Leapsa - De ziua internationala a turismului un articol cu multumiri

Stiu ca am cam lipsit din peisaj saptamana asta. Insa mi-au ramas atatea lucruri restate incat a trebuit sa le dau prioritate. N-am avut timp nici sa arunc un ochi peste pozele din weekendul in Apuseni! dar promit sa ma ocup de ele si sa va povestesc despre frumoasele tinuturi de pe plaiuri mioritice!

Insa azi, 27 septembrie e Ziua internationala a turismului si m-am gandit sa scriu un articol cu multumiri! Aceasta zi e sarbatorita de toti cei care activeaza in domeniul turism si desi eu nu mai pot spune ca am un job in acest domeniu, scriu un blog de calatorii si deci depind de aceasta industrie a turismului. De companiile aeriene, de unitati de cazare, de centrele de informare turistica, multumiri si catre birourile regionale care se ocupa si fac turism de calitate prin regiunile lor, obiectivele turistice in spatele carora stau oameni mai mult sau mai putin competitivi, agentiile de turism de care uneori depind vacantele noastre etccc!

Acest articol va fi un "tourism award personal"!
Lista mea de multumiri anul acesta merge catre:

*Agentia Via Romania care mi-a oferit un circuit de neuitat prin frumoasele tinuturi ale Austriei si ale Germaniei. Soferilor si ghidului care ne-a povestit cate-n luna si in stele despre Austria si Germania. De la asezari geografice, clima, istorie si pana la obiectivele turistice create pe seama lor!

*Ii multumesc D-nei Udrea si Dl-ui Boc pentru finantarea Salinei Turda, cu ajutorul careia a ridicat turismul in orasul din care provin, Turda!

*Un set de multumiri merge si catre oamenii ce s-au ocupat de Cetatea Alba Iulia! Acum dupa restaurare am ramas cu gura cascata! Arata la standarde europene, semn ca incepem sa facem turism! Desi nu am prins schimbul de garda, cred ca e spectaculos si de bun augur!

*Multumirile mele merg si catre Hotelul President din Baile Felix! Care s-au extins la nivel de resort si au deschis cel mai mare Aqua Parc din Vestul Romaniei! Cu multe piscine, jacuzii si topogane pentru copii!

*Multe multumiri si celor ce se ocupa de Hotel Plaza Executive 5* (Targu-Mures) prin care am avut un weekend la SPA de 5 stele pentru cei 5 ani de casnicie sarbatoriti!

*Multumesc Primariei Cluj, Sibiu, Brasov, Oradea, Timisoara, orase pe care le-am vizitat in ultimii 3 ani si am vazut multe schimbari in bine la nivel turistic si de infrastructura!

----------------------------------------

*La nivel international multumesc companiei Wizz Air care ne plimba inca prin Europa la preturi foarte rezonabile si care m-au dus in siguranta in multele mele escapade europene!

*Multumesc pentru sederea extraordinara  la Hostelul Goodmorning Lisbon din Lisabona! Desi inca nu am scris despre el e Hostelul care stie sa faca turism cel mai bine, dintre toate cele carora le-am trecut pragul in ultimii ani! Personalul foarte dragut si mai ales prietenos, 3 la numar, fac zilnic activitati speciale cu cei cazati in Hostel, mese la comun, party-uri tematice, e nebunie! Iar pentru facilitatile pe care le are, pozitia pe care o are, pentru mobilier, aranjament etc i-as da 5 stele fara discutii! Nici nu ma mir ca are nota 9.8 pe Hostel Booking probabil cel mai apreciat hostel din lume!  Chiar si pagina lor de facebook zice multe!

*Multumesc tuturor celor care au facut din Londra un oras atat de minunat din punct de vedere turistic! Nu cred sa mai fie "atentie!!! un singur oras" in care sa nu te plictisesti sa faci turism timp de 3 luni de zile! In care dupa 3 luni sa stii ca ar mai fi chestii de vazut macar pentru inca 2 si asta fara sa luam in calcul imprejurimile!

*Multumesc tuturor birourilor regionale din Italia, tara mea preferata din punct de vedere turistic fiindca au un sistem de mijloc de transport in comun (trenul) de nota 10! Ieftin si bun! Acopera toata Italia, astfel te lasa sa descoperi si orase mai mici, cu mai mult farmec! Fiindca in fiecare oras primesti harta gratis si informatii cat pentru un ghid turistic de buzunar, tot gratis de la birourile turistice! Fiindca au o bucatarie vasta si buna si te lasa sa le degusti in restaurante la preturi accesibile! Fiindca nu-ti cer bani la fiecare obiectiv turistic, si la care iti cer e vorba de pana in 5-10 euro maxim! desi e la nivel de TARA DIN VEST au lasat preturile mult mai jos decat tarile surate! si astfel fac multi bani din turism!

Binenteles ca lista ar putea fi mult mai lunga! Daca as lua sa despic firul in 4, toate calatoriile ce le-am facut in ultimii 5 ani, as avea de multumit pana maine! Totusi acum imi dau seama ca la sectorul turistic "alimentatie publica=restaurante" nu am multimit deloc si mi-ar placea sa numesc 3 restaurante preferate din Cluj: Shanghai, Indigo si ultimul la care am ajuns,Nobori, la care voi ajunge din nou azi fiindca e Sushi day! Si astfel sarbatoresc si in stil festiv ziua internationala a turismului!!!!

Voi caror companii le multumiti fiindca v-au facut vacantele mai frumoase???
***Leapsa merge mai departe tuturor celor care doresc sa se implice in aceasta "campanie de multumire" de Ziua Internationala a Turismului!!! Lasati link in comentariu si il voi trece in articol