Revelion la Sinaia

Am lipsit, Stiu. 
Am spus ca voi scrie retrospective si topuri, Stiu! Aveam in plan atat de multe pentru 2012!
Blogul meu trebuia sa aiba azi un nou Cuprins!  Un nou castigator la concurs! Un jurnal de Venetia terminat! O lista de vise implinite! Un articol cu planuri si obiective pentru 2013 facut!  Trebuia sa va fi vorbit despre Revelion! Despre iarna, zapada si Sarbatori ! Trebuia sa va fi spus ca voi avea un sfarsit de an incarcat! Si ca desi le asteptati pe toate, eu probabil nu voi fi aici , pe blog!

Am facut pana la urma cumva si iata-ma scriindu-va 
Despre Revelion, ultimele ganduri si planuri din acest an. 
Si poate maine voi face si o retrospectiva! 


Ultima zi din an o sa ma prinda la munte! Mai exact vom petrece acest Revelion la Sinaia! La ora la care scriu acest articol sunt inca la Cluj. La ora la care veti citi acest articol sper ca voi fi la Sinaia. Anul acesta la fel ca anii trecuti as fi vrut sa dorm de Revelion! Revelionul pentru mine niciodata nu a insemnat nimic cu toate ca in aproape toti anii am incercat sa fac ceva special! Datorita superstitiilor! 

"Asa cum te prinde noul an asa o sa-ti mearga tot anul"! 

Nu ma putea prinde dorimind cu toate ca imi doresc ca intr-un an sa am curajul sa dorm fara nici un resentiment si nici o remuscare! Si fara ca apoi sa ma gandesc sa blestem noaptea de Revelion pentru toate insatisfactiile si proiectele ce vor merge prost in decursul anului! Dar inca mi-e frica! 

Inca cred ca trebuie sa mananci peste si porc in noaptea de Revelion
Ca sa-mi aduca bani si noroc!

Ca trebuie sa fiu imbracata elegant desi termenul e putin exagerat pentru mine! Nu o sa ma vedeti niciodata cu rochii de seara! cu diamante si perle! cu parul tocmai buclat la coafor! Cu genele de 5 cm aplicate la cosmetica! 

Ca trebuie sa fiu cu persoana iubita si sa ne sarutam la ora 12 fix! 
Apoi sa strigam in cor LA MULTI ANII

In fiecare an am fost impreuna! Intr-un alt loc! Le-am incercat pe toate. Sperand sa gasesc formula magica a unei nopti de neuitat!   Revelion in doi!  Revelion cu prietenii!  Revelion in Cluj in centrul orasul urmarind spectacolul si ploaia de artificii! Revelion in desert! Revelion cu parintii! Revelion la prieteni de familie! Revelion cu bufet suedez! Revelion la restaurant! Revelion in familie cu masa festiva! Revelion cu petrecere! Toate au fost frumoase, in felul lor unic dar nu ar fi nici unul pe care as vrea sa-l retraiesc! 

Asa ca anul acesta incercam o noua forma de Revelion 
La Sinaia! La munte! La cabana

Pana saptamana trecuta eram convinsa ca nu voi face nimic de Revelion! Apoi incet incet am inceput sa ma razgandesc si sa intocmesc un plan! Nu avem decat 2 zile! Nu doream sa cheltuim prea multi bani! Nu vroiam in oras! Nu vroiam intr-un local select! Vroiam sa fim doar noi doi departe de toti si de toate! 

Sinaia suna perfect!



Are gara! Cel mai important! Sa ajungem usor din Cluj la munte pe ultima suta de metri! 
Cazarea in Sinaia ne-a pus ceva probleme dar pana la urma am ales o Cabana micuta de pe cazare10.ro  un portal de cazare care iti spune si pretul aproximativ pe noapte. M-am gandit si la aglomeratie si la recomandarile tuturor de a nu merge pe Valea Prahovei de Sarbatori! Dar atunci cand nu ai masina si nici prea multe zile la dispozitie brusc locatiile de petrecut la munte se diminueaza simtitor!

Am in plan 
-sa vizitez Castelul Peles (chiar daca 1 si 2 sunt zile libere sper sa reusesc sa il vad, pe 3 ne intoarcem)
-Poate o excursie la Busteni, in functie de trafic si mijloacele de transport vom decide la fata locului
-Anul 2013 ma va gasi bine, odihnita, cu aer curat, inconjurata de zapada


Voi unde petreceti Revelionul??!!!
Cine mai merge pe Valea Prahovei?

15 comentarii:

  1. Ce frumos. Sigur va fi un revelion pe care ai sa vrei sa-l retraiesti. Castelul Peles e minunat, sa nu ratezi nici Pelisorul cu Camera de Aur si Dormitorul de Aur. Mi-ar fi placut sa fiu in pielea reginei pe vremurile alea. :) Eu voi petrece in Londra, la 12 noaptea vom vedea artificiile chiar la Big Ben. Abia astept . Distractie placuta si un an nou fericit plin de impliniri pe plan profesional dar si personal. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si in 2013 toate dorintele tale sa se implineasca!
    love,

    Ana Q.


    * _██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
    ˛.(´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.** ˛_Π_____. * ˛* * * *
    .°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *
    *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|ç”°ç”° |é–€|╬╬╬╬ . * *
    ¯˜”*°••°*”˜¯`´¯˜”*°••°*”˜¯` ´¯˜”*°´¯˜”*°••°*”˜¯`´¯

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim9:00 p.m.

    Distractie placuta Aliceee, sa revii cu poze frumoase
    Eu imi petrec revelionul acasa, o sa ma uit la filme, o sa mananc tort si o sa vorbim cu cei dragi :)
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani, Alice! Un An Nou 2013 cu sănătate, veselie, noroc și realizări frumoase alături de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un an nou fericit! Si distractie placuta la munte!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos la Sinaia. Asteptam poze de la Peles! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am sta acasa pana la miezul noptii, apoi am iesit la "colindat". :))
    Nu stiu de ce, dar mie Sinaia imi place vara. Mai ales daca trec pe la Peles. Campul plin de flori din fata castelului este o splendoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, Alice! :) Un an reusit pe toate planurile!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos! Sper ca te-ai distrat si te-ai simtit bine. Noi am petrecut Revelionul in Iasi, acasa la niste prieteni. Am mancat, am vorbit, ne-am uitat la artificii. A fost o seara destul de linistita.

    RăspundețiȘtergere
  10. uite ca planul cu Revelionul intr-o cabana la munte mie imi suna mai bine decat oricare altul.
    Cat despre aglomeratia de pe Valea Prahovei, voi nu cred ca ati avut probleme, fiindca veneati dinspre Ardeal, ori drumul aglomerat e cel dinspre Bucuresti.
    Ma intreb cum ti s-a parut Valea Prahovei ...

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani. Alice! La cat mai multe articole frumoase! Cat de mult imi place cum iti planifici totul, cat de calculata si meticuloasa esti! Iubesc tare asta la tine! Sper sa fii petrecut de minune!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani cu sanatate si bucurii ! Si am o curiozitate, ca tot ai amintit de concurs mai sus..s-a ales castigatorul? ca nu am gasit nicaieri :(

    P.s.: Si eu am petrecut revelionul la Sinaia,am fost acolo timp de 4 zile. Superb, m-am indragostit de statiune!!!

    RăspundețiȘtergere