Totul despre statiunea Costinesti

Daca Mamaia este cea mai cunoscuta statiune din Romania, atunci statiunea Costinesti este pe departe, locul preferat al tinerilor. Insa Costinestiul nu inseamna doar distractie, ci si obiective de vizitat si zeci de idei de a petrece intr-un mod inedit, timpul liber.

ghid-vacanta-costinesti

CAZARE SI MASA
In statiunea Costinesti puteti gasi cazare la orice pas. Statiunea este intesata de hoteluri, pensiuni si vile turistice. Hotelul Forum, o emblema a statiunii, este unul dintre putinele hotelui construite inainte de anii '90. Statiunea s-a imbogatit in ultimii ani cu numeroase vile si pensiuni turistice, care ofera conditii de cazare foarte bune. Pe langa cele 250 de unitati de cazare exista peste 1000 de camere inchiriate de catre localnici la preturi foarte mici astfel incat orice roman sa isi permita o vacanta la mare.

Cazare in Costinesti puteti rezerva aici -->>>  www.Vacanta.ro

OBIECTIVE DE VIZITAT

Intreg teritoriul statiunii Costinesti este un veritabil muzeu in aer liber si asta, gratie taberelor de sculptura organizate prin grija Uniunii Artistilor Plastici, regasim astazi, pe teritoriul statiunii, lucrari de arta ce poarta semnaturi celebre precum Ion Irimescu, Pavel Codita, Silvia Radu, Marcu Mihai, Rosu Nicolae, Cecilia Botez Storck, Adina tuculescu sau Wilhelm Demeter.

Epava- reprezinta de asemenea, unul dintre principalele puncte de atractie ale Costinestiului. Epava care poarta numele de "Evanghelia", a esuat la sfarsitul anilor '60 datorita conditiilor atmosferice nevaforabile si a vizibilitatii reduse. Carena vasului a ramas blocata intre doua stanci in forma de V. Astazi, cei ce vor sa isi testeze limitele si sa-si incerce curajul pot ajunge la epava fie inot sau cu o ambarcatiune usoara.

Obeliscul -un alt punct important de atractie turistica este Obeliscul care din pacate a fost daramat de viitura care a avut loc in toamna anului 2005, construindu-se unul nou in locul acestuia. Noul Obelisc a fost ingaugurat in iunie 2006 si inlocuieste vechiul monument distrus. Are o inaltime de 18.5 metri, cantareste 200 de tone si este format din 6 piese care sugereaza catargul unei nave cu panzele in vant. Pe timpul noptii este luminat de reflectoare cu halogen albastru.

DISTRACTIE SI RELAXARE
Tocmai pesntru ca este statiunea tineretului, distractia este cuvantul de ordine in statiunea Costinesti. Daca in timpul zilei, turistii se ingramadesc pe plaja, incepand de seara si pana in zori, terasele si cluburile sunt arhipline. Petreceri extraordinare si concerte incendiare sunt organizate in fiecare seara in discotecile Ring, Tineretului sau Panoramic Club. Intrarile sunt destul de piperate insa varianta ieftina e sa dansati pe plaja unde sunt cativa dj care fac atmosfera iar costurile sunt 0.
Pentru cei mai linistiti exista Teatrul de Vara din statiune unde sunt organizate periodic spectacole de muzica usoara si populara. De asemenea o plimbare prin statiune o sa va poarte pasii printre tarabele de suveniruri, in magazinele de accesorii de pe plaja si in centrele comerciale ale Costinestiului.
Iar pentru iubitorii sporturilor, Costinestiul este destinatia perfecta. Mai multe terenuri de sport sunt disponibile in statiune, iar iubitorii sporturilor naturice pot inchiria ambarcatiuni din bazele de agrement prezente pe plaja. Fie ca-i vorba de motoscutere, hidrobiciclete, sky-jeturi, barci, scufundari, plimbari cu "banana", zbor cu parapanta, schi nautic windsurf, plimbare cu deltaplanul, zbor cu avioane de agrement, observatii astronomice cu telescopul, aici le gasiti pe toate. Iar amatorii de scufundari pot explora lumea subacvatica in zona Epavei, inchiriind echipamente speciale din centrele specializate.

Ati fost in Costinesti? Ce amintiri aveti de acolo?

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

1. Am fost de cateva ori in Costinesti. Si in liceu si in facultate. In liceu, in vacanta dintre a 11-a si a 12-a a fost prima mea vacanta singura, fara parinti. Parca. Am foarte multe amintiri din Costinesti, care, in ciuda trecerii anilor, sunt inca vii, proaspete. Cele mai multe sunt legate de discoteca Ring si de cuceririle facute acolo. :P :D Si de un eveniment din categoria paranormalui, total inexplicabil, petrecut in acelasi loc.
    Sau de partida de tenis "jucata" dimineata la 8 dupa o noapte nebuna in discoteca. Cand nu am fost in stare sa returnez nici macar o minge in terenul adversarului. :))
    Dar mai bine ma opresc aici cu dezvaluirile. :P

2. La Costinesti imi petreceam vacantele "in tinerete", pe vremea studentiei :)). Nu prea ma interesau atunci obiectivele turistice, ci distractia cu gasca de prieteni. Petreceam in Ring, Tineretului pana dimineata si a doua zi dormeam pe plaja. Era fain la momentul respectiv, acum clar n-as mai aprecia. Unde mai pui ca acum daca pierd o noapte, tre' sa ma odihnesc 3 zile :))

3. Larisa eu inca mai ies si petrec dar stiu ca daca nu ai "antrenament" apoi e greu sa te mai obisnuiesti cu noptile pierdute. Ultima oara am fost in Costinesti acum 4 ani si a fost cea mai frumoasa amintire a mea din statiune!

Nice eu am fost in tabere de la 8 ani, pacat ca nu se faceau in Costinesti ci in Constanta si era greu sa ajungem acolo. Insa chiar si asa in ultimii ani ne dadeau voie sa mergem cu cei mai mari in Tineretului si Ring unde ne bucuram la maxim de noptile cu petreceri in spuma si concertele in aer liber. Insa tenis pe plaja nu tin minte sa fi jucat vreodata ...

4. :))) Alice, tenis pe plaja? Nu exista asa ceva. Ma referam la partida disputata de mine pe un teren de tenis(cu zgura) din statiune. :D

5. Costinesti, am ajuns sa vad statiunea asa putin pe fuga, ne-am dus sa facem plaja cu masina unei cunostinte si era atat de aglomerat incat ne-am intors in Mangalia. Evident ca nu stiu cum e noaptea si nu am ajuns in club. :)

6. Amintiri? prima chestie care mi-a venit in minte, in nari, in suflet a fost mirosul placut de hamsi prajiti, inghesuiala de la ora 14 cand lumea mergea la masa ori la hotel sa doarma, zecile de "bodegi". Si da, m-am mai fost in Costinesti de.....14 ani :)

7. Mihaela vara e destul de aglomerat fiindca e o statiune destul de ieftina si plina de tineret, insa asta e tocmai farmecul aparte a Costinestiului

8. Hapi mi-ai amintit de hamsii! Imi plac foarte mult si ma enerveaza ca nu se gasesc doar pe litoral!

9. Cat traiesc am jurat ca nu mai merg in Romania la mare. Loc mai murdar si mai necivilizat nu cred ca exista in toata Europa.
    Am fost ultima oara la mare vara trecuta, a fost oribil de murdar, peste toate cat despre oameni ce sa zic. Imaginea ce o am in minte e de barbati cu camsa desfacuta si femei care manaca si scuipa cojile de la seminte pe jos.
    Trebuie sa ai stomac sa rezisti o saptamana.

10. parca ar avea nevoie de ceva mai multa grija! era mai frumos in tineretea mea!!!

11. Anonim3:09 a.m.

Îmi aduc aminte cu nostalgie taberele din copilărie de la Costinesti. Ce vremuri...
    În alta ordine de idei, dacă ajungeți la mare sI nu aveți o mașină apelați la o mașină de inchiriat din Constanța prin platforma https://topcarrentals.ro/inchirieri-auto-Constanta , au cele mai bune oferte.