Film What we did on our holiday - vacanta in Scotia

Saptamana 132
What we did on our holiday (2014)

poster-film-review-what-we-did-on-our-holiday

De cateva zile ploua intruna si deja simt ca intru in depresie asa ca saptamana asta am cautat sa ma inveselesc cu o comedie buna. Am citit pe mai multe bloguri despre filmul `What we did on our holiday` si trebuie sa recunosc ca mi-a atras atentia faptul ca nu e productie americana si ca se desfasoara in Scotia, o tara pe care visez sa o vad.

Filmul prezinta povestea familiei McLeods, in frunte cu sotii Doug si Abi (David Tennant si Rasamound Pike) care trec printr-un divort secret, in care cei trei copii ai lor sunt hraniti cu multe scandaluri, minciuni si argumente aiurea, pentru a reusi sa ascunda adevarul, in special acum ca se apropie ziua tatalui lui Doug care urmeaza sa implineasca 75 de ani si vreau sa il surprinda cu o vacanta de neuitat la el acasa, in Scotia, unde vor sa pozeze drept familia fericita pe care el o stia. Dar pentru ca totul sa mearga conform planului parintii ascund copiilor vestea divortului, copii ascund parintilor faptul ca ei stiu de fapt, iar bunicul cel in varsta ascunde tuturor faptul ca are cancer terminal si e pe moarte. Incercand sa ascunda adevarul, toti joaca teatru, sunt multe subiecte tabu, iar cu astfel de copii e greu sa duci planul la bun sfarsit.

Filmul in sine nu e rau, dar nici nu pot spune ca e cea mai buna comedie ce am vazut-o vreodata. Din contra l-as cataloga mai mult ca fiind o comedie neagra, stilul `british comedy` pe care eu nu prea il inteleg. Dar dincolo de acest aspect, chiar daca nu prea am ras, mi-a placut faptul ca e un film intens, cu multe situatii `complicate`, un film de familie pe parcursul unei frumoase calatorii. Acum, daca tot am precizat despre calatorii trebuie sa recunosc ca filmul prezinta multe locatii din Scotia cum ar fi orasul Glasgow, scenele cu munti sunt filmate in Loch Katrine, iar superba plaja unde copii ajung cu bunicul este aproape de Gairloch. Dupa ce vezi filmul cu siguranta o sa treci Scotia in lista tarilor ce trebuie vazute!

film-calatorii-what-we-did-on-our-holiday

Click aici pentru a vedea mai multe -> FILME CU CALATORII