Bucuria de a calatori - discutii turistice

Cand te desparti de harta si nu-ti mai pasa de obiectivele turistice o sa intelegi cu adevarat bucuria de a calatori! O sa te prelingi pe strazi fiind constient de tot ce trece pe langa tine. Ai sa vezi mai multe lucruri decat ai vazut vreodata; fara sa-ti fi pus ochelari. Detalii ale oraselor, nevazute inca. O sa respiri fiecare gura de aer, o sa adulmeci fiecare miros, o sa auzi fiecare sunet, o sa experimentezi tot ce exista in tine! O sa treci la un alt nivel, mai profund, mai personal. Vei fi acolo 100% fara gandul la unde mai trebuie sa merg/ ce mai trebuie sa bifez/ mai am 2 zile si plec etc. O calatorie te poate vindeca de toate problemele, daca reusesti sa te detasezi! Fiindca mintea ta nu va zbura la gandurile lasate acasa, va fi acolo, pe strazi!

Sa te eliberezi si sa traiesti intens clipa prezenta asta numesc eu  "joie de vivre" bucuria de a trai! Si stiu ca eu am incercat sa TRAIESC fiecare calatorie!

*Am vazut Brugge din Vapor si mi-a placut

*M-am bucurat de fiecare zambet

*Am admirat fiecare vitrina

*Am savurat fiecare deliciu culinar! fiecare prajitura marocana! fiecare masa la un restaurant ...

*M-am imbatat cu parfumul trandafirilor din Londra! Cand treceam pe strada mea eram singura "nebuna" care mirosea toti trandafirii! Miss that days

*M-am pierdut in Medina din Fes si mi-a placut

*Am construit castele de nisip cu Kari in Essaouira

*Am ascultat povestile negustorilor din Marrakech

*Am luat un picnic printre narcise la Londra

*Mi-am pictat mainile cu Henna in Marrakech

*Si unul la un party de bebelusi la Paris

*Am dansat Tango cu sotul meu intr-un scuar din Budapesta

*M-am imbracat in djelleba si am iesit ca un localnic pe strazile din Maroc

*Am privit indelung marea, cerul, muntii, peisajele

*Am pozat mii de detalii ce mi-au iesit in cale

*Am ras cu lacrimi la un circ in Budapesta

*M-am prostit in fata unui caricaturist din Montmartre

*Am zambit copiilor, mireselor si tuturor indragostitilor

Muzica acustica, concert de orga, muntii colturosi de pe Montserrat, casa lui Peter Pan din Disneyland, visare cu ochii deschisi pe malurile Tamisei, festivalurile culinare din Londra, plajele stancoase din Cinque Terre, saruturi sub Turntul Eiffel, ruj rosu parizian, Alice in Tara Minunilor din Dineyland, ceai cu menta marocan, colectiile din cea mai mare piata de Anticariat din Lume, festinul vizual din Harrods, trasee montane pe Valea Prahovei, vitraliile din Casa Culturii (Tg Mures), romanticii incurabili din Montmartre, capuccino in Italia, design neconventional in galeriile de arta din UK, cumparaturi pe Portobello Road, metamorfoza, Audrey Hepburn, sfarsit de an scolar la Oxford, credinciosi la Vatican, carti de calatorie, farmecul operei, concert de fado,mai presus de imaginatie in British Museum, traiesc pentru creativitate,  Channel, arcuri si dantela, Edith Piaf si Amanda Rodriguez, acuarela, tramvaiul 28, suflete delicate, biciclete cu cosuri si flori, monograme, parfum frantuzesc, estetic chic ponosit, fuziune organica, fotografie sepie si alb-negru, toamna pe munti, muzee-basme-fabule, Gandire pozitiva pentru viitoarele calatorii!

Care sunt micile bucurii ale vacantelor tale???

1. Micile bucurii ale vacantelor mele ... buna intrebare... daca stau bine sa ma gandesc, pentru mine vacanta in sine este o bucurie, nu prea tin cont de harta cand vizitez un oras nou. Imi place sa merg pe unde ma duc picioarele, sa admir toate cladirile noi si vechi, sa ma uit la locuitorii din acel oras, cum se imbraca, cum vorbesc, cum se comporta, sa fotografiez toate lucrurile si locurile care mi se par interesante, sa ma bucur de tot ce ofera acel oras, de drumul pana acolo si mai ales, sa gasesc magneti de frigider care mai de care mai interesanti.

2. Cred ca la partea cu fotografiatul ma regasc cel mai tare :))!
    Apoi...incerc ca si tine sa ma bucur de lucrurile marunte, peisaje, admosfera, oameni, momente. Si eu ador sa incerc diverse preparate culinare, dar cu o anumita limita. Nu prea ma incanta ingredientele prea iesite din comun (din "comunul" meu ma refer). Si mai imi plac plimbarile noaptea pe stradute. Orasele sunt total diferite dupa lasarea intunericului, mai misterioase, mai libere, mai romantice... mai tentante de descoperit.

3. Daca Larisa prefera plimbarile nocturne pe stradutele romantice, eu le ador pe cele desfasurate in timpul zilei, cand pot admira fiecare detaliu arhitectonic, fiecare casa, balcon, pomisor, terasa, magazin, fie de iarba. De asemenea iubesc plimbarile pe zidurile romane sau medievale ale oraselor vechi precum Girona sau Dubrovnik. Regret ca nu m-am pimbat cu barcuta pe canalele Bruges-ului cand am ajuns acasa sau ca nu am urcat in Turnurile cu Ceas din pietele oraselor croate Split, Trogir sau Zadar.
    Un picnic printre narcisele londoneze mi-ar surade intr-o zi insorita de primavara... O floare printre flori, nu? :D
    La fel de mult ma bucur de clipele petrecute in croaziere pentru ca eu sunt mare amatoare de apa, albastru, insule si casute pitoresti. :D
    De fotografiat nu mai zic nimic pentru ca se intelege de la sine ca e activitatea mea favorita in vacante. :P

4. *fir de iarba
    *cand am ajuns acolo

5. Aliceee, si eu atatea amintiri din calatorii. Ai mare dreptate cand spui ca un loc il cunosti mai bine cand scoti nasul din harta si te uiti in jur. Asa am ratacit eu pe stradutele din Venezia, din zona bazilicii. Asa am colindat malurile Senei, doar ca sa inspir aerul Parisului. Asa am gasit cea mai buna inghetata din Viena si din Praga. Asa am putut sa schitez turnuri in Brasov si am sarit de pe ditamai stanca in mare. Asa am vazut Legoland si am facut baie in mai in Marea Nordului (not the best idea :))). Calatoriile inseamna viata, bucurie. Fiecare calatorie te maturizeaza, te schimba putin, te face mai deschis, mai responsabil.
    Weekendurile in care nu merg nicaieri mi se par weekenduri moarte. Si oricat m-as plange de facutul bagajelor, daca ar trece o luna si nu ar trebui sa aranjez nici o geanta as incepe sa ma intreb ce nu e in regula :)))

6. Micile bucurii ale vancatelor mele au de cele mai multe ori de-a face cu mancarea:) Imi place nespus, oriunde m-as afla, sa aflu care sunt preparatele locale, sa ma plimb prin magazine alimentare si supermarketuri, sa incerc restaurante unde merg localnicii, sa stau pe terase cu bautura locala si sa people-watch...
    Uneori imi si cumpar carti de bucate ca suveniruri :)

7. Şi pentru mine bucuriile din vacanţe au legătură cu mâncarea :D Mai exact, ador mesele luate în tihnă în locuri cozy, eventual cu bunătăţi locale. Plus observat oamenii şi făcut planuri pentru următoarea oprire :)

8. Micile bucurii? Sa respir aerul (de munte, de mare, dupa caz), sa ma uit la localnici, sa admir flora, sa fac multe poze, peste tot, sa am amintire. Cat despre mancare, mie nu prea imi place sa testez, asa incat oriunde m-as duce mananc tot preparate obisnuite, gen fripturi, pizza, snitele, hamburgeri. I know, not very good...