Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Muzica de dimineata - articol muzical

Astazi fac o scurta pauza! Fara Job searching, fara iesit in oras, fara muzee, galerii de arta sau shopping! Nici macar nu am de gand sa gatesc (am o pizza ce ma asteapta in cuptor) si cateva filme/seriale ce vreau sa le vad. Voi asculta muzica! O sa sterg praful dansand prin casa, o sa spal hainele in ritm frenetic, o sa-mi fac niste frigarui din fructe si apoi voi dansa din nou! 

Mai tarziu voi trece si pe blogurile voastre sa vad voi ce mai faceti :)



Pana atunci va las cu descoperirile muzicale de dimineata! Sounds good:

1. Sharon Jones - This land is your Land
Ca sa nu ma mai simt o straina la Londra :)






2. Don't Worry ... be Happy (remix)
Medicament pentru starea mea de spirit







3. It was written - Damien Marley
Nu stiu daca a fost scriu sau nu, vom vedea :)
ps am si un vers preferat: "your body it's just the vehicle of your soul"
 .... asa ca picioarele m-au adus la Londra, sa vedem pe mai departe ce se va intampla ......





4. Landing in London - 3 Day Down
Melodia care imi aminteste mereu ce e mai important






5. One Republic - Secrets
Londra e un secret inca pentru mine, il las sa mi se dezvaluie incet, incet :)




Thanks for visiting

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

6 comentarii : Leave Your Comments

  1. Mirabela din Brasov te citeste
    Muzica noua, ce bine m-am saturat de radio
    Avem gusturi muzicale comune, prima e favorita mea
    sa ai o zi frumoasa scumpiko

    RăspundețiȘtergere
  2. frigarui din fructe, Alice?? Suna a nebunie, suna bine, bine.
    Dar n-am nici cea mai mica idee ce inseamna asa ceva.
    Nu vrei sa postezi o data imagini cu o portie din frigarui de fructe ? Pofta mi-ai facut deja, macar acum sa aflu la ce poftesc. :))
    Sa avem un weekend frumos, sa ne relaxam ca sa putem avea spor apoi in saptamana ce vine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima intrebare care-mi vine in minte, caci aici e o atmosfera londoneza veritabila, si la tine ploua? :D
    Potrivit indemnului din remixul unei celebre melodii, sincer, pe mine m-a deprimat ieri o veste din domeniul fotbalului si acum incerc sa-mi revin. Ia sa vedem, ce motive am sa fiu fericita? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Muzica mea de dimineata a fost un roman...adica Smiley cu Dead man walking. Demult n-am mai auzit o melodie romaneasca sa.mi mearga la suflet
    Si ce daca versurile sunt in engleza? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place si mie foarte mult Secrets. Mi-am ales si eu dimineata niste melodii, vreau sa-mi fac un cd nou pentru masina. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. buna idee , pentru o zi racoroasa :)

    RăspundețiȘtergere

Jurnale de calatorie