GoodMorning Hostel Lisbon - cel mai frumos hostel in care am stat

Poate ca a fost Luiz si Juao cu energia lor si zambetul sincer de pe fata sau poate modul in care e decorat, camerele inalte si luminoase pline de ornamente ce impletesc stilul rustic cu cel modern. Sincer nu as putea spune exact dar de cum am intrat in GoodMorning Hostel am simtit ca dimineata mea chiar devine mai buna. Am ramas profund impresionata de opsitalitatea cu care am fost primita (si nu le-am spus ca sunt travel bloggar) asa cum am facut-o acum doi ani, cand am stat in hostelul Ola Backpakers si Luiz mi-a upgradat camera si mi-a oferit o gramada de beneficii de indata ce am spus ca scriu un blog de calatorii. Insa dupa doua vacante la Lisabona va spun sincer ca aici am avut parte de cele mai bune hosteluri si cea mai buna primire, din suflet, de la oameni care chiar stiu sa faca turism.

cel-mai-bun-hostel-din-lisabona
Vacanta in Portugalia am facut-o pe cont propriu:
Pe site-ul de unde mi-am luat eu biletul de avion gasiti deseori oferte de la  ~75 euro dus-intors Romania-Lisabona. Incercati si voi >>> AICI
 Toate hostel-urile si hotelurile in care m-am cazat le-am rezervat pe  >>> ACEST SITE unde am prins mereu oferte cu 50% reducere. Daca mergeti in grup mai mare sau cuplu va recomand cazarea la localnici, prin AirBNB, site pe care primiti un cupon de 20Euro din partea mea, la prima rezervare daca va faceti un cont nou gratuit >>> VOUCHER AICI

Am ales GoodMorning Hostel fiindca e fix in centrul Lisabonei in Pta Restaurandores, cu o priveliste superba spre oras, cu nota 9.3 pe Booking si premiul Best Hostel Award oferit de TripAdvaisor.  Deci stiam ca o sa fie un hostel bun. Foarte bun mai ales ca am platit 12 euro/noapte/pat in dormitor comun (luna februarie, 2013). Hostelul are si camere twin si duble. Rezervarea am facut-o AICI. Insa locatia a fost cea mai importanta pentru mine avand in vedere ca aveam doar doua nopti in Lisabona si nu vroiam sa pierd nici macar 1 minut prin metrouri si taxiuri. Asta a si fost motivul pt care nu m-am intors la Hostelul Ola Backpakers unde m-am simtit atat de bine si rasfatata, vacanta trecuta.

goodmorning-lisbon-hostel-frumos-portugalia

Insa pe langa locatia excelenta si primirea frumoasa, Hostelul acesta are ceva in plus. Simti ca nu e facut doar pentru bani, are o poveste, o atmosfera si multe alte beneficii pentru turisti. Are o bucatarie mare in stil american, complet utilata si echipata, in care poti gati. Aici poti servi micul dejun ca la tine acasa, sa te servesti din frigider (plin cu cascaval, sunca, lapte, cereale etc) cu tot ce poftesti fiindca e self service. Iar seara baietii gatesc impreuna cu oaspetii supa si diverse preparate care apoi sunt consumate impreuna,  in jurul mesei rotunde, complet gratuit. Cand vezi cum esti tratat si cata importanta i se acorda fiecarui turist, cum te fac sa te simti ca intr-o mare familie, zici ca nu e adevarat. Aruncati o privire pe pagina lor de Facebook si o sa convingeti de tot ce v-am scris.

goodmorning-lisbon-hostel-bucataria

goodmorning-lisbon-hostel-mic-dejun

In plus tot baietii organizeaza in fiecare Joi (parca) un tur gratuit prin Lisabona si inca unul prin baruri, cine in oras si un tur gratuit la Castelul Sao George. Iar la Hostel deseori organizeaza petreceri tematice, seri de cinema, cantat la chitara, karaoke, joaca carti, fac de toate pentru ca turistii sa fie multumiti si sa existe o conexiune.

goodmorning-lisbon-hostel-divertisment

Dar pe langa atmosfera si personal mai sunt si camerele impecabile, baia imensa cu tot ce ai nevoie (inclusiv uscator de par) camera de divertisment cu sute de dvd-uri si inca una cu calculatoare pe care netul merge brici si il poti folosi,  din nou gratuit! Deci serios, acesta e singurul hostel la care eu i-as da 10! iar patronul ar trebui sa se simta mega norocos ca a gasit personal care sa lucreze cu atata pasiune!