Ghiciti unde plec in vacanta de primavara - discutii turistice

A venit primavara, alta data pe vremea asta ma intorceam deja dintr-o vacanta dar anul acesta am mai amanat-o putin fiinca destinatia nu e una din cele mai calduroase si nu imi doresc sa merg in vacanta si sa inghet de frig sau sa umblu mereu cu umbrela dupa mine (sper sa nu o zic intr-un ceas rau si sa patesc fix asa :). Mi-am cumparat biletele de avion de curand, am primit pentru orice eventualitate o pelerina de ploaie (tks mom') am inceput sa citesc ghiduri turistice dar inca nu am nici un plan exact. Voi sta o saptamana si in curand o sa va cer sfaturi si idei dar pana atunci sa vedem cine ghiceste destinatia.Ca sa va fie mai usor o sa va dau un reper, 5 tari posibile :)

ghiceste-destinatia

1.Norvegia pentru fiordurile spectaculoase, peisajele incredibile, Oslo si ale lui parcuri, Bergen cu arhitectura specifica, autentica, cu casute din lemn, somonul proaspat, etc.

2. Belgia pentru a revea orasul Brugge, pt a descoperi capitala Bruxelles, o vizita la muzeul de diamante, pentru o plimbare prin orasul medieval Ghent, pentru o portie delicioasa de vafe si niste ciocolata belgiana la pachet.

3.Irlanda pentru peisajele frumoase, pentru a savura o bere Guiness in Dublin, pentru formatiunile ireale de pe malul oceanului  (Giant's Causeway) sau pentru o plimbare prin orasul ce aminteste de Titanic (Belfast)

4.Olanda pentru morile de vant, lanurile de lalele, cascavalul Gouda, o plimbare pe bicicleta dar si pe vapoarase in Amsterdam, fabricile de saboti din lemn si nu in ultimul rand Cartierul Rosu.

5.Germania pentru o zi deosebita in Europa Park cel mai mare parc tematic din Europa, pentru drumul vinului pe malul Rinului, pentru o excursie in Padurea Neagra, pentru a explora orasele mari precum Frankfurt, Munich, Berlin dar si orasele mici, istorice, inscrise in patrimoniul UNESCO (Bamberg, Goslar, Lubeck).

Sunt tare curioasa sa aflu voi: Nice, Mihaela Pojogu , Mihaela Damaceanu, LarisaMaria, Georgiana , Andra :), Teo, Liliana IulianaHapiAlexandraRedsky

Care credeti ca e urmatoarea mea destinatie? Argumentati alegerea!
Bamberg in nordul Bavariei, Goslar in Saxonia Inferioara si fostul port hanseatic Lubeck, situat pe coasta baltica. - See more at: http://www.turistik.ro/germania#sthash.xPrgAhSv.dpuf

Bamberg in nordul Bavariei, Goslar in Saxonia Inferioara si fostul port hanseatic Lubeck, situat pe coasta baltica. - See more at: http://www.turistik.ro/germania#sthash.xPrgAhSv.dpuf
Bamberg in nordul Bavariei, Goslar in Saxonia Inferioara si fostul port hanseatic Lubeck, situat pe coasta baltica. - See more at: http://www.turistik.ro/germania#sthash.xPrgAhSv.dpuf
Thanks for visiting,

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

23 de comentarii:

  1. Sper sã ajungi prin Norvegia :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de ce, dar oscilez intre Belgia si Olanda... sau sa fie amândouă, că-s aproape? Si mai ai si zbor din Cluj spre ele? :D Orice ar fi, îti doresc o vacantă superba si plina de soare :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Olanda! Pentru ca e destinatia ideala pentru primavara, acum infloresc lalelele si impreuna cu morile de vant formeaza peisaje de vis pe care o sa le surprinzi si o sa ni le arati si noua. :D
    Daca ar fi dupa mine as pleca in toate 5 tarile mentionate, toate sunt pe gustul meu!
    Dupa cum stii ador tarmurile spectaculoase, cel dalmat e in sufletul meu deja, pentru ca l-am vizitat, dar si cel cu fiorduri este spectaculos si merita vazut. Doar ca Norvegia este o destinatie tare scumpa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Irlanda, desigur, care te va suprinde cu o vreme super plăcută de primăvară, și nici că vei avea nevoie de umbrelă... :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Stefania1:17 p.m.

    Eu oscilez intre Norvegia si Germania.
    Germania fiindca ai fost in Bavaria si cred ca vrei sa aprofundezi zona, sa vezi mai multe, stiu ca nu iti place sa te opresti la o singura regiune. Pe de alta parte in lista ta de dorinte scrie Aurora Boreala si Norvegia asa ca ma gandesc si la varianta asta.
    Ai ales destinatii superbe, sa ai o vacanta frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imaginea este din Groningen. Destinația este Olanda. Vacanță plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mariana2:40 p.m.

    Parerea mea ca prea ti-a placut Londra, cred ca mergi in tara vecina, Irlanda ca sa retraiesti amintiri in stil englezesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Olanda sigur ! Si eu am fost in Amsterdam primavara si este foarte frumos. Vacanta placuta Alicee !

    RăspundețiȘtergere
  9. Olanda?! Daca tot zici de vreme friguroasa si de ploaie :)). In plus acum primavara infloresc lalelele :).
    Oriunde ar fi, sa ai o vacanta de vis!

    RăspundețiȘtergere
  10. Norvegia , pentru ca urmaresc o emisiune culinara de acolo, si vreau sa vad si impresiile tale , asa cum stii tu sa ni le prezinti . Sa-ti fie vacanta plina de surprize foarte placute, bineinteles ! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu aş pleca în toate aceste locuri şi cred că şi tu la fel! Am o impresie totuşi, că vei merge în Norvegia.
    Am vrut să trec de trei zile să îţi spun un sincer mulţumesc, Alicee! Şi în oricare din aceste destinaţii îţi doresc o vacanţă minunată!

    RăspundețiȘtergere
  12. N-am nici cea mai vagă idee...poate Belgia? :D
    Din ce ai menţionat tu, mi-ar plăcea mult Olanda sau Norvegia :)

    RăspundețiȘtergere
  13. eu vreau in Santorini!....iar tu...ne anunti cand te hotarasti!:)

    RăspundețiȘtergere
  14. eu cred ca in Irlanda... asa imi sugereaza mie umbrela ta si pelerina de ploaie :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu zic ca e Belgia sau Olanda. Desi daca alegi una dintre ele, poti foarte usor sa o vizitezi si pe cealalta. Eu asa mi-as fi dorit anul asta, sa merg in Belgia si sa trag o fuga si pana in Olanda.

    Cat despre motivarea alegerii...ma gandesc ca poate ti s-a oferit o oportunitate de a vizita una din aceste tari, poate ai fost invitata de o prietena?

    RăspundețiȘtergere
  16. Georgiana St1:45 p.m.

    stiu ca-ti doresti sa vezi Norvegia de mult ...asa ca eu merg pe Norway ! ;) si tare m-as bucura sa citesc impresiile tale despre orasul la care visez si eu !

    RăspundețiȘtergere
  17. Cristina Stoica2:01 p.m.

    Sincer cred ca Iralanda sau Norvegia. Ma gandesc ca Irlanda are regiuni rurale foarte frumoase care stiu ca te atrag in timp ce Norvegia are peisaje frumoase si dupa vacantele in natura din anul trecut vei continua in accelasi stil si anul acesta

    RăspundețiȘtergere
  18. Mariana H11:49 a.m.

    Vei merge la Bamberg(GERMANIA) !Este oras studentesc ,este aproape.poti vizita multe.Fiica mea a cistigat acum vreo 4 ani o bursa la Bamberg si a venit f incintata !

    RăspundețiȘtergere
  19. am un sentiment ca vei merge in Olanda :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Norvegia, Germania, foarte multe de vazut in fiecare tara. Stiu ca iti doreai sa vezi covoare de flori in cadrul festivalul florilor si in cazul asta Olanda este destinatia.

    RăspundețiȘtergere
  21. As zice Olanda ca la o adica poti combina usor cu Belgia si nord vestul germaniei....nu stiu :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu in Norvegia= cand or fi 33 de grade.....

    RăspundețiȘtergere