Care e cea mai buna statiune din Bulgaria pentru familii?

Acum cateva zile imi scrie pe mail cumnata ca s-au hotarat sa mearga in vacanta, la inceputul lui August undeva la mare, rugandu-ma sa le gasesc o vacanta ieftina, undeva pana in 2000 euro/2 adulti+copil, din Paris. Initial ma gandesc ca va fi usor, 2000 euro e o suma frumusica, chiar daca au pretentia sa fie la 4-5 stele si daca se poate cu All Inclusive. Dupa 3 zile de cautari si o durere de cap insuportabila m-am dat batuta anuntand-o doar doua variante: Tunisia la vreo 1800 euro si Tenerife la 2400 euro. Nu e deloc ieftin sa calatoresti in August si cu atat mai putin din Paris.

bulgaria

A cam strambat din nas cand a auzit destinatiile, Tenerife e pentru tineret, in Tunisia e prea cald .... in final imi scrie ca o colega de servici i-a recomadat Bulgaria, ca e excelent pentru familii, mancare buna, plaja cu nisip, numai bine pentru o vacanta de relaxare, chiar daca conditiile nu vor fi extra lux. Bun, initial ma gandesc sa ii propun mai bine litoralul romanesc, fiind prinsa de euforia nationalista, de ce la vecini cand si la noi se poate. Doar ca imi revin repede cand imi dau seama ca nu prea se poate. Mamaia e de lux dar ofertele cu All Inclusive depasesc limita imaginatiei. Asa ca incep sa caut pe Bulgaria unde intr-adevar preturile sunt foarte mici, mult mai mici decat destinatiile gasite de mine! Dupa o lunga cautare pe diverse site-uri si pareri pe bloguri am hotarat ca prin Agentie e cel mai bine pentru un pachet de familie cu All Inclusive. Asadar, m-am oprit in final la agentia TripMe.ro, touroperatoare pe Bulgaria, unde am gasit vacante ieftine in regim Last Minute. Aici poti sa >>> Vezi Ofertele

Prima varianta ar fi cu 170 euro/persoana/sejur 7 nopti in Hotel Aurora4* cu All Inclusive in statiunea Constantin si Elena

A doua varianta ar fi cu 170 euro/persoana/sejur 7 nopti in Apartament la Hotel Topola Skies Golf&Spa 4* cu All Inclusive in statiunea Kavarna

A treia varianta ar fi cu 210 euro/persoana/ sejur 7 nopti la Hotel Havana 4* cu All Inclusive, in statiunea Nisipurile de Aur

A patra varianta ar fi cu 315 euro/persoana/sejur 7 nopti in Hotel Malibu 4* cu All Inclusive in statiunea Albena

A cincia varianta ar fi cu 350 euro/persoana/sejur 7 nopti in Hotel Tiara Beach 4* cu All Inclusive in statiunea Sunny Beach.

Cand i-am trimis variantele a fost fericita. Patru stele, cu All Inclusive, pe plaja, minunat. Totusi m-a rugat sa ii spun eu mai bine ce statiune sa aleaga. Dar cum eu nu am fost in Bulgaria, ma bazez pe voi sa imi spuneti care statiune e cea mai buna pentru familii, pentru relaxare, cu posibilitate de distractii pentru copii, eventual cu o faleza frumoasa pentru plimbari, in caz ca vremea nu permite sa stai la plaja. Ma intreb daca se fac excursii organizate cu vaporul pe mare sau prin imprejurimi ....

 Voi ce statiune ati alege, pentru un concediu cu familia?

21 de comentarii:

  1. Simona1:41 p.m.

    Am fost de doua ori in Sunny Beach. E un fel de Mamaia mai evoluata fiindca turistii sunt ceva mai elevati. Nu prea as recomanda-o pentru familii, apa in piscina e mereu rece iar marea e cu valuri si curenti destul de puternici pentru copii (cel putin noi asa am prins).

    De asemenea fiind straini sa le explici cum sta treaba cu securitatea pe plaja, sa nu se trezeasca fara nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunny Beach si Nisipurile de Aur sunt statiuni frecvetnate in general de tineri, oarecum asemanatoare cu Mamaia.
    Albena e cunoscuta ca statiune pentru familii. Kavarna nu e statiune, e un mic orasel, mie imi aminteste de Mangalia. Constantin si Elena e o statiune mica si linistita. Are un aer un pic mai invechit, dar are avantajul ca e foarte aproape de Varna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci probabil Albena ar fi cea mai potrivita. Vad ca toata lumea asta spune despre Nisipurile de Aur si Sunny Beach, ca sunt mai pt distractie

      Ștergere
  3. Mihaela Cosma2:34 p.m.

    Alice noi am fost in statiunea Nisipurile de Aur. Ceea ce m-a incantat a fost curatentia in statiune, in hotel, zambetul tutror si faptul ca trateaza cu mult bun simt clientii, la capitolul turism sunt mult inaintea noastra. Ce nu mi-a placut a fost aglomeratia, luna august e teribila pe litoral. Pentru relaxare si odihna, clipe tihnite, cred ca e mai bine altundeva. Apropo, de notat, moneda nationala e leva, iar preturile sunt mai mici decat la noi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da le-am spus deja de leva, stiau oricum dinainte.
      Daca ai All Inclusive cred ca si costurile se reduc ...

      Ștergere
  4. Recomand hotelurile ce fac parte dintr-un lanț hotelier ( riu, sol). Mie mi-a plăcut și la obzor, hotel f ok, plaja bună! Anul ăsta experimentam club evrika;). Copilul e incantat de topogane ;). Pupici din Sunny beach! ;) Dacă vrei amănunte, da un pm .

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina2:53 p.m.

    Eu tocmai m-am intors din Sveti Vlas, la 700 m de Sunny Beach. Pentru prima oara in Bulgaria. Am fost incantata de conditii. Sunny Beach seamana cu Mamaia,insa este mai curat decat la noi, conditii mai bune de cazare, plaja f curata.Nessebar este destul de aproape si este f frumos.Merita facuta o plimbare pana acolo. Eu recomand Sunny Beach. In Albena si Nisipuri nu au fost probleme cu inundatiile? Si-au revenit? S-au reamenajat toate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina din cate am inteles e ok acum.
      Multa lume recomanda Bulgaria pentru litoralul asa ca ma bucur sa aud ca si tu esti printre persoanele ce s-au simtit bine acolo.

      Ștergere
  6. anul asta i-as recomanda sa zica pas la Bulgaria ca destinatie. au fost inundatii f mari. din aceasta cauza si zvorurile cu hepatita A. mai ales ca vrea sa mearga cu copil mic. in rest Bulgaria este ok, insa nu anul asta. :( noi mergem in Thassos. este de nota 10 pt familii cu copii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate din Paris e mai greu de ajuns in Thassos si foarte costisitor, mai bine aleg altceva ....

      Ștergere
  7. Eu as recomanda Albena, aceasta este statiunea perfecta pentru familii cu copii. Am fost anul trecut cu nepotica mea si a fost incantata de spatiile de joaca care erau plasate din 500 in 500 metri. Este si un mic parc de distractii. Copiii chiar au ce face. Este o statiune linistita, pentru familisti, curata, preturi foarte bune, apa nu este foarte adanca, valuri n-au fost cand am fost eu pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela multumesc, am sa specific toate astea in mail. Cred ca ideea de a avea atatea locuri de joaca pt copii o sa ii incante, fiindca doresc sa distreze copilul, altfel se va plictisi....

      Ștergere
  8. Anonim7:43 p.m.

    Albena sau Constantin si Elena (eventual complexul Grand Varna). Plaja privata cu sezlonguri si umbrelute gratuite, plaja cu nisip, intrare lina in mare, atmosfera linistita pentru familii. Inundatii au fost in Albena dar singurul hotel serios afectat desi cred ca s-a dat deja in folosinta, a fost Gergana. Statiunea e renumita pentru servicii ok si potrivita pentru familii cu copii. Cred ca se deschide si aquaparcul de la 1 august. Toate hotelurile din Albena sunt sub conducerea unei singure firme, motiv pentru care serviciile sunt de regula similare. In rest, furtuna de zilele trecute a afectat alte statiuni. In Nisipuri sunt putine hoteluri cu plaja privata, iar daca nu vor sa plateasca sezlonguri, zonele disponibile pentru stat cu cearsaful sunt destul de proaste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Excelenta veste cu Aqua Park-ul! Mersi frumos :)
      Iar inundatiile ... va trece o luna pana ajung ei acolo, timp in care probabil va fi totul ok si nu se vor mai vedea urmele lor :) Sa speram!

      Ștergere
  9. Iti scriam odata ca nu am iesit niciodata din tara... Anul asta, din cauza peisajului dezolant de pe litoralul romanesc, mi-am facut curaj. Am ajuns in Balcic si in Albena (am facut zilnic naveta Eforie Nord, unde eram cazati - Bulgaria). Mai precis, dupa ce am experimentat vacanta peste granita, nu mi-am mai dorit sa experimentez ,,distractia" de la noi.

    Balcicul mi s-a parut un loc dragut, placut, intim. La castelul reginei Maria am ajuns foarte usor. Mi-a placut enorm. Albena este foarte curata si cocheta. Ce sa zic?! E diferit totul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ți-ai făcut curaj. Nu am fost încă in zona aceea, dar sper sa reușesc cât de curând.

      Ștergere
  10. https://autenticblog2019.blogspot.com/2019/07/vacanta-in-cateva-cuvinte.html?m=1#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  11. Cineva mi-a recomandat Albena la all inclusive (tot pt experienta de familie).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ar fi zboruri din Cluj la îndemână m-aș duce negreșit, dar asa e prea departe momentan pentru mine

      Ștergere