Film - A good year pentru cei ce iubesc Provence

Saptamana 18: A good year


Rezumat: Max Skiner (Russell Crow) om de afaceri de succes din Londra este anuntat intr-o zi ca unchiul sau din Provence a murit iar el fiind unica ruda mosteneste Domeniul lui: Castelul si toate viile, unchiul sau fiind producator de vin! Max fiind interesat doar de bani merge in Provence cu gandul de a vedea casa primita, sa faca mici reparatii si sa o scoata la vanzare! Doar ca o data ajuns acolo fiecare coltisor din casa ii trezeste amintiri din copilarie alaturi de unchiul sau, si asa incet incet se indragosteste de casa, de gradina de Provence, de una din doamnele de acolo, iar la final e pus sa aleaga intre a castiga mai multi bani sau sa se mute in  Provence .... Pentru a vedea ce a ales va invit sa vedeti filmul! :)

Impresii personale In primul rand filmul e de nota 10! Provence: viata de zi cu zi atat de simpla; redata atat de frumos, conacul, peisajele de poveste! In mod paralel Londra, cu viata agitata de acolo, cu zgarie nori si oameni imbracati la costum, cu Picadilly Circus si Liverpool Street locuri in care m-am plimbat de atatea ori si care imi trezesc amintiri! Deci filmul mi-a mers direct la suflet! Si actorii au jucat foarte bine si actiunea e destul de interesanta, asa ca nu aveti nici un motiv sa nu il vedeti! O sa fiti transpusi intr-o alta lume! :)






Alte filme cu calatorii a caror actiune se petrece in Franta



Click aici pentru a vedea mai multeFILME CU CALATORII


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

15 comentarii:

  1. În această seară mă uit la el. Revin cu feedback.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Coco merge bine pentru un weekend de toamna! Dar vad ca vara se tine prinsa de noi :)

    Zadin astept impresii

    RăspundețiȘtergere
  3. Oare exista cineva care nu iubeste sudul Frantei? Hm, sunt curioasa. :P
    Nu stiu cum mi-a scapat filmul asta, e prima data cand aud de el, o sa-l caut chiar acum si daca-l gasesc ma pun sa-l vizionez. :) Frumoasa recomandarea din prima zi de toamna. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aduce putin cu "Under the Tuscan Sun" sau mi se pare mie?

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie mi-a placut, e frumos, relaxant. exact la Under the Toscan Sun m-a dus cu gandul gand l-am vazut, se aseamana. si peisajele sunt la fel de frumoase

    RăspundețiȘtergere
  6. L-am vazut, mi-au placut Russel Crowe si Marrion Cotillard. E unul din preferatele mele:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Gata, l-am văzut. Este un film cu o poveste foarte frumoasă, cu actori de calibru mare, Russel Crowe şi Marrion Cotillard, un film despre luarea celor mai bune decizii în viaţă, un film interesant... Cariera tipului şi decizia finală pe care a luat-o mi-a amintit de Sweet November.

    ... şi acum părţile care nu mi-au plăcut... a fost un film destul de previzivil căruia i-a lipsit substanţa şi drama. Eu l-aş încadra la un 8.

    Mi-a plăcut să-l văd, totuşi.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Vazut :)..chiar de mai multe ori, de-a lungul timpului. Este un film cu adevarat extraordinar: interpretarea actorilor foarte buna, regia, actiunea, subiectul minunate si nu in ultimpul rand un peisaj fascinant!!! Este "filmul meu de calatorii" preferat!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu l-am vazut, dar stiu ca in locul personajului lui Crowe as alege Provence-ul din prima.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim de recomandare.
    Eu personal nu am vazut filmul dar pare interesant si relaxant asa ca o sa il pun pe lista :P

    RăspundețiȘtergere
  11. E plictisitor am adormit...

    RăspundețiȘtergere
  12. Nice Under the Sun e mai bun zic eu, dar totusi, pentru un pasionat de calatorii, e bun si acesta

    Micky da, peisajele sunt superbe, acum mi-as face bagajul si m-as duce in Provence :)

    Ana Marin mie mi-a placut de ea, joaca bine, inocent :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Zadin asa e, ai descris foarte bine!

    Larisa sper sa gasesc unul mai bun sa iti schimb favoritul, desi nu stiu daca voi putea, tu locuind in Franta, cred ca il vezi mult mai personal ...

    Rolling Ideas daca il vezi sa te intorci cu o impresie

    Ana Q asteptam si impresia ta!

    Anonim imi pare rau :(

    RăspundețiȘtergere
  14. Si mie mi-a placut foarte mult filmul. Si asa am ajuns sa-l descopar pe Peter Mayle, cel care a scris cartea dupa care s-a facut filmul (pe care o recomand calduros impreuna cu tot ce a scris el despre Provence, vreo 5 sau 6 carti in total).

    RăspundețiȘtergere