FILM Love actually - Atmosfera de Craciun la Londra

Saptamana 73

Love Actually (2003)


love-actually-poster

Stiu, stiu, stiu ca trebuia sa va povestesc despre Love Actually inainte de Craciun insa doar acum l-am gasit si m-am gandit sa nu astept un an pana sa va povestesc despre acest film clasic de vazut in vacanta de iarna, alaturi de filmul Last Holiday (vacanta de Craciun in Cehia) si filmul The Holiday ( vacanta de Craciun in satele englezesti). Si spun clasic fiindca am primit multe recomandari cu el si practic nu este lista de filme de vazut de Craciun care sa nu il includa. Ba mai mult, are o nota mare de 7.7 pe IMDB asa ca m-am asezat frumos in fotoliu cu un vin fiert in brate si un bol mare de popcorn si am inceput vizionarea.

Mi-e greu sa fac un rezumat al filmului Love Actually fiindca e un film pe mai multe planuri, relatiile unor oameni extrem de diferiti si viata lor incepand cu 5 saptamani inainte de Craciun si pana dupa Sarbatori!
Filmul incearca sa scoata in evidenta iubirea dintre oameni, relatiile diferite, astfel il avem pe Dl Prim Ministru care o iubeste pe secretara lui si cu care in final are o relatie ce incearca sa o ascunda de ochii presei, ii avem pe Alan Rickman si Emma Thompson care incearca sa tina aprinsa o relatie obosita. Avem prima iubire a unui copil care se indragosteste de colega lui de clasa si face eforturi disperate pentru ai atrage atentia in speranta de a nu petrece singur Craciunul. Apoi avem povestea unui artist care adapteaza o melodie devinita hit intr-o piesa de Craciun si relatia dintre el si managerul lui de ani de zile. O avem si pe secretara indragostita de colegul de munca dar careia ii e frica sa actioneze cumva si in aceleasi timp dragostea de familie avandul in grija pe fratele ei bolnav pshic etccc! Avem si amanta disperata sa atraga atentia sefului si prietenul indragostit in secret de proaspata nevasta a celui mai bun prieten .....

Sunt convinsa ca v-am zapacit de cap dar cred ca tocmai asta e farmecul filmului, faptul ca te tine in priza si iti spune suficiente despre fiecare cuplu/relatie asa incat nu e greu sa il urmaresti (mai ales dupa primele 20 minute cand practic ti se face descrierea si se contureaza povestea). Este un film in care o sa vedeti multe locatii de top al Londrei, despre obiceiurile britanicilor de Craciun, auzindu-l puteti sa faceti exercitii pentru a obtine engleza cu accent britanic si cu siguranta o sa va transpuna in frumoasa  atmosfera de Sarbatori.

Ce mi-a mai placut la acest film? 
* Inceputul in Aeroportul Heathrow cand toti pasagerii se pupa, se imbratiseaza si melodia de pe fundal cu Love is All Around! Pana sa vad acest film am vazut oameni foarte fericiti in aeroporturi insa nu am remarcat si afectiunea pe care o manifesta cand se revad sau se despart ...
*Momentul de la nunta si interpretarea melodiei "Love is all you need" 
*Dansul lui Hugh Grant (U la la)
*Declaratia de dragoste scrisa pe cartoane si seara de Ajun ...

Acest film e o opera de arta, are foarte multe momente bune, e comedie ....
In plus nu v-am spus inca cine joaca? Hugh Grant, Colin Firth, Alan Rickman, Emma Thompson, Laura Linney, Liam Neeson, Bill Nighy, Chiwetel Ejiofor, Keira Knightley, Andrew Lincoln, Martin Freeman…Serios, cred ca nu mai trebuie sa adaug nimic!


film-londra-colaj-love-actually

Thanks for visiting,

         Click aici pentru a vedea mai multe--> FILME CU CALATORII


Weekendul viitor va astept cu un nou film!
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

4 comentarii:

  1. Iubesc filmul asta!!!
    As putea sa il revad oricand, desi l-am vazut deja de vreo 5 ori. Mi se pare tare dragut, plus ca exista chimie intre actori si e o echipa sudata. Foarte, foarte mult imi place.
    Si The Holiday e fain, l-am vazut si pe ala de doua ori. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani Alice! Un An Nou plin de bucurii si calatorii frumoase iti doresc!
    N-am vazut filmul, dar am auzit de el...poate o sa mi-l iau si eu, chiar daca a trecut Craciunul. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca am ratat multe filme in ultima vreme, din lipsa timpului!

    RăspundețiȘtergere