Impresii despre Hotel Ibis din Budapesta

Hotelul Ibis din Budapesta este probabil primul hotel din strainatate la care m-am cazat de 2 ori. Si la care m-as mai caza si a treia oara. Desi nu sunt genul de calator care cauta comfortul maxim, nici luxul absolut si cu atat mai putin nu caut sa stau intr-o camera in stil minimalist care nu zice nimic despre tara in care ma aflu (adica lanturile hotelierele in care oriunde te cazezi fie in Romania-Ungaria-Spania, arata toate la fel) la Ibisul din Budapesta m-as mai duce.

camera-hotel-ibis-budapesta

1. Fiindca e localizat excelent, in P-ta Eroilor (Hosok Ter)
2. Fiindca e la 2 minute de gura de metrou ce te teleporteaza rapid in centrul istoric (atentie, in Ungaria moneda ce se foloseste nu este euro ci forint!!! iar un bilet pe metro costa 350 de forinti/ aprox.1 euro). La hotel nu va schimba bani din euro asa ca trebuie sa aveti din tara!
3. Fiindca e aproape de multe zone de interes si daca stai doar 1 zi e suficient sa te plimbi prin imprejurimi
(poti ajunge pe jos pana la Opera, te poti plimba prin parc, poti sa vizitezi castelul Vajdahunyad care e fix acolo in P-ta Erorilor). Nici pana in centru nu cred ca e mai mult de 2 km. Pe bulevardul central...
hotel-ibis-budapesta-piata-eroilor

Deci primele 3 motive sunt pt localizare. Departe de galagia si aglomeratia din centrul istoric dar totusi aproape de obiective turistice si usor de ajuns in punctele de interes.
La hotel Ibis am stat in prima si ultima noapte a circuitului Castelele Bavariei. Si e catalogat la 3 stele+ insa va spun sincer ca in compartie cu Hotelurile de 3 stele in care am stat in Austria si in Germania acestui Hotel poti sa ii dau linistita 5 stele. Cred ca itinerarul e strategic facut asa, sa incepi calatoria cu dreptul si sa o termini la fel de frumos :)

Hotelul are camere mari, mobilate modern. Cu tv cu plasma, birou, scaune, pliante si harti, baie mare curata.
Si cel mai important, un pat imens si comfortabil. Ceea ce conteaza foarte mult pt mine. Sa ma pot odihni si sa ma trezesc fara dureri de spate.

hotel-ibis-budapesta-hosok-terhotel-ibis-budapesta-hosok-ter-camera

Iar micul dejun face cu adevarat toti banii. Cu autoservire si super bogat, salate de diverse feluri, paine (mai multe feluri) omleta, ochiuri, suc natural, ceai, cafea, fructe, salata de fructe, cascaval si sunca de 3-4 feluri, gem, miere etccc

bun-mic-dejun-hotel-ibis-budapesta-ungaria

Parti negative? Ar fi faptul ca dupa 10 pm nu prea mai ai unde manca in zona iar la restaurant e scumpa rau mancarea (echivalentul a 3 euro pt un simplu sandvis)! Si chiar mai mult pt o bere :(((
Ar mai fi si aglomeratia de la micul dejun, am stat cam 20 de minute la coada. E bine sa coborati chiar la deschidere! Aici se opresc foarte multe autocare, si cand prinzi o dimineata cu 200 de oameni, e cam harmalaie , mesele pline, multi uita sa debaraseze, etcc

Tu la ce Hotel Ibis ai stat si care sunt parerile tale despre el???
 Toate articolele le gasiti aici --> CIRCUIT AUSTRIA SI GERMANIA

Urmareste-ma pe Facebook Click Aici! /Mersi

1. am si eu unele hoteluri la care m-am cazat mai multe ori. Daca stai bine de ce sa nu te intorci ;)

2. Hei, si eu am stat la Ibis budapesta si Viena ...m- am simtit excelent ! ;)

3. Cristina Surdu in Hotelurile Ibis ai fost? ti-au placut?

Geo mersi de feedback

4. Carstea Violeta11:58 a.m.

Eu am stat la Ibis la Viena, si este remarcabil, sunt perfect de acord cu tine

5. De curand, in circuitul in Tarile Baltice din aug.ac, am poposit o noapte la Hotelul Ibis din Budapesta si mi-a placut foarte mult: confort, curatenie, liniste, modern, cu o unda pregnanta de eleganta. Iar micul dejun foarte variat, proaspat si gustos, bineinteles bufet suedez. Foarte bine pozitionat, ne-a dat posibilitatea sa ne plimbam prin imprejurimi, sa vedem Budapesta la lumina felinarelor...

6. Elena M.5:16 p.m.

Wow... sa astepti 20 minute sa poti sa iei micul dejun e prea mult :( eu m-as fi enervat si plecam.
    Am stat la Ibis Verona anul asta, era plin, vreo 3 autobuze cu turisti erau in parcare, dar nu s-a intamplat sa nu gasesc masa libera, plus ca ai optiunea early breakfast sau late... nu mai stiu ce :D
    Deci micul dejun se servea intre orele 4-12 am.
    Mi-a placut la Ibis, chiar m-am gandit ca o sa revin, camera era curata, patul confortabil, aerul conditionat mergea bine, parcare mare si gratis, chiar e un hotel ieftin si bun.

7. În urmă cu două săptămâni am dormit şi eu o noapte la acest hotel. A fost ok din toate punctele de vedere. De-a lungul timpului am mai staţionat la Ibis Nuernberg Centrum, Ibis Budapest Vaci Ut şi un alt Ibis din Gyor, trei hoteluri excelente. În general toate hotelurile Ibis sunt amplasate în zone centrale, în apropierea obiectivelor turistice sau a staţiilor de metrou. Le recomand.

8. Eu am stat in Hong Kong, in Ibisul din North Point, cu vedere la port. Asta m-a costat cu cativa euro in plus, dar nu a meritat.

A fost cea mai ieftina cazare pe care am gasit-o in zona pentru un hotel relativ decent: 35 de euro, prin Agoda, cel mai bun site de booking pentru Asia.

Camera a fost mica, dar relativ curata. Am avut loc doar pentru pat si sa ma strecor pe langa el, dar asta e Hong Kong-ul. Am avut doar un rucsacel cu haine pe trei zile, dar daca esti cu bagaje mari, cam ai o problema.

Mancare relativ ok. Am gasit chiar o ciorba ce semana cu ciorba noastra de varza cu rosii, dupa ce statusem 3 luni strict pe mancare chinezeasca.

E aproape de metrou. Faci stanga, cum iesi din hotel si la urmatoarea cladire e gura de metrou.

9. eu cred ca am stat la un Ibis in Paris, dar nu mai sunt sigura pentru ca ce tin minte de acolo nu are nici o treaba cu minunatia descrisa de tine aici. In Budapesta am scris in schimb in 2 hoteluri. Unul dintre ele a fost mai ciuri buri, altul de 4 stele, dar era foarte departe de centru sau orice fel de mijloc de transport. daca o sa am ocazia clar o sa incerc Ibisul

10. Si eu am stat la IBIS in Londra, Paris , Stockholm si a fost destul de O.K. Au preturile bune , ofera camere curate si un mic dejun decent.

11. De 10 ani folosesc reteaua Accor. M-am cazat la Formula1, Ibis, Mercur, Novotel, Sofitel in functie de ce mi-a permis bugetul. Sunt multumita de aceasta retea. Rezervarea am facut-o direct pe siteul lor, nu prin agentii.
    Am stat la Budapesta la Ibis Aero. Multumita. Am stat la Barcelona la Ibis Meridiana. Durere. La Budapesta izolatia fonica a fost excelenta, la Barcelona izolatia fonica foarte proasta cu usi care se inchideau intr-un fel trantit. La Barcelona frumusetea orasului a compensat disconfortul de la hotel.
    Din experienta mea calitatea Ibis difera de la tara la tara si de la oras la oras. Chiar si in acelasi oras găsesti diferente.
    Atunci cand esti informat poti lua cea mai buna decizie pentru tine la cazare!

12. Corina multumesc ca ai impartasit cu noi impresiile tale. Ai dreptate hotelurile Ibis sunt si ele pe categorii, la Budapesta erau vreo 3 si unul se numeste Comfort, altul Economic etc probabil ca este o diferenta intre ele ....

Maria asa e, micul dejun si eu l-am considerat peste asteptari; foarte bogat!

Andra ai grija doar sa il alegi pe acesta din Hosok Ter, fiindca sunt mai multe in Budapesta.

13. Teo mersi de impresii. In Hong Kong exista si camera tip "capsula" din cate am citit, deci daca ai mai avut loc pe langa pat e ok. E un oras supra-populat, e normal. La Budapesta camerele sunt chiar mari!

Cora ma bucur sa aud asta, cel de pe Vaci Ut e cel mai central :)
    Probabil ca este si o diferenta de pret intre ele ...

Elena M. la acest Hotel restaurantul nu e prea mare. Incap cam 100 persoane o data. Exista si aici varianta de early brekfast sau late dar noi fiind in circuit (noi si inca 3 autocare) coboram la aceeasi ora si plecam la acceasi ora deci era mai complicat.
    Din cele 2 nopti la Ibis, una a fost foarte aglomerata la micul dejun, alta nu. Depinde cum prinzi si cat e de full. Dar trebuie mentionat

14. Bucuria de a calatori mersi de feedback. Ma bucur cand si ceailalti care au stat acolo au avut acceasi impresie ca si mine. E un hotel ce merita recomandat.

Violeta multumesc frumos pt impresii.

15. Am stat la Ibis in Dubai si daca ar fi cazul de reintoarcere, tot acolo as sta.
    Din poze seamana foarte mult cu cel din Budapesta (si banuiesc, cu mici diferente, cu toate celelalte :) )
    Am stat o noapte la Ibis si-n Abu Dhabi, dar dupa parerea mea, a fost un pic mai slabut ca cel din Dubai (camera mai mica, mic dejun mai saracacios).

1. Ibis au un standard de calitate destul de ridicat si preturi accesibile.
      Cred ca cel din Dubai trebuie sa fie foarte frumos avand in vedere cat accent se pune la ei pe lux ... zic si eu

2. Nu parea mai luxos ca cel din pozele postate de tine din Budapesta. Am stat la mai multe hoteluri in Dubai si de 3*,4* si de 5* si "luxul" variaza bineinteles, in functie de pret :)