Noiembrie in Doliu si reducerile de Black Friday in Turism

Nu stiu cati ati remarcat lipsa mea de blog, dar vreau sa stiti ca sunt bine, doar ca nu mi s-a parut oportun, ca in aceasta luna sa vorbim despre promotii si oferte bune de vacante, nu mi-am dorit nici macar sa va aduc la cunostinta noile mele planuri de calatorii si cu atat mai putin sa va povestesc despre ultima vacanta. Pur si simplu, luna Noiembrie a fost e o luna de doliu, de tragedii, de suferinta si am preferat sa pastrez tacerea. Cand o lume intreaga sufera, suferim si noi alaturi de ei. A fost o luna neagra pentru europeni si cu atat mai mult o luna neagra pentru calatori. Fiindca nu-i asa, depindem de avioane, frecventam localuri si zone publice si toti revenim cu drag in Paris!

Black-friday-turism

Chiar daca nu am mai publicat nimic pe blog va asigur ca m-am ocupat de multe lucruri din spatele blogului. Daca as sta la o cafea cu voi v-as spune ca:

-Azi e Black Friday si chiar merita sa cumparati vacante la promotii fiindca de vacantele pe care le cumparati in acest weekend va puteti bucura de Craciun, de Revelion, puteti face city-break-uri in primavara si de ce nu vacante pe litoral in vara 2016. Personal nu am reusit sa dau un raid pe toate site-urile din domeniu, dar va scriu ce am gasit si consider ca are un pret foooaarte bun:

70% Reducere la acest >>> city-break la Venetia = 79 euro (cuprinde avion + cazare 3 nopti cu mic dejun la Hotel Piave 3*unde am stat si eu, taxe de aeroport incluse).

75% Reducere la acest >>> city-break la Roma = 79 euro (cuprinde avion + cazare 2 nopti cu mic dejun la Hotel Donatello 3*, taxe de aeroport incluse)

45% Reducere la acest >>> sejur in Malta = 149 euro (cuprinde avion + cazare 7 nopti la Hotel
Hotel Sliema Chalet, taxe de aeroport incluse, asigurare medicala inclusa)

60 % Reducere la acest >>> city break in Londra =129 euro (cuprinde avion + cazare 2 nopti cu mic dejun la Hotel Ibis 3*, taxe de aeroport incluse)

Oferte la Bilete de avion de la 17 euro dus-intors (taxe incluse) >>> AICI

-Am inceput sa scriu un nou jurnal de calatorie, cu o vacanta recenta, din 2015, despre care nu am zis inca nimic. Un mic hint: vacanta m-a costat extrem de putin, a fost in afara Romaniei si am vazut locuri unice si extraordinare. Asadar urmeaza o noua serie de articole care cu siguranta o sa va placa mult de tot mai ales ca destinatia e atat de accesibila. Pana acum am 4 articole terminate si voi incepe sa le public incepand cu luni 23 Nov.

-Mi-am facut un nou profil Google Plus pe care l-am personalizat cu numele blogului si pe care postez frecvent si anunt articolele noi. Daca aveti cont Google Plus si  sunteti activi, va invit sa ma urmariti AICI

-Luna asta m-a ocupat mult si de profilul de Instagram unde am inceput un micro blog. Fiindca nu am nici o sansa sa public zilnic un articol pe blog m-am gandit ca e mult mai usor sa postez zilnic o fotografie pe Instagram. Am gasit si un hashtag ce reprezinta ceea ce vreau sa fac acolo si anume #PozeleSpunPovesti . Daca aveti profil de Instagram va invit sa ma urmariti AICI

-In Noiembrie am vazut 10 filme frumoase de calatorii, filme ce au fost apreciate in cadrul festivalurilor de film si despre care am pregatit deja articolele asa ca urmeaza sa le public, weekend de weekend, ca de obicei.

Un ultim gand ce a marcat luna Noiembrie
Multumesc celor 10 000 de fani declarati pe Pagina de Facebook!

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi toate postarile accesati Cuprinsul blogului (click)!

1. A fost o luna pe cat de calda si insorita (cel putin aici la noi) pe atat de trista. Nici nu mi-am revenit din socul celor intamplate in Romania si Franta ca zilele trecute am tot citit despre cutremurul din Lefkada. Astazi citeam ceva de o alarma la Bruxelles, s-au inchis pietele, s-a evacuat metroul, iar eu chiar ma gandeam la cateva zile prin Belgia dupa Craciun. Nici nu mai stii unde sa te duci :((

1. Este o luna neagra dar sa speram ca perioada Sarbatorilor va trece fara evenimente urate.

2. Chiar intentionam sa incep un articol cu prima propozitie din comentariul Larisei. Pana la urma am renuntat pentru ca am gasit de cuviinta, ca si tine, sa tac. Desigur, m-a afectat tot ce s-a intamplat pe plan national si international, dar mai mult decat acele intamplari tragice am suferit din cauza unei boli oribile din care abia am scapat. Sa speram ca se mai linistesc apele.

1. Ma bucur sa aud ca te-ai insanatosit. Sa speram ca totul va fi bine!