Idei de Revelion in Romania si cat ne costa - discutii turistice

In fiecare an sunt cateva zile speciale pe care ni le aducem mereu aminte. Cum ar fi onomastica, Sarbatorile religioase, vacanta de vara si Revelionul. Cu toate ca in ultimii ani a devenit asa, un trend, sa nu te mai bucuri de Revelion, fiindca e fericire fortata platita cu multi bani, tot poti sa incerci sa faci ceva iesit din comun, de care sa iti amintesti cu placere anul viitor si chiar peste 10 ani. Pentru anul acesta inca nu am nici un plan dar pentru anii viitori am 4 idei ce mi-ar placea sa le bifez pe rand si m-am interesat si cat costa:

***Am ales hoteluri la care am fost si le pot recomanda ca fiind bune. Reclama e din partea casei, fiindca chiar merita!

idei-de-revelion-romania

1.Revelion in varf de munte
O mana de prieteni, un sot tandru si iubitor, o cabana rustica in varf de munte, o terasa suspendata, multi litri de vin fiert cu portocala si scortisoara, muzica data la maxim ... toate astea  intr-un decor de basm.

Cat costa: Un astfel de Revelion la >>>  Kings Valley Resort din Apuseni costa 400 ron/ 3nopti/ persoana in cabana de 8 persoane + 2 copii

Alte destinatii din strainatate ce mi-ar placea sa le incerc ar fi cabanele din muntii Tirolului (Austria) sau din Dolomiti (Italia).

2. Revelion cu Traditii
Casele taranesti cu opaite, cergile multicolore lucrate minutios din Maramures, blidele de lut pline de bunatati (racituri, carnaciori, cartabos), un festin cu rulade, cozonaci si prajituri ca la mama acasa. Un ceai cald si un pahar de horinca te pun in forma pentru petrecerea ce urmeaza, cel mai adesea timp de 4-5 nopti. In noaptea de Revelion poti lua parte la o slujba speciala in Manastirea Barsana, iar in prima zi din anul nou planifica >>> o plimbare deosebita in creierul muntilor cu Mocanita.

Cat costa: Un astfel de Revelion la Pensiunea Crismona din Sapanta = 900 ron/3 nopti/ pers cu masa completa si masa festiva de Revelion.

3.Revelion in piscina
Ma si imaginez intr-o piscina imensa cu apa termala, in timp ce ninge si inauntru sunt peste 47 de grade, cu o cupa de sampanie si cativa struguri ce ma asteapta pe margine. Inotul te ajuta sa topesti caloriile acumulate de Craciun si sa obtii o sanatate de fier. In plus apa termala are numeroase beneficii si daca ma gandesc la jacuzii, masaj si sauna ce se gasesc in toate complexele SPA, deja prevad un Revelion pe cinste.

Cat costa: Un astel de Revelion poti petrece la >>> Hotel President 4* din Baile Felix = 1450 ron/4 nopti/pers  cu masa completa, program de Revelion si SPA inclus

Alte destinatii din straintate ce mi-ar placea sa le incerc ar fi  Hajduszoboszlo (Ungaria)  baile termale din Karlovy Valy (Cehia) sau de ce nu vestitele piscine cu apa termala din Islanda.

4. Revelion  intr-un oras de poveste
Sibiu, Cluj, Brasov, Bucuresti toate se transforma in orase de poveste o data cu deschiderea Targurilor de Craciun si aprinderea luminitelor. Fiecare oras e intesat cu casute rustice unde putem degusta bunatati traditionale (carnati, tuica, branzeturi, vin fiert, turta dulce, mere coapte si multa ciocolata). Nu lipsesc mestesugarii, Mos Craciun si vedetele ce ne fac noaptea de Revelion mai frumoasa. In plus spectacolul de artificii e in fiecare an mai lung, mai colorat, mai bogat.

Cat costa: Un astfel de Revelion la >>> Hotel Capitol din Bucuresti = 400 ron/ 1 noapte/ masa festiva de lux, open bar cu bauturi incluse si muzica live.

In ce stil v-ar placea sa petreceti vacanta de Revelion?

Fiecare comentator primeste un link in urmatorul articol cu Discutii Turistice

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

1. Nu imi doresc ceva anume de Revelion. Anul trecut l-am petrecut la munte, asa ca mi-am facut si acest moft. Dar ne gandim sa mergem si in acest an la munte (in tara)...vom vedea ce va fi.

2. Pai cred ca ghicesti usor raspunsul meu :)). La munte! Cu multa multa zapada, eventual in 2, fara nimic pretentios, doar o mancare savuroasa si un vin bun. Dar nu intr-un resort galagios si nici intr-o statiune mult prea turistica, ci mai degraba undeva linistit, gen o cabana rustica si retrasa :)

Insa din pacate pentru mine, anul vacanta de iarana nu se mai intersecteaza cu revelionul. Acesta va fi cel mai probabil acasa si muntele undeva prin februarie :D.

3. Cativa ani la rand s-a organizat la Opera Romana din Bucuresti "Maratonul Operei" ce insemna: un spectacol la "Liliacul" de Strauss, o tombola si bineinteles masa festiva de Revelion.
    Nu ne-am dus pt. ni se parea cam scump biletul ( masa in jur de 500 ron/persoana, tombola vreo 15 lei, si mai costa si biletul la spectacol...) Anul asta sincer am fi vrut totusi sa incercam varianta asta de Revelion, insa pe site-ul Operei inca nu s-a anuntat nimic pana acum, asa ca probabil nu va mai fi organizat nimic...
    Dar si ideea ta Alicee, cu relaxatul la Karlovy Vary, sau la alte bai termale nu suna rau deloc ! De mult vrem sa ajungem la Karlovy Vary, si cred ca de Revelion ar fi o idee excelenta !

Eu sunt o persoană superstițioasă în privința Revelionului. Am un fix să-l fac acasă. De la Crăciun până la Sf. Ion îmi place să fiu în preajma casei și a familiei. Mi-am format un obicei să fac bilanțul anului care se încheie și să meditez la viitor.
    O singură dată am făcut un Revelion (2012) atipic pentru mine la Köln. A fost emoționant pentru că visasem la Dom din vremea liceului (1983). Am primit la un moment dat o revistă despre Köln care avea pe coperta principal Domul. Nu am crezut că voi ajunge cu adevărat să-l văd, dar s-a întâmplat.
    Ne-am cazat la Ibisul din gară http://www.ibis.com/de/hotel-0739-ibis-koeln-am-dom/index.shtml. Hotelul a fost ok ca și antifonare plus că avea panorama spre Dom. Seara era o priveliște de film.
    Revelionul l-am făcut pe partea cealaltă de Rin. Am avut imaginea Domului cu podul Hohenzollern pe fundalul focurilor de artificii pe o vreme încețoșată. Ceva ce nu am mai văzut în viața mea. Pe Rin se plimbau vaporașe cu pasageri care sărbătorea Revelionul la bord.
    Masa noastră de revelion a fost un covrig, o portocală și o sticluță de șampanie. Atmosfera a fost de neuitat. A fost un Revelion care mi-a rămas la suflet.
    Nu am vise cu privire la Revelion. Și anul acesta va fi acasă. Sper să fie tihnit și să fim cu toții sănătoși. Focuri de artificii am să văd pe geam din Piața Constituției.
    Dacă tot mai provocat poate mă apuc de vise.

5. Din ceea ce ai enumerat tu, mi-ar plăcea cel mai mult prima şi a doua variantă. Dar având în vedere că am o teamă de blocaje şi aglomeraţie în perioada Revelionului, cel mai des l-am petrecut în Bucureşti. Nu am fost însă la Capitol şi preţul îmi pare rezonabil, mai ales după ce ne-ai povestit cu încântare despre hotel.
    Mi-ar mai plăcea şi Viena, că tot nu am ajuns niciodată, dar este cam scump pentru buzunarele de acum ale familiei. Tot am reţineri de plecat iarna de acasă, sunt tare friguroasă. Dacă aş izbuti să mă încadrez într-o sumă rezonabilă, aşa prefera mai mult o mică vacanţă în ianuarie, ca să duc şi eu copilul la schi.

6. De regulă atât Revelionul cât şi Crăciunul le petrec acasă cu familia. Este o tradiţie la noi în familie să împodobim împreună bradul şi să ciocnim un pahar de şampanie la miezul nopţii în noaptea de Revelion. Deci,nu mă tentează de Revelion nici o variantă. Mi-ar plăcea însă, în preajma Crăciunului să merg pentru câteva zile în Austria într-un sătuc tare drag mie pe numele lui Hallstatt. L-am vizitat vara şi tare mult mi-ar plăcea să-mi petrec un Crăciun acolo într-o pensiune cochetă, pentru atmosfera faină şi pentru o tură foto prin împrejurimi. Cât despre varianta 4, nu ştiu dacă mă crezi, dar nu am ajuns niciodată în noaptea dintre ani în centrul Sibiului, deşi nu mi-ar lua mai mult de 15 minute dacă plec pe jos. :)

7. Poate, daca as fi fost mai tanara, m-ar fi tentat un Revelion la munte, petrecut pe o partie de schi. Insa, acum, pentru ca oricum ador apa si chiar imi face bine, as alege un Revelion la o piscina cu apa termala. M-am cam saturat de Revelioane petrecute in orasul meu de basm. :))

8. Pana acum am incercat revelionul la prieteni, la rude, acasa, in piata publica. Nu ma tenteaza deloc revelionul la restaurant, nu pot sa-mi inchipui ceva mai obositor, decat poate o nunta, unde macar cunosti o parte dintre invitati si poti sa discuti din cand in cand cu cineva al carui nume il cunosti. Cel mai des si cel mai pe placul meu este revelionul acasa, cu prieteni apropiati si cu lista de activitati pregatita din timp. Asta este un fel de concurs anual: cine si cati dintre noi poate sa faca cat mai multe dintre activitatile din lista lipita de obicei pe usa de la intrare sau pe un perete din casa. E foarte haios si placut. In plus, cand adrenalina scade avem oricand un pat in apropiere :))

9. Ultima idee mi-ar incanta ochii dar cu siguranta nu si oasele, anul trecut ne-am petrecut revelionul in aer liber si a fost un amestec de emotii si putin chin datorita frigului, cu toate ca as fi incantata de Mocanita as lasa-o pe timp frumos.
    In piscina la Felix & co as prefera toamna sau primavara, la munte in plina iarna nu as merge, vreau sa pot savura totul din plin astfel ma rezum acasa, sa stam linistiti. La restaurant nu ne place, vrem confortul de acasa, la altii dar sa fie cu muzica si voie buna.
    Nu stiu unde il voi petrece, cert e ca pentru a alege una dintre variantele propuse de tine trebuie sa fie rezistent la frig, sa nu aiba probleme medicale, pe langa altele si banii necesari.

10. Noi stam in Cluj, deci intr-un oras de poveste, prin urmare facem Revelionul acasa. Dar mi-ai dat o idee, nu vom spune acasa cand suntem intrebati, ci: intr-un oras de poveste... Suna mai romantic!
    Iar la Craciun mergem la munte si intr-un alt oras de poveste. :)