Cele mai bune articole cu calatorii - Saptamana 2

Ultimele 2 saptamani au trecut foarte repede si eu am fost destul de ocupata, dar totusi am citit cu atentie articolele voastre. Din pacate putini au citit articolul cu proiectul pana la capat! Si anume pentru a va promova articolele dorite trebuie sa ma aveti in Blogroll si sa dati share acestui articol pe pagina de FacebookPrima luna am zis ca e de test si desi multi ati spus ca e un proiect bun, foarte putini ati recomandat articole! Semn ca promovarea nu e printre prioritatile voastre ... Initial nu am vrut sa mai continui 
deabia am timp sa scriu articolele despre vacantele mele .... dar am zis sa mai acord o sansa, poate de data asta vor fi inscrise mai multe articole! (Sau poate Niciunul??) :)




Atentie! aici nu merge pe prietenii! 
De aceea numele blogului chiar nu conteaza! Conteaza povestea! 

Cele mai bune 5 articole:

Doi calatori au facut in detaliu costurile lor pentru o vacanta in Europa si Asia timp de 78 de zile! Pretul mi se pare uimitor de mic daca calculezi costurile avioanelor, hotelurilor, mancare, transport local etcc! 

Articolul si pozele m-au convins ca trebuie sa il vad! Pana acum nici nu auzisem de muzeul acesta ... insa zic ca merita promovat!

Cred ca toti calatorii avem ceva de invatat din acest articol! In articol aflati raspunsuri la multe probleme! Am selectat doar 3! Daca s-ar face ceva, turismul in Romania ar face un pas imens inainte!

  • Cum trebuie sa ne comportam atunci cand ni se aduc critici
  • Ce facem cand ni se aduc acuze mincionoase
  • De ce review-urile "rele" reprezinta un ajutor si nu "antireclama"

4.   Calatorie fabuloasa in lumea cristalelor

Dragilor acesta e mai mult decat un muzeu, e un parc tematic al cristalelor Swarovski! Am gasit un motiv suficient de bun pt a ma intoarce  in Austria!  Articolul e plin de fotorafii iar informatiile sunt din cele mai interesante "Centenarul de 310 000 de carate este cel mai mare cristal slefuit vreodata" si se afla binenteles in acest Imens Parc!


Acest citat e mai convingator cecat orice as spune eu ...
  • unii au senzaÈ›ia că mai mult, mai repede, mai altfel e cheia
  • alÈ›ii că mai departe, mai exclusivist, mai întortocheat e soluÈ›ia
  • mai sunt È™i din aceea care cred că oricum, oricât, oriunde e răspunsul
  • È™i alÈ›ii care presupun doar că numai aÈ™a cum fac ei e bine, e adevărul absolut…

Vrei ca articolul tau sa se afle printre cele 5 promovate?


Atunci  scrie-mi care e articolul tau preferat din cele 5 prezentate mai sus Si DE CE + lasa link-ul spre articolul care vrei sa il promovez! 



Va rog sa aveti in vedere urmatoarele:

Nu ma puneti sa aleg, specificati un singur link de persoana. Nu imi lasati mesaje pe mail sau pe facebook! Lasati comentariul la acest articol, vizibil pt toata lumea. O sa fiu ocupata citind articolele voastre timp de 10 zile! Asa ca nu uitati sa treceti blogul Enciclopedia calatorului independent in blogroll ( pe prima pagina a blogului) si sa dati un Share pe Facebook la acest articol (din pagina de FB blogului), ca sa fiti siguri ca ofer atentia cuvenita articolului vostru!  Apoi revin-o marti sa vezi daca Articolul tau s-a clasat printre cele mai bune 5 articole! 

Te invit sa citesti cele 5 articole din articolul anterior AICI

Thanks for visiting,



Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu