FILM In July (review) Calatorind cu ocazia din Hamburg in Istanbul

Saptamana 81
In July (2000)


De cateva luni tot vroiam sa schimb tema blogului. Insa la fel ca si voi (probabil) eram atasata de ea, asa ca mi-a fost greu sa o schimb. Insa era foarte inghesuita, asa ca am ales-o pe asta fiindca e mai usor de navigat pe ea. Momentan mai am mult de lucru,dar sper sa va placa si sa va invatati repede cu ea  :)
Acum sa trecem la film, filmul In July l-am gasit din greseala, la fel cum am gasit jumatate din cele 80 de filme de calatorie despre care am scris deja. Mi-a placut la nebunie idea filmului, aventura unui profesor dintr-o vacanta de vara care desi trebuia sa fie la fel de monotona si plictisitoare ca toate celelalte a iesit intr-un mare fel.

Rezumatul filmului
Mai pe larg, Daniel, profesor de fizica la o universitate din Hamburg, un tip singuratic,se intoarce in ultima zi de la universitate si pe drum se opreste intr-un targ de antichitati unde July il convinge sa cumpere un inel care are gravat pe el un soare. July e indragostita de el de mult timp asa ca ii spune povestea inelului si faptul ca in curand o sa intalneasca marea iubire. Pe cand sa plece ii da si o invitatie la o petrecere unde sa se intalneasca seara. Daniel merge la petrecere insa nu o vede pe July asa ca pleaca repede de acolo si pe drum intalneste o straina care il roaga sa ii recomande un hostel in apropiere. El se ofera sa ii arate orasul pe timp de noapte, apoi merg la el. Ea e din Istanbul si ii spune ca in fiecare vineri seara ea asteapta marea iubire sub un pod de pe Bosfor. A doua zi se intoarce in Istanbul si el se gandeste sa o urmeze cu masina si sa apara sub pod, intr-o vineri. Doar ca pe drum vede o tipa ce face cu mana si cine era? July fata care i-a vandut inelul care in fiecare vara merge in vacanta in functie de destinatia soferilor, astfel a ajuns in Spania, Italia etc! Asa ca se bucura cand afla ca destinatia lui Daniel este Istanbul fiindca in Turcia nu mai fusese.
Acum incepe aventura, ajung in Bavaria unde li se strica masina, apoi continua cu tirul, cu vaporul, fura o Dacie in Romania, calatoresc mare parte pe jos in Bulgaria si la final ajuns in Istanbul dupa multe, multe peripetii.

Impresii personale
Mi-a placut filmul fiindca are multa actiune, e usor comic si mai ales romantic. Mi-au placut cum au scos in evidenta aspecte din fiecare tara prin care au trecut, la frontiera cu Romania s-a intamplat cea mai comica faza :). Ce nu mi-a placut a fost faptul ca au pus cam mult accent pe partea comunista a tarilor insa e drept ca in 2000 cand a fost filmat filmul probabil asa era :)
In July e un film care o sa va prinda si o sa va placa pentru atmosfera vacantelor de vara de alta data. E un film care te instiga la calatorie, in special una de aventura....


film-in-july

CLICK AICI PENTRU MAI MULTE -> FILME CU CALATORII

Weekendul viitor va astept cu un nou film de calatorie!
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)


8 comentarii:

  1. Mie mi-ar placea daca ai trece pe .ro :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Conteaza continutul mai mult decat terminatia. :)

      Ștergere
    2. Stiu, dar te-ar ajuta mult mai mult. Ai fi mult mai vizibila.

      Ștergere
    3. Stiu ce vrei sa zici dar momentan imi amintesc mereu ca scriu pentru oameni, pentru cititori si asa stapanesc mai bine tentatiile.

      Ștergere
  2. L-am văzut azi, tot online, tot la recomandarea ta. Mi-a plăcut! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur Corina
      Daca mai stii unde l-ai vazut lasa link-ul sa il poata vedea si restul cititorilor! Mersi anticipat!

      Ștergere
  3. http://www.filme-online.tv/in-july-im-juli-online-subtitrat-2000/

    RăspundețiȘtergere