Cel mai bun snitel vienez

Inainte sa plec in Viena povesteam cu Ovidiu despre ce nu trebuie sa ratez in oras! Raspunsul lui a fost: snitelul vienez de la Restaurantul Figlmuller fiindca e cel mai imens si delicios snitel! Hmmm si cum o sa gasesc eu un restaurant in Viena? Mi se parea ceva de genul "sa gasesti acul in carul cu fan" dar l-am gasit! Noroc ca e pe langa Domul Sf. Stefan si noroc ca e super cunoscut si toti vanzatorii de suveniruri au stiut sa ma directioneze :)! fiindca aveam numele restaurantului scris pe o foaie! Bineneteles ca invarteala asta m-a costat vreo 10 minute .... si inca 25 min. la restaurant! insa de data asta am vrut sa-l incerc fiindca nu tin minte data trecuta cand am fost la Viena sa fi mancat snitel vienez ...

restaurant-cel-mai-bun-snitel


Restaurantul la care am ajuns eu e intr-un gang si trebuie sa te uiti bine dupa nume, sa-l gasesti! Insa o data ce am ajuns acolo am stiut ca am ajuns bine fiindca snitelul urias era prezentat pe o pancarda, afara! Mureammm de foame! si faptul ca l-am gasit m-a facut foarte fericita!

Inauntru era plinnn, sunt niste mese mari si banci imense de lemn! Atmosfera e foarte familiara, de acasa (si datorita locului mic si plin) si fiindca pe pereti sunt tablouri, la intrare un cuier, iar bucataria o vedem cu totii! mancarea se gateste dupa geam! Meniul nu e foarte stufos, fiindca toata lumea merge la Figlmuller pentru snitelul vienez! Pe langa asta mai au gordon blue! Si cateva feluri de salata ...

Restaurantul-Figlmuller-din-Viena

Nu era nici o masa libera si mi se parea aiurea sa stau singura la o masa de 8 persoane?! insa chelnerul foarte de treaba a zis sa rog pe cineva sa ma lase cu ei la masa .... Nu a fost nevoie fiindca fix atunci s-au ridicat un grup si s-a eliberat o masa, si nici nu am primit meniul bine ca un grup de 4 nemti in varsta au fost directionati spre masa mea :) Deci locurile se ocupa fast! dar cu putin noroc se va gasi un loc si pentru tine :)

Preturile stiam de la Ovidiu ca nu vor fi mici, deci nu am lesinat :) 14 euro snitelul si 4 euro salata! apa minerala 2 euro si vad ca tot atata era si un pahar de vin alb ... ciudat!

Snitelul a fost delicios! deci pe buna dreptate isi merita faima restaurantul! imens cat pentru 3 persoane si bun, imi pare rau mama dar chiar mai bun decat al tau :)) Salata a fost delicioasa, cu multa lamaie, cartofi cu maioneza, varza si morcovi + ceva frunze ce nu le-am identificat ... si un sos bun, usor acrisor! Snitelul se topeste in gura, desi e usor crocant,  subtire (foarte subtire) si are ceva special (secretul bucatarului desigur)!

Restaurantul-Figlmuller-din-Viena

Per total o experienta foarte buna, un snitel vienez de milioane,  asa ca va recomand sa nu il ratati! Figlmuller sunt de fapt 2 restaurante, alaturate, unul pe strada Wollzeile  si unul pe strada Bäckerstraße -> (ps - pana in 21 iulie 2013 /respectiv 18 august 2013 ambele locatii - sunt inchise pt renovare)! Merita sa le treceti pe harta atunci cand va planificati vacanta in Viena!



 Toate articolele le gasiti aici --> CIRCUIT AUSTRIA SI GERMANIA

Urmareste-ma pe Facebook Click Aici! /Mersi 

 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!  

12 comentarii:

  1. Hmm asta imi aduce aminte de snitelele de la restaurantul Louisenhof care sunt oh, mari si delicioase! :) Si uite asa mi s-a facut si pofta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Aliceee se pare că ai avut noroc şi ai prins un chelner "de treaba" :) Noi am avut ghinion la partea aceasta. Totuşi o să mai revin prin acest restaurant

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am ajuns pe acolo dar cand o sa ajung o sa-mi amintesc sigur de articolul tau si o sa caut snitzilla! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. In sezon, seara, de obicei, e coada si se asteapata mult, ca sa intri in acest restaurant. Recomand rezervrea, gratis, pe internet.

    RăspundețiȘtergere
  5. nickro sa inteleg ca te-ai perindat si tu pe acolo! :)

    Pato asa asa!

    Ovidiu chelnerii aceeia sunt foarte solicitati si sunt putini (erau 3) pt asemenea dute-vino! cred ca ai avut ghinion si i-ai prins intr-o zi proasta, poate cand au facut prea putin bacsis :)))

    Addicted merita sa incerci si acest restaurant!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, am fost la Viena, m-am întors de curând :).

    RăspundețiȘtergere
  7. Oau snitel vienez... Mi se face pofta doar din poze, clar in toamna cand vin in Romania cu masina stau o noapte in Viena doar pentru snitel :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Este fraged acest snitel ? Cind il vad cit de subtire este mi se pare ca trebuie sa fie cam uscatel . In septembrie merg si eu la Viena si mi-am propus sa gust.

    RăspundețiȘtergere