Film Before Midnight - vacanta in Grecia

Saptamana 85
Film Before Midnight (2013)

film-before-midnight-poster

Exista 2 filme ce se gasesc pe toate listele de filme cu calatorii si cele mai bune filme romantice al tuturor timpului si anume filmul Before Sunrise si Before Sunset. Aceste doua filme, avand protagonisti pe Celine (Julie Delpy) si Jesse (Ethan Hawke) au facut inconjorul lumii datorita scenariului si a locurile prin cate te poarta dar si datorita continuitatii care te obliga intr-un fel sa te alaturi vietii celor doi.

Primul film, Before sunrise a fost  filmat in 1995 si povesteste intalnirea celor doi, total intamplatoare, pe un tren si timpul petrecut impreuna in Viena (2 tineri frumosi si aventurieri descopera impreuna orasul)  pana la rasarit cand Jesse are un avion de prins spre New York iar Celine un tren spre Paris.

Dupa 9 ani, in 2004 vedem un nou film, de data asta Before Sunset in care cei doi se intalnesc la Paris de data asta nu chiar atat de intamplator. Jesse ajunge la Paris intr-un turneu de promovare a cartii ce a scris-o fiind inspirat de povestea lor si prima intalnire, iar Celine merge la deschidere si se intalnesc din nou de data asta intr-o plimbare lunga pe strazile Parisului pana la Apus cand Jesse se intoarce din nou la New York.

Si iata-ne dupa alti 9 ani, in 2013 cand a fost filmat Before Midnight un film foarte bun, as spune cel mai bun din seria de filme "Before .... " prezinta viata celor 2 care acum sunt casatoriti si au 2 fete gemene + un baiat dintr-o alta casatorie. Am downlodat filmul de 3 ori pana sa gasesc o varianta buna si cu calitate ok si de cum a fost gata l-am si devorat. Deabia asteptam sa il vad in special ca sa vad ce s-a mai intamplat in viata lor dar eram curioasa si ce destinatie au ales de data asta. Ei bine filmul pastreaza acceasi structura, petrecem o singura zi cu ei, de data asta pana la mizeul noptii, intr-o zi de vara in Grecia. Ultima lor zi de vacanta dupa 6 saptamani petrecute acolo. Pe parcursul zilei aflam despre vietile celor doi, despre casatorita ratata a lui Jesse, despre problemele ce le au in casnicie si modul in care reusesc sa-si pastreze totusi relatia de atatia ani. In accelasi timp avem parte de o introducere in viata greceasca, luam parte la o cina cu prietenii, la o plimbare romantica printr-un sit arheologic, o vizita la o mica biserica bizantina, un apus de soare spectaculos vazut de pe una din terasele de pe plaja si in final o noapte la un hotel de lux primita cadou de la prietenii greci, pentru un moment de inimitate la final de vacanta.

film-before-midnight-grecia

Cred ca peste 9 ani se va filma a-4-a parte! Imi place ideea, viata de cuplu la 20 de ani, la 30, la 40 ... si sa speram la 50 de ani!  Unde credeti ca se va filma urmatorul film din aceasta serie?


CLICK AICI PENTRU MAI MULTE -> FILME CU CALATORII

Weekendul viitor va astept cu un nou film de calatorie!


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

4 comentarii:

  1. Eu am vazut doar Before Sunset, dar sincer nu mi-a placut. Nu e genul meu, asa ca am renuntat sa le mai vad pe celelalte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare cunoscut, nu mai stiu daca si ce am vazut, dar imi place ideea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut imens filmul asta! Dupa celelalte doua, l-am asteptat cu atata nerabdare incat l-am vazut in prima zi in care s-a lansat la cinema...

    RăspundețiȘtergere
  4. Trilogia mea favorita (din care Before sunset m-a lasat paf). Tot regizate de Richard Linklater (pe care eu il consider genial si nu exagerez) sunt Waking life (animatie filozofica, totalmente un film inedit) si recentul Boyhood, le recomand fara echivoc.

    RăspundețiȘtergere