Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Castigatorii concursului Casa Tulceana sunt ....

Aseara in sfarsit am reusit sa extrag castigatorii. Imi cer scuze pentru prelungire insa am avut o problema cu camera video!


 Asadar, bloggarii care au ales sa participe la concurs au fost:

1. Natural ca Aloe Vera
2. Aniela Deby
3. Beleti Luiza Meri
4. Ochiu ratiunii
5. Chestiuni serioase

Iar castigatorul il aflati in filmarea de mai jos:

http://www.youtube.com/watch?v=uFLM8b1W7Bo



Participantii prin comentarii au fost:

  1. .Natural
  2. V_tina
  3. Aniela Deby
  4. Ruxandra Girbea
  5. Alis Petrescu
  6. Ana
  7. Toma Cosmin
  8. Mania Blog
  9. Beleti Luiza Meri
  10. Ochiul Ratiunii
  11. Crinul Pacii
  12. Andu
  13. Shakuka

Castigatorul il aflati urmarind vidioclipul de mai jos!!!







Castigatorii primesc 1 cina Romantica incluzand o masa completa (supa/aperitiv, felului doi si desert la alegere din meniu ) + o sticla de vin la Restaurantul Casa Tulceana
Pentru a intra in posesia premiului castigatorii sunt rugati sa imi trimita  un e-mail: aliceee_traveler@yahoo.com

11 comentarii : Leave Your Comments

  1. multumesc ca m-ai inscris si pe mine & o cina placuta castigatorului! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari si gustare placuta castigatorului!

    RăspundețiȘtergere
  3. O cina placuta lui Daniel:>si felicitari:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred ca o sa fie cina, mai degraba un pranz. Si nu romantic, mai degraba binevenit ca alerg 2,5 km la cros si pe urma imi pica bine o masa buna :)

    RăspundețiȘtergere
  5. pai cum o fi, sa te bucuri de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. sa se bucure oamenii de premiu !
    am si eu un anume restaurant din Bucuresti unde vreau sa mananc o data, din curiozitate, indiferent cat o costa. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc si eu pentru premiu. Voi avea cu siguranta o cina reusita acolo cu sotia ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hai sa va fac putin pofta :) In direct de la Casa Tulceana
    http://danielbotea.blogspot.com/2012/05/casa-tulceana-impresii.html

    A fost pe placul meu. Loc linistit, multa verdeata afara, bun gust, mancare super si servire impecabila!

    RăspundețiȘtergere

Jurnale de calatorie