Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Hristos a Inviat!

Era prea mult sa va multumesc la fiecare in parte, asa ca va multumesc aici tuturor celor care ati fost alaturi e mine de Sarbatori: Carmen, Mada, Vertange, Nice, Mihaela, Shayna, Tudor, Dama fara camelii, Sorin, Ioana, Laura, Wind, Redsky  Pato, Melissa !!!



Nu plecati fara un ou rosu

















Si un raspuns la intrebare










Thanks for visiting,

24 de comentarii : Leave Your Comments

  1. Adevarat a inviat! :) Iti multumesc si eu. Ai fost harnicuta cu blogul. Eu de-abia maine cred ca public primele articole.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu e gata, mai am de lucrat la blogroll, la slide-uri, dar asa in principiu sa zicem ca va arata asa (cel putin pana la sfarsitul voturilor :))) )

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place foarte mult noua față dar...la fel de mult îmi place și cea veche... :)
    Ce să votez...?

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat a Inviat! Imi place noul template, asa ca am votat in consecinta!
    Sarbatori frumoase in continuare. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper ca ai avut un Paste asa cum ti l-ai dorit!
    calde imbratisari >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevarat a Inviat! Imi place mai mult noul design al blogului, gasesti repede ce te intereseaza :)

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place f.mult noul aspect:) si este mai usor de comentat acum :) te pup si sper ca ai avut sarbatori linistite

    RăspundețiȘtergere
  8. mie imi placea design-ul vechi mai plin de culoare, dar e dragut si asta, astept varianta finala :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Shakuka multumesc! Uite ca nu m-am gandit niciodata ca se comenta greu de pe programul acela de comentarii insa cu noul format le-am pierdut pe toate ceea ce probabil regret cel mai mult! Ma uit si il vad asa gol zici ca a fost o perioada moarta! :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Mada incerc sa pun ceva culoare pe slide-uri, poate voi reusi sa pun o poza pe fundal, ceva turistic, ca asa parca e prea profi pt grustul meu! Prea nu seamana a blog!

    ps: Sa nu credeti ca mie imi place foarte tare, sunt o pretentioasa, am incercat minim 100 si m-am uitat peste mii de templat-uri! Ideea e ca vreau sa pot pune pozele mari, vreau sa aiba un design mai aerisit, vreau sa fie mai usor pt cei noi veniti .... dar sa fie si putin din stilul meu! Parca celalat avea mai mult din stilul meu, dar nu avea celelalte caracteristici

    RăspundețiȘtergere
  11. Irina multumesc, chiar aia era ideea!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ana, Nice: multumesc, sunteti niste dragute! Uite ca nu m-am gandit ca acum nu va pot raspunde dupa fiecare comentariu, ceea ce nu imi place, sper sa gasesc o rezolvare :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Badge, mai e si fatul ca imaginea veche e folosita de inca 3 sau 4 persoane, pe care le stiu, asa ca voi lua si asta in calcul :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Adevarat a inviat!
    Mie imi placea mai mult inainte, dar acum imi place ca e mai usor de postat comentariile. Daca il faci nitel mai colorat, dar pastrezi structura de acum, cred ca va fi grozav. Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sărbători fericite,multă sănătate pace și lumină în suflet!

    RăspundețiȘtergere
  16. HRISTOS A ÎNVIAT!
    Mulţumesc din suflet pentru urări, răspund cu întârziere, deoarece anul acesta Sărbătorile Pascale le-am petrecut la Tg Mureş, la bunicii scumpei noastre fetiţe, adică socrii mei, şi am stat departe de computer! Fiţi sănătoşi şi veseli! Vă îmbrăţişez! Mulţumesc de urări, vi le transmit înzecit şi o primăvară frumoasă în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  17. Se-cret, Mirela, Vertange, Roxy va multumesc de vizita si de urari!

    Mirela ma bucur ca ati petrecut clipe frumoase!

    Vertange, Roxy, cred ca ramane cel actual dupa cum vad voturile :))! Voi incerca sa fac ceva cu slideu-rile inca nu stiu cum sa le pun, stuiez problema! Si voi studia si cum sa pun o poza e fundal mai colorata mai pentru calatori ....
    Pana atunci sper sa reveniti si pe pagina asta gri :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Mie imi placea mai mult tema veche. Poate ca sunt si conservatoare din fire cand vine vorba de schimbatul designului. Eu il am pe al meu de un an si jumatate si tot nu m-am plictisit de el. :P dar bineinteles faci cum crezi tu, noi te vom citi in continuare

    RăspundețiȘtergere
  19. Adevărat a înviat !

    Cu siguranţă această temă este mult mai plăcută,aerisită,practică şi deasemenea mai uşor de comentat.Ar mai merge câteva gadget-uri. Mie îmi place aşa !

    O completare : La Link exchange nu ai formular de comentarii pentru orice ar vrea sa spună sau să întrebe cineva . Şi ar mai fi indicat un formular de contact pentru o mai simplă legătură între cititori/scriitori şi proprietarul blogului .
    Părerea mea !

    RăspundețiȘtergere
  20. si mie imi placea mai mult tema veche, era asa de fete-cucuiete, in calatorii zvapaiate, cu traista pe umar si cascand gura la curiozitatile oraselor. tema asta e mai serioasa, dar sunt convinsa ca daca ramane, vei gasi cumva sa-i mai moi din nota de oficial. spor la ales, pana la urma doar tu stii ce-ti doresti sa vezi cand intri!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sorin multumesc de completari! Problema e ca nu stiu sa fac lucrurile astea! Nu sunt prea buna in ale informaticii, cand am inceput blogul nu stiam chiar nimic, acum mai stiu cate ceva, dar tu imi ceri chestii extraterestre :)))
    Promit sa ma documentez mai bine si sper ca intr-o zi sa am si formular de contact si comentarii la link excange

    RăspundețiȘtergere
  22. Aa, sincer ca si cititor fidel imi placea tema veche, insa daca trebuie sa imi planific o excursie, sa citesc ceva si sa caut ceva din necesitatea, e mai ok cea noua! Acum sa vedem ....

    RăspundețiȘtergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog

Jurnale de calatorie