Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Cele mai bune articole cu calatorii - Saptamana 1

Vineri am anuntat ca voi incepe un nou proiect de promovare a blogsoferei si in special de promovare a celor mai bune articole din domeniul turistic!  Sincer nu mai tin pasul cu voi! In ultimul an numarul blogurile de turism si nu numai, s-a dublat! Sunt interesata sa citesc articole bune, de calitate:

Povesti despre diverse localtii, obiective turistice sau aventuri extraordinare
ce tin de calatorii! De aceea incep Proiectul cele mai bune articole cu calatorii




Acest proiect are ca scop promovarea celor mai bune articole de turism! Anul trecut au fost guri care au spus ca blogurile de turism din Romania nu sunt de calitate! Ca un numar foarte mic de bloggari chiar fac ceva si o fac si bine! Am stat si m-am gandit si m-am razgandit! Si la final am zis: Poate ca au dreptate! Blogurile de turism din Romania sunt destul de nisate, nu acopera prea multe tari, nu vin cu prea multe povesti extraordinare, calitatea pozelor uneori lasa de dorit, grafica si designul blogului la fel,  deci luate per intreg nu sunt exceptionale!

INSA....

Fiecare blogger de calatorii are cateva articole foarte bune! Fiecare blogger se pricepe intr-un domeniu foarte bine! Unii sunt experti pe diverse tari ale lumii, unii calatoresc cu rucsacul in spate, unii fac road tripuri exceptionale, unii stiu cum sa scoata ce e mai bun in 24 de ore din fiecare oras etccc! Sper ca prin acest proiect bloggarii sa se ambitioneze si sa scrie din ce in ce mai mult si mai bine! si sa se evidentieze exact in ceea ce se pricep sa faca cel mai bine!

In plus m-am gandit sa dau o sansa blogurilor mici sa se afirme! Daca au un articol bun sa stea intr-un rand cu blogurile cu renume! Ganditi-va doar lor cat de greu le e sa iasa in fata pe timpurile astea cand bloggari nu mai accepta ideea de link exchange, nu mai au timp sa caute noi bloguri (poate nici nu mai sunt interesati cat timp si-au format o rutina si un set de bloguri preferate)! 

Si apoi m-am gandit la cititorii mei! La voi adica!  Eu cred ca voi in mare parte sunteti interesati sa cititi  despre calatorii! Si mai cred ca daca intrati marti pe blog si nu gasiti nici un articol scris de mine va apucati de citit articolele recomandate de pe alte bloguri (travel related)! De ce? Fiindca va promit ca voi promova cele mai bune articole inscrise prin comentarii! iar daca nici nu articol nu merita 5 minute de atentie, nu voi promova nimic! 

Cele mai bune articole cu calatorii Saptamana 1:
Fiind primul articol mai jos sunt cele 5 articole recomandate de mine ca Best Of!

1. Cum sa locuiesti oriunde in lume, sa calatoresti mai mult si sa fii cu adevarat liber
Un articol care te poate pune pe ganduri! Sa pleci si sa lasi totul in urma! Sa fii un full time traveler! Cum sa gasesti libertatea absoluta, sa te trezesti in cele mai exotice locuri din lume si cum sa faci bani pt a te bucura din plin in fiecare loc ajuns! Raspunsul e Nomadic Digital Travel! detalii in articol :)

Larisa ne povesteste cum a petrecut Revelionul intr-un satuc de pe Valea Loarei din Franta. Cu vinuri alese si preparate din bucataria frantuzeasca! Apropo voi stiti cele 3 tipuri de fondue? daca nu, aflati mai multe in articol :)

Aventura unor romani ce s-au mutat in Povence. Pe larg despre dificultatea de a gasi o chirie! Credeti ca e usor sa aterizezi in Provence si sa cauti chirie? Dupa ce citesti articolul iti dai seama ca francezii nu sunt atat de diferiti de romani si ca "timpul" frantuzesc este mai mult un cuvant decat o notiune!


4. 11 lucruri pe care as vrea sa le ofere orice pensiune
Lista e de foarte bun simt si totusi ma intreb de ce nu se gasesc toate aceste lucruri in pensiunile romanesti?!

5. Scrisoare din Coventry Anglia
Descrierea poporului englez prin ochii Teodorei care locuieste in Coventry, Anglia! Articolul a provocat reactii pro si contra! Cred ca adevarul absolut nu exista dar Teodora a punctat foarte bine niste aspecte!

Vrei ca articolul tau sa se afle printre cele 5 promovate?


Atunci ai 10 zile sa scrii un articol BUN pe tema turistica! 
Apoi intra pe blog, scrie-mi care e articolul tau preferat din cele 5 prezentate mai sus Si DE CE + lasa link-ul spre articolul care vrei sa il promovez! 


Atentie! aici nu merge pe prietenii! 
De aceea numele blogului chiar nu conteaza! Conteaza povestea! 

Va rog sa aveti in vedere urmatoarele:

Nu ma puneti sa aleg, specificati un singur link de persoana. Nu imi lasati mesaje pe mail sau pe facebook! Lasati comentariul la acest articol, vizibil pt toata lumea. O sa fiu ocupata citind articolele voastre timp de 10 zile! Asa ca nu uitati sa treceti blogul Enciclopedia calatorului independent in blogroll ( pe prima pagina a blogului) si sa dati un Share pe Facebook la acest articol (din pagina de FB blogului), ca sa fiti siguri ca ofer atentia cuvenita articolului vostru!  Apoi revin-o marti sa vezi daca Articolul tau s-a clasat printre cele mai bune 5 articole! 

Si acum partea frumoasa! Nu doar ca promovez articolele voastre dar mai mult! Cel mai bun articol al lunii (ales de voi in comentarii ) va fi premiat cu o campanie de turism in parteneriat cu Blogul Enciclopedia calatorului independent si Agentia www.Voyagers-Club.com 


Martia viitoare va astept la Discutii Turistice
Thanks for visiting,






Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

26 de comentarii : Leave Your Comments

  1. Wow, sunt si eu pe aici :)! Multumesc mult Alice! Ma bucur tare ca ti-a placut articolul meu. Si felicitari pentru initiativa, e de admirat. Si e foarte utila.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru initiativa si idee! Cei de la nomadic m-au cucerit, multumesc ca m-ai ajutat sa ii descopar! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  3. gata, vad casuta de comment :) in primul rand merci si in al doilea rand merci :) - pentru scrisoarea despre Anglia,n-o stiam si chiar ma intereseaza :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tare ideea. Felicitari! Asa o sa ma impulsionez si eu sa scriu mai mult... dar nu-mi iese. Cand citesc inainte de a publica articolul,nu-mi place si sterg tot, apoi mai incerc o data si tot nu-mi iese cum va iese voua. Ciudat, ca de vorbit vorbesc foarte mult, dar cand e vorba de scris, ma impotmolesc. Imi doresc sa scriu cum scrieti voi,dar mi se pare ca la mine totul e gresit. Larisa m-a facut sa imi doresc sa merg in Franta cat mai repede, articolele tale le astept cu nerabdare mereu. Intr-o zi o sa reusesc si eu, speranta moare ultima ! :D Pana atunci, baza blogului meu ramane fotografia :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am blog, calatoresc mult, iar ideea ta mi se pare geniala. Asa descopar articole pe care nu trebuie sa ma chinui sa le caut. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aliceee, ideea e geniala. Imi place mult de tot. Felicitarile mele pentru initiativa! Din cele 5 articole promovate, am ales sa citesc Cum sa locuiesti oriunde in lume, sa calatoresti mai mult si sa fii cu adevarat liber.
    M-a atras in primul rand titlul si nu am regretat. Articolul a fost foarte interesant si informativ.

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite că mă faci să citesc mai mult decât credeam :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Larisa multumesc, alaturi de cuvintele frumoase astept sa imi recomanzi un articol bun (al tau sau al altora) care sa se regaseasca in topul de peste 2 saptamani

    Deea ma bucur! Din pacate scriu foarteee rar :(
    ps: Astept si articolul propus de tine

    Micky nu ai pt ce, te rog sa revii si sa recomanzi un articol! vreau sa am ce citi si ce promova!

    Georgiana atunci astept sa scrii! Stii care e secretul? nu il citi din nou! Poate observi ca daca intri chiar dupa ce public vei gasi deseori cate o litera lipsa, un cuvant scris prost etc! Asta e fiindca eu nu imi recitesc niciodata articolele inainte de publicare! Nu imi place sa le prea slefuiesc! Oricum exercitiul (scriu aproape zilnic) ma fac sa imi structurez cat de cat usor ideile!

    RăspundețiȘtergere
  9. Carmen multumesc frumos pt aprecieri! Va rog sa imi recomandati si mie un articol bun citit de curand!

    Andra mersi! Astept sa lasi link catre articolul ce doresti sa il promovez peste 2 saptamani! Propriu sau al altora dar sa fie cu tema turistica/ Mersi

    Andreia si care ti-a placut cel mai mult? Tu ce articol imi recomanzi? hai ca vreau sa am ce promova peste 2 saptamani! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mie mi se pare o idee interesanta, cu atat mai mult cu cat, nici macar nu ai mentionat numele blogurilor de unde ai recomandat articolele. De primul articol nici nu stiam, acum abia astept să-l citesc, ca vad ca e lung si pare bine documentat.
    Nu stiu însă dacă îi poți face pe oameni sa-si recomande singuri articolele, cred ca era mai util sa recomanzi tu din ce citesti sau ce gasesti intamplator pe net. Mie una nu-mi vine sa-ti recomand de la mine un singur articol, care din subiectivism extrem, evident, mi se pare doar mie interesant. A! că îl găsesc alții interesant e cu totul altceva. Cred ca aici s-ar putea sa întâmpini ceva probleme, dar in rest, recomandarea de articole mie îmi place, e util și plăcut să găsești o selecție bună, din puzderia de articole mai mult sau mai puțin interesante care se scriu zilnic pe un număr halucinant de bloguri, mai mult sau mai puțin turistice.
    Succes cu proiectul!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi-e foarte greu sa recomand unul singur pentru ca imi plac atat de multe.. ^_^ Cel mai recent am descoperit-o pe Anca de la 1001calatorii.com. Cam toate articolele sunt simpatice si pline de informatii, asa ca am sa ti-l recomand pe cel mai recent: http://www.1001calatorii.com/calatorii/la-piramide . A, da.. fotografiile sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bia stiu ca e greu sa recomanzi un articol dar pt mine asta e scopul sa imi ziceti voi articolele bune asa incat sa am ce sa citesc interesant. Imi plus imi doresc interactiune cu voi, sa imi ziceti ce articol va place din cele recomandate etc!
    Pe unele bloguri nici nu le stiu, unele articole imi mai scapa daca se scrie in fiecare zi etc! Daca nu doresti de la tine, recomanda-mi un alt articol bun ce l-ai citit de curand!

    Deea mersi de recomandare! :) si te astept in fiecare marti!La discutii turistice/recomandari de articole

    RăspundețiȘtergere
  13. hai mai Bia ca te scutesc eu de chin :D
    recomandare - de la noi de acasa :)http://www.bialog.ro/2013/01/frig-sec-si-peisaj-savuros-pe-valea-ierii/

    RăspundețiȘtergere
  14. Am inceput si eu in august pe blogul Paravion o astfel de rubrica: http://blog.paravion.ro/?s=de+pe+blogurile+de+turism+adunate+, doar ca eu am alocat ziua de vineri pentru articolele din seria aceasta, si recomand doar cele mai recente articole (ultima saptamana), nu all-time best.

    Ma bucur ca ai inceput rubrica asta, in felul acesta poate va fi recomandat si un articol de-al meu. La un moment dat. :P

    RăspundețiȘtergere
  15. Micky mersi

    Elena astept sa imi recomanzi un articol bun, de al tau sau al altora si sa imi zici care e preferatul tau din cele 5 prezentate!

    RăspundețiȘtergere
  16. Mulţumesc mult, Alice, pentru recomandare. Ideea ta este într-adevăr frumoasă şi utilă. Felicitări şi succes!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mult succes, Alice, cu noul proiect. Eu citesc doar doua bloguri de calatorii, pe care le am, de altfel, si in blogroll. Al tau si al Larisei. Imi place sa citesc oameni cu care am reusit sa incheg o anumita relatie. Nu vreau sa aprind spirite pe aici, dar am intrat pe alte bloguri turistice si am fost intampinata foarte rece, de-a dreptul ostil. Nu zic sa-mi intoarca vizita, dar parca le-a derajat pana si patrunderea mea pe teritoriul lor. Am fost atat de dezamagita incat am renuntat a mai vizita bloguri de calatorii.

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumoasa povestea din Provence, am citit-o cu sufletul la gura.

    RăspundețiȘtergere
  19. Mira/ Nice si La sueta cu Nicole astept si recomandari de articole pe care sa le promovez data viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  20. A, nu-i problema, că pot sa-ti recomand si de la mine si de la altii :) Doar ziceam:
    http://www.bialog.ro/2013/01/o-carte-o-calatorie-in-sine-cartile-de-calatorie-pe-care-le-am-citit/
    http://www.bialog.ro/2013/01/buchetiera-de-la-florenta/
    http://cupcake.mug.ro/2012/09/04/paris/
    http://www.placerea-de-a-calatori.ro/2013/01/calatorind-langa-tine.html

    Spor! ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  22. Bia mersi de recomandari!
    ps: sa citesti si ultimul paragraf!

    Elena am sa tin cont de votul tau, mi-ar fi placut sa citesti tot articolul SI ultimul paragraf...

    RăspundețiȘtergere
  23. Eh, il citisem, dar intre timp am uitat. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Inchinam o bere blogosferica in cinstea celor mai bune articole!
    Ai de la mine o nominalizare dar si o leapsa cu spuma.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

    RăspundețiȘtergere
  25. Acum nu mai am timp, ca ma da Ionut la o parte de la calculator, dar mai tarziu ma intorc sa citesc articolele recomandate de tine.

    RăspundețiȘtergere
  26. Un pic cu întârziere dar iată şi propunerea noastră: http://corasb.blogspot.ro/2013/02/calatorie-fabuloasa-in-lumea-cristalelor.html

    Cora are unstil foart bun de a scrie, o urmăresc cu multă plăcere.

    RăspundețiȘtergere

Jurnale de calatorie