspundețiȘtergere
  9. da, da, si mie imi plac mult prenumele de David si Robert pentru baieti, ambele prenume au o insemnatate speciala pentru mine.
    Insa cu Japonia ... si tu si Vladimir ! Nu te sperie mancarea lor? Eu nu am putut manca nimic la un restaurant japonez, si nu fiindca nu erau proaspete. :)
    p.s. buna faza cu vedeta post-mortem :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hi hi
    Nu m-as fi gandit ca ti-ar placea sa traiesti un an in Japonia :)

    RăspundețiȘtergere

Jurnale de calatorie