Vara 2013 in cifre si poze

Asta e prima vara in care nu o sa zic "D-ne dar cum s-a scurs si vara asta?". Prima vara in care simt ca am trait si m-am bucurat la maxim de ea. De obicei vara sunt in stare de levitatie, un robotel ce face tot ce-i trecut pe condica si timpul liber il omoara in cel mai original fel. Nu suport caldura si asta ma cam tine in casa. Dar vara asta am iesit. Mult. Vara asta m-am distrat la maxim in cluburi, am baut beri si cocktailuri pe terasa la greu, vara asta am facut weekend break-uri, vara asta m-am balacit, am dansat din zori pana-n noapte si inca o tura pana la rasarit, vara asta am facut cu Kari concurs de inot si sarituri in piscina, si-am citit la umbra arborilor batrani. Si acum sa vedem pe lung ce-am bifat din lista de planuri pentru vara asta, care au fost locatille si destinatiile preferate din acest sezon!

Vara lui 2013

1. Orase vazute: Budapesta, Viena, Salzburg, Klangenfurt, Graz, Oradea etccc. Orasul de suflet Innsbruck - Pentru munti, pentru frumusetea cladirilor fiindca mi-am lasat o parte din suflet acolo

2. Tari traversate - Ungaria, Austria, Germania. Tara favorita Germania! Bavaria m-a fermecat cu casele ei pictate, de poveste, cu castelele ei, cu Alpii si peisajele ce te lasa cu gura cascata!

3. Castele vazute: 3- Palatul Shonbrunn din Viena, Castelul Linderhof si Castelul Neuschwanstein din Germania. Castelul favorit - Palatul Shonbrunn (dupa parerea mea e castelul cu cele mai frumoase si elegante interioare, si cea mai complexa si fermecatoare gradina).

4. Festivaluri la care am participat: 3 si toate la Cluj - "Zilele Clujului", "Jazz in the Park", "Colors of Cluj" Festivalul preferat a fost Jazz in the Park fiindca a fost exact atmosfera de vacanta pe care mi-o doream. Cu hamace, cu muzica jazz buna ce a rasunat in tot Parcul Mare, cu statui vivante si un targ mare vintage.

5. Gradini zoologice vazute: 2 - Da, mi-am implinit dorinta de a-l duce pe Kari la Gradina Zoologica si nu doar la 1 ci la 2. Prima a fost cea proaspat deschisa din Oradea si apoi la inceputul lui august am fost si la Targu Mures la cea mai mare gradina zoologica din Romania! Gradina zoologica preferata - cea din Targu-Mures evident. Fiindca animalele au spatiu super mare fiindca zona felinelor e chiar mai frumoasa decat in gradinele zoologice din alte tari, fiindca au Elefant, iar eu iubesc elefantii!

6.Nature getaway - Pestera Ursilor! In sfarsit am ajuns sa vad Pestera Ursilor la care imi doream de multa vreme sa merg! Si ma bucur foarte mult ca am vazut-o intr-o excursie cu toata familia!

7. Relax&Spa - cu Kari si Mama la Baile 1 Mai si Felix. Desi aveam de gand sa mergem la mare pana la urma (din cauza nr mare de ore ce aveam de petrecut pe tren) am ales sa mergem langa Oradea in statiunile cu bai termale. Am zis ca ii face mai bine la mama si e mai aproape pt Kari. Ma bucur ca s-a deschis AquaPark si astfel am fost toti fericiti :)

8. Life in Cluj

Pe langa toata iesirile de o zi sau de mai multe zile vara asta s-a scurs la Cluj. Alaturi de prietenele mele, alaturi de sotul meu si de Kari. Am petrecut mult timp in parc, am petrecut-o cu fetele pe terasa, cu sotul si fetele in club, oriunde dar mai putin acasa! Pe scurt vara asta:

* Terasa la care am fost cel mai des - Soviet si Klausen
* Bauturile ce le-am baut cel mai des - bere Reds, limonada cu pepene si Cocktail la borcan cu Jagermeister
* Mancarea ce am mancat-o cel mai des - Limba  de porc/vita  in toate formele
* Restaurantul ce l-am frecventat cel mai des - Shanghai, Indigo si Miko
* Filmele preferate ce le-am vazut vara asta - Comediile - "My sassy girl" korean si "3 idiots"
* Filmele de calatorie preferate ce le-am vazut vara asta - " Heartbreaker" si "You will not live twice"
* Melodiile pe care le-am fredonat/ascultat cel mai des vara asta :)
"Tujamo&Plastik Funk: who" - "Summertime Sadness: Lana del Rey"
  "Major Lazer: Watch out for this" - "Jessi J: Do it like a dude"
* Surprizele verii - eu facand prajitura "Dinte negru" si a iesit exceptionala :)

Ok, pe scurt v-am povestit ce am facut vara asta. In final am bifat peste 6 dorinte din cele 10 planuri pentru vara asta! Astept sa imi povestiti despre vacanta voastra si despre preferintele voastre in materie de muzica/ film/ bancare/ bauturi etcccccccccc all you wanna share :)

Thanks for visiting

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

1. Vara asta a iesit mai bine decat am sperat :) Am ajuns la Cazanele Dunării, la Novi Sad și la Gyula, toate locuri de pe lista aia nebuna cu dorinte pentru anul acesta :))

Din păcate, Clujul nu a fost nici pe departe vizitat ca anul trecut când m-am comportat de parcă era primul meu an în Cluj...
    Tot din păcate, la Ineu am stat numai o săptămână jumate față de aproape 3 petrecute anul trecut și tot din păcate mi se pare că anul acesta toamna a venit mult mai repede ca anul trecut sau ca acu' doi ani.

Imi vine să spun "ce repede a trecut vara!", chiar daca a fost super plină și pentru mine...

2. ai avut o vara minunata Aliceee!!!

3. Ma bucur ca ai avut o vara asa frumoasa, cu plimbari si distractie! Cum scriam si pe blogul lui Nice, vara mea a fost mai zbuciumata, nu in sensul bun, am avut multe schimbari, m-am gandit mult la viata mea, la ce vreau sa fac in continuare.
    De plecat am plecat deocamdata doar in Bulgaria.
    Mancaruri, bauturi preferate? Am mancat deseori la restaurantul Shanghai, paste de orez cu carne de pui, si salata de pui de la Salad Box. De baut, fresh de pepene galben, cred ca a fost preferatul meu vara aceasta.

4. Ma bucur c-ai avut o vara asa de placuta.
    A mea a trecut repede, mai ca n-am simtit-o. Am avut proiecte, am muncit, mai am inca mult de lucru. N-am mai fost in vacanta din aprilie. Ei, cele trei zile de Paris si drumurile Germania-Romania nu se pun ;) Si nici micile excursii in Olanda.

5. Ma bucur ca ai avut o vara plina Alicee si iti doresc ca toate verile (si nu numai verile!) sa iti fie la fel! :)

Mie in schimb mi s-a parut ca vara a trecut prea repede, nici nu stiu cand s-a dus, dar macar a fost ceva mai calda decat cea de anul trecut. De plecat n-am plecat nicaieri departe si nu mai mult de cateva zile, din lipsa de concedii, dar asta este, vom recupera la toamna sau poate la iarna de sarbatori.

6. Ce vară frumoasă ai avut :) Îţi doresc cât mai multe experienţe de felul ăsta!
    Eu mi-am îndeplinit dorinţa de a revedea Sibiul după muulţi ani şi am fost pentru prima dată în Polonia, la Varşovia, oraş care mi-a plăcut enorm.
    În rest, am ieşit în multe locuri deosebite în Bucureşti, am descoperit două ceainării simpatice şi am făcut lungi plimbări prin parc. M-am plimbat pe străduţele cu nume de capitale de pe lângă Piaţa Victoriei şi am admirat casele superbe de aici.
    Acum mă pregătesc de vacanţa de toamnă :D

7. Ai avut o vara foarte frumoasa. Asteptam poze cu prajitura, nu cred ca am vazut-o. Si eu pot sa zic ca am avut un iulie plin si aproape perfect, august mai putin. Am fost la munte in Austria zona Inskbruck, Austria o iubesc la nebunie, atat vara cat si iarna. Maine m-as muta acolo. Dupa ce am venit din Austria am mers la noi la mare dar nu mi-a placut si nu am stat decat 2 zile. Mizerie, mizerie, mizerie. Si am fost de vreo 3 ori pentru cate 3-4 zile la pescuit. In august am stat acasa destul de mult timp si am invatat petrnu ca am avut un examen pe care l-am luat cu brio.
    Si gata vara. Azi am inceout serviciul. Trist.

aaaa, si am uitat sa precizez ca am fost de 3 ori la Valiug, langa Resita. E un loc minunat, vi-l recomand.

8. Bia ai avut o vara frumoasa! La Cazane imi doresc si eu sa ajung, de fapt vreau sa vad toata tara dar e cam greu cu banii si timpul ...In schimb ma bucur ca vara asta am iesit des in oras, nu am ratat nici un festival de care am auzit, am incercat multe restaurante noi, am iesit des la terasa, am tinut-o tot intr-o continua vacanta :)

Coco si de tine nu imi povestesti nimic? ce ai facut vara asta???

Mihaela sper ca perioada zbuciumata sa o depasesti si toamna asta sa fie una colorata si vesela pentru tine. Si eu am descoperit vara asta limoanada cu pepene si am baut destul de des.

9. Hapi 3 zile la Paris se pun! cum sa nu se puna :)
    Se numeste city break! excursiile in Olanda day trips! vezi ai facut chiar multe....

Larisa tu ai parte tot anul de city break-uri in weekend prin imprejurimi iar zona ta e superba si inepuizabila! nici nu cred ca suferi atat de mult ca nu ai putut merge mai departe. Iar toamna si iarna sunt uite-aici!

10. Andra frumos! Si tu esti norocoasa, Bucurestiul e imens si cred ca e o sursa inepuizabila de turism acasa. Iar festivalurile si concertele se tin lant deci te poti simti saptamanal ca-n vacanta....
    Unde te pregatesti sa mergi toamna asta?

Monia ai avut o vacanta frumoasa, vorba ta Austria e superba. Litoralul chiar daca a fost mizerabil a fost o iesire din cotidian. Eu in general incerc sa vad partea buna in toate :)
    Felicitari pentru examenul luat!
    Si o sa tin minte si de Valiug desi Resita e cam departe de mine :(((

11. @Alicee: Undeva pe la mare, poate chiar o destinaţie "clasică", gen Grecia :)

12. Nici anul asta nu am avut o vacanta adevarata, lucram la cuib si ne distram in si pe langa casa.
    Vara asta am dansat foarte mult populara in aer liber. Lipsa sau in cantitate cat mai mica a fumului de tigara m-a incantat maxim.

Ma bucur ca ai bifat cat mai multe, 6 din 10 suna foarte bine si mai e timp pana la sfarsitul anului :)

13. Vara asta m-am concentrat pe obtinerea unui noi job. Tocmai cand imi pregateam actele de somaj, am reusit sa prind ultimul tren. A fost o vara extrem de stresanta, cu multe temeri si nelinisti care s-a incheiat fericit.
    Cam asa se desfasoara toate verile mele...
    Pe de alta parte vara ta a fost foarte frumoasa, plina de calatorii, zambete si distractie. :) Cam asa ar trebui sa arate o vara adevarata. :P

14. si eu am ascultat watch out for this :))). in rest vara mea chiar a trecut super repede. multe plimbari la salas. multe bagaje. nici eu nu mai stiu toate locurile in care am fost. noroc cu blogu :))). dar cel mai mult mi-a placut vara asta sa beau limonada, sa stau cu alina la timisoara si vama veche :D

15. vara asta? a trecut in zbor, ca toate verile, poate de aceea le iubesc asa de mult! am ajuns doar 2zile la mare, la noi, era inceput de vara, n-am reusit sa ma balacesc. am dat o fuga acasa, in moldova, mai o petrecere, mai un strand, o iarba verde, o beruiala la terasa si a trecut!
    mi-au placut limonadele de pepene cu gheata multa, smothie-urile facute de mine acasa din tot felul de fructe, inghetata cat mai variata si salatele usurele. muzica lejera in ritm latino, cu gandul la mare, filme de tot felul, in mare parte seriale.

16. Wow, ai avuto vara plinaaa, n-ai avut timp de plictiseala ! Eu am ajuns prin Roamania de 2 ori, acasa si la Marea Neagra draga, in rest, am vizitat Londra in lung si in lat,a! si am fost si in Brighton . In rest, nu prea am cu ce ma lauda. Toamna mea va fi mai incarcata in schimb, sau cel putin asa sper, sa-mi iasa planurile asa cum imi doresc.