Covent Garden din Londra - de toate mai putin o ...

Covent Garden!  E o zona din centrul Londrei (marginit de West End, Traflagar Square si Myfair) unde trebuie neaparat sa ajungeti daca vizitati Londra! De ce? Fiindca le are de toate:

- O alee cu statui umane, baruri si magazine de lux

- O piata mare, istorica (dateaza din 1657-perioada medievala)! A fost intotdeauna o piata de lux, pentru burghezimea londoneza! Acum a ramas o piata de lux pentru bogatasii din zilele noastre! noroc ca s-a extins si acum avem nu doar magazine de lux ci si tarabe cu lucruri handmade, picturi, etccc, dar si un food court, o piata cu preparate traditionale, din toata lumea! Asa ca acum iti permiti sa mananci aici si chiar sa faci shopping!

- O piateta in care se se desfasoara in fiecare moment al zilei spectacole, programe de divertisment (concerte, magie, artisti stradali, comedy show etcc) In weekenduri se tin deseori festivaluri gen Festivalul teatrului de papusi!

- O biserica, St Paul Curch care sincer nu stiu cum se impaca cu toata galagia din spate! Fiindca piateta de care scriam mai sus, in care se desfasoara tot felul de programe e exact in spatele bisericii, deci e mega galagie tot timpul! Iar curtea bisericii e luata cu asalt de cei prea alcoolizati, asa ca bancile ce aveau rol de relaxare au devenit paturi pentru tineret! dar inca nu am auzit pe nimeni sa se planga ...

- Un muzeu ( Muzeul Transportului din Londra) in care nu am intrat - costa 17£ intrarea, iar pentru moment am zis pas

- Unul din cele mai faimoase restaurante din Londra, se numeste Covent Garden! nu stiu daca e cunoscut datorita locatiei si a recitalelor sau datorita mancarii :), cred ca e discutabil!

Deci da, in Covent garden veti gasi de toate mai putin o gradina! :))
ps: mai jos aveti poze in ordine cu aleea, piata, piateta, restaurantul :)

Aleea cu statui umane

Pub-uri, evident

Pisica artista

Piata

Sapunuri Handmade

Restaurantul Covent Garden

Alte articole cu piete si magazine din Londra

Urmareste-ma pe Facebook da-mi un "Like" /Mersi Click Aici!

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

1. Ce dragut! Intr-adevar este o zona frumoasa! O pun pe lista pentru data viitoare cand mai ajung pe la Londra!

2. Larisa, trebuie! mai ales ca e chiar in centru, nu o poti rata!

3. Frumos pe acolo, chiar ca incep sa ma gandesc tot mai mult la Londra :)

4. Frumoasa si celebra zona, nu avem cum s-o ratam, mai ales ca zici ca e chiar in centrul orasului, macar sa ajungem noi la Londra... Adica eu, ca multi dintre cititorii tai ai si ajuns deja. :P
    Eh, dar asta e asa un vis indepartat. :D

5. Sa vizitezi si Muzeul Transportului, chiar merita. Cand am fost noi intrarea era libera, da se solicitau donatii. Acum vad ca au pus intrare si e chiar maricica. Se merita sa mergi cu copilul acolo, noi pentru cateva ore ne-am transformat in copii si am facut poze cu toate mijloacele de transport de acolo.
    E fain Covent Garden. Cica e si o explicatie de ce nu e tocmai o gradina, da nu o mai stiu :)

6. frumosss! Din tot ce ne-ai aratat pana acum din Londra cred ca asta e zona care mi-ar placea cel mai mult.
    Statuile vizibile in pozele de mai sus sunt chiar oameni vopsiti astfel incat sa para statui? Sunt remarcabile!

7. Foarte frumos! Mi-au placut mult bijuteriile din poze si dulciurile. :)

8. Acolo am vazut inghititori de sabii. Nu mai vazusem din copilarie.

9. Arata foarte bine! Desi am mancat ca lumea de dimineata, mi-ai facut pofta de un mic dejun englezesc :) Spor!

10. Mira nici eu nu stiam mare lucru pana sa ajung la Londra!
    Aici incet incet am inceput sa iau Londra la pas si sa o descopar! Are multe locuri frumoase!

Nice nici un vis nu e foarte indepartat! trebuie doar sa iti doresti suficient de tare!

Raluk am auzit ca vor sa bage taxe la toate cele gratuite, sper sa fie doar un zvon si nu o realitate!!!

11. Mihaeladm da, sunt oameni! :)

Micile Vacante - inghititori de sabii! uh, bine ca nu am vazut asa ceva! nu prea sunt fana spectacolului extrem

Mania, Natural, Mihaela, Calin Andreea ms!

12. Ma las atrasa de nimicuri si imi clatesc ochii privind acele sapunuri deosebite.