Zborul meu anulat de Wizz air

zbor-anulat
Azi m-am gandit sa va scriu ce mi s-a intamplat cu Wizz air, in ideea ca vi se poate intampla si voua, calatorilor!
In septembrie voi merge intr-o vacanta prelungita in sudul Italiei si prima oprire va fi in Roma. De vreo 2 luni am cumparat bilete de avion la Wizz air pentru 9 septembrie Cluj-Pisa ( fiindca Roma era prea scump ) pretul fiind 420 ron pt 3 adulti si 1 bebe.


Acum o saptamana primesc un email de la Wizz air cu o factura electronica pe care scrie -273 ron. Nu scrie absolut nimic in plus si ma tot gandesc ce poate fi. Dupa un timp ma gandesc sa ii sun dar cand vad 0.60 eu centi/min parca nu imi vine mai ales ca imi inchipui ca e ceva gen Orange ii suni si te pun in asteptare pana preia cineva apelul dureaza minim 5 minute. A doua zi ma trezesc cu o idee ce avea sa mi se confirme mai apoi, zborul meu fusese anulat. Dau un search pe site zborul Cluj-Pisa din data de 9 sept nu mai exista. Scriu despre problema mea pe Softpedia si mi se spune sa astept ca sigur voi primi un email in care sa mi se explice. Astept 2 zile dar nu primesc nimic, ma uit pe site zborurile sa-u scumpit, evident presupun ca altii care au patit la fel au facut rezervare pe datele apropiate. Ce urmeaza?

5 intrebari si 5 motive sa ma enervez .....

1. De ce scrie -273 ron cand eu am platit 420 ron? conform legii si a drepturilor mele de calator ar trebui sa primesc -420 ron+ 20% din valoarea biletului adica in jur de -500 ron.
2. De ce au anulat zborul de acum, daca e peste 4 luni, si daca tot l-au anulat de ce nu au scris frumos in email ca a fost anulat si ce e de facut?
3. Ma intreb daca eram plecata si nu intram pe net ma trezeam in aeroport ca de fapt nu este nici un zbor spre Pisa, e lumea tehnologiei dar nu toata lumea are net! La ce naiba mai trec nr. de tel daca nu ma pot suna sa mi se spuna?
4. Bine bine -273 ron dar cum se gandesc sa mi restituie? Ca eu am pus banii direct in contul Wizz air prin OTP Bank.
5. Acum ma tin 2 -3 saptamani pana se scumpesc toate zborurile si apoi tot pot sa imi dea 500 ron cand eu platesc dublu din cauza faptului ca nu mi s-a spus la timp.


Dupa o saptamana de asteptare si nervi vazand ca zilnic se scumpesc biletele i-am sunat. Binenteles m-au tinut vreo 5 min pana sa imi raspunda, a raspuns un baiat, i-am explicat problema mea frumos ( desi in gandul meu era sa rup `prietenia` cu Wizz air ) mi-a spus ca nu stie despre ce e vb dar merge sa vorbeasca cu seful lui sa vada de ce scrie -273 ron, m-a lasat in asteptare inca vreo 5 min apoi mi-a spus ca ii pare rau si ca e o greseala. Desi sunt convinsa ca nu e o greseala si ca de fapt asa fac fiindca multi nu ii suna si mai multi nici nu stiu despre ce e vb, ii spun ca nu ma intereaza cel mai bine ar fi sa imi faca alta revervare Cluj-Pisa. Si in clipa aia m-am gandit ca daca au fost porci cu mine de ce sa nu fiu si eu, si cu tupeu il intreb daca imi fac o rezervare Cluj-Roma trebuie sa platesc diferenta? Diferenta fiind cam 10 milioane. Tipul sta putin pe ganduri si imi zice ca nu, ca mi-o face pe Cluj-Roma pe data de 8 septembrie cu acelasi nr de bagaje si check in online. Dragut baiatu, ii multumesc si dupa vreo 15 min inchid. Probabil imi vine vreo 70 ron la factura telefonica dar macar am bilet Cluj-Roma fara sa mai iau trenul din Pisa si economia de timp. Pana la urma e bine sa se anuleze cate un zbor ..... :))

Thanks for visiting,

Citeste articole cu sfaturi, idei, informatii aici --> PONTURI BUNE

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

41 de comentarii : Leave Your Comments

  1. Si eu am fost o data suparat pe ei ca ne-au mutat un zbor de dimineata la 6, pana seara la 6. Deci am pierdut o zi...de Milano parca. Insa apoi mi-am amintit cat de putin am platit pentru bilet si i-am iertat repede... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si la mine s-a intamplat sa imi anuleze un zbor, dar mi-au spus clar in mail ca s-a anulat, mi-au oferit o alternativa de zbor (imposibila, pentru ca returul era la 30 de minute dupa ce ajungeam), si un numar de telefon CU TARIF NORMAL , in cazul in care vreau sa imi aleg alte date de zbor sau sa primesc banii inapoi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ravan - vb aia ... bine ca a mai plecat :)
    George - probabil ca erau mai de treaba inainte sa vina criza, povestea cu vulcanul ..... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cei de la Wizz sunt destul de ok,din punctul meu de vedere.In aprilie in perioada in care era problema cu norul,am fost si eu blocat prin Florenta.Am facut cerere pentru restituirea sumei,fiindca am fost obligat sa ma intorc cu altceva.Am primit inapoi toata suma platita,pe ambele bilete(dus-intors+taxa de rezervare) chiar daca unul ddintre zboruri l-am efectuat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Robert - ma bucur pentru tine! :) Au fost chiar de treaba! Si la mine pana la urma a fost ok, avem bilete pana in Roma !!! si diferenta de pret e totusi ceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. mie mi-au anulat zborul pentru ca lipseau 80 de centi din costul biletului,greseala facuta d cea d la banca,..am sunat la ei sa vad ce pot face,(pentru 10 min mi-au luat aprox 20 euro)am intrebat daca pot lua alt bilet si sa pltesc diferenta si au zis ca nu,dar o sa imi restituie banii,au trecut 2 luni,nu am primit nici un ban inapoi,nici nu ii mai astept

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu ce sa spun, e nasol. Poate daca suni din nou, si prinzi alt operator e altfel. Doar ca au tariful la telefon prea mare. Ar trebui sa fie gratuit sau cu tarif normal si sa fie centru in fiecare tara, nu doar in Ungaria.

    RăspundețiȘtergere
  8. In caz de intarziere mai mare de 3 ore sau in cazul cand zborul este anulat din motive imputabile companiei calatorul are drept la asistenta , cazare si masa pe cheltuiala companiei, rezervare in cel mai scurt timp posibil, fie la ei fie la alta companie, e treaba lor si in plus o despagubire de 250 de euro, dar trebuie sa pretindeti voi aceste drepturi ce le au toti pasageri din Uniunea Europeana, compania NICIODATA nu o sa va informeze ca aveti aceste drepturi, eu dupa 6 luni de la anularea zborului din cauza ca nu aveau calatori am obtinut despagubirea de 250 de euro , chiar daca a doua zi dimineata m-au imbarcat pe un alt zbor al lor .In caz ca sunteti anuntati cu minim 14 zile inainte de zbor de anularea sa , aveti dreptul dora la restituirea integrala a sumei platite , sau eventual sa alegeti alta data de plecare.P.S pretul biletului 40 euro, despagubire 250 ;) asa mai vreau sa zbor cu Wizzair

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesant, si unde ceri aceste drepturi?

    RăspundețiȘtergere
  10. Din pacate am patito si eu,tot cu WIZZ AIR,intre sarbatorile de iarna 2011 am facut 2 rezervari Timisoara-Londrape pentru data de 26 ianuarie 2012,rezervarile le-am facut printr-o agentie si am platit 850 ron,dar inainte cu o zi m-a sunat doamna de la agentie si mi-a spus ca acest zbor sa anulat si ca ne poate programa pe data de 31 ianuarie sau de da bani inapoi,am fost de acord cu data de 31 asa ca am mai asteptat cateza zile,dar surpriza inainte cu o zi am fost din nou sunata de aceasta data nu mai erau locuri .......::))ceea ce m-i se pare absurd,infine si ca-mi va da bani in 14 zile lucratoare,evident ca au trecut 20 de zile lucratoare si nici macar un telefon,asa ca nu am altceva de facut decat sa-i dau in judecata.

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, ideea e ca sa nu va cumparati prin agentie, luati direct de pe site, si atunci veti vorbi direct cu cei de la wizz air care o sa gaseseasca cea mai buna solutie pt d-voastra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In mod ciudat,uneori, agentiile ofera preturi mai bune decat cele de pe site.Iar unele companii au agentii online spre care te dirijeaza automat.Eu am verificat acest lucru acum 1 luna,cand am cumparat un bilet TAROM.De la o gentie aveam o oferta,am crezut ca direct de la TAROM va fi ceva mai ieftin.Ei bine,era cu 43E mai mult la TAROM!!!Si vorbim fix de acelasi zbor

      Ștergere
  12. Daca zborul v-a fost anulat sau amanat mai mult de 3 ore aveti dreptul la compensatie conform legilor EU.

    Daca aveti probleme de acest gen, am gasit un serviciu gratis de avocati care se ocupa cu astfel de probleme si comisionul se percepe doar daca cazul este castigat si clientul primeste banii. (25% comision din suma - au motive sa faca aceea suma cat mai mare).

    Scrieti in engleza - datele voastre, fwd la bilet daca se poate - la claim12@airhelp.eu - FUNCTIONEAZA

    VALABIL PENTRU ORICE CAZ in ultimii 3 ani.

    RăspundețiȘtergere
  13. Vreau sa va impartasesc o situatie neplacuta, constatata din fericire inca de astazi.

    Am achizitionat saptamana aceasta bilete de avion pentru un grup insemnat de persoane, pentru luna octombrie, la "mareata" companie Wizz Air. Destinatia pe care o vom accesa are doua aeroporturi, unul al orasului propriu-zis, si celalalt la aprox. 100 de km distanta, langa un alt oras. La zborul dus, am luat bilete pe primul aeroport, iar la cel de intors biletele sunt de pe aeroportul secundar. Insa, m-am uitat la interval de doua zile sa vad cum fluctueaza preturile, pentru ca mai sunt oameni care intentioneaza sa-si cumpere bilete pe aceleasi zboruri, si am constatat ca zborul intors nu mai exista, si se efectueaza doar pana la sfarsitul lunii septembrie. M-am gandit initial ca s-ar putea sa fie o eroare, insa astazi am verificat si pe contul meu de la compania aeriana si inclusiv acolo rezervarea a disparut. Probabil ca si-au terminat contractul cu aeroportul respectiv, sau poate va intra aeroportul in renovari ori se va inchide. Din fericire am pe mail si itinerariul, precum si factura electronica. Problema este ca n-am fost anuntat despre lucrul acesta, si ma gandesc cum ar fi fost sa aflu cu o zi inainte sau chiar in aeroport ca nu mai este nici un zbor.

    Nu m-as fi impacientat daca n-as mai fi avut diverse probleme si in anii trecuti cu compania ungureasca. In general, cand am avut necazuri cu ei mi-a fost practic imposibil sa iau legatura cu operatorii, deoarece nimeni nu raspunde la numarul de telefon afisat pe site, lucru experimentat si de multi altii. Se feresc probabil cat de mult posibil de reclamatii. Nici conditiile de despagubiri nu le mai gasesc. Stiam ca in cazul intarzierii cu mai mult de trei ore sau anularea unui zbor, compania este obligata sa restituie contravaloare biletului, o despagubire de 250 de euro/persoana, si in cazul in care este nevoie si cazare si masa pentru client, sau sa asigure alt zbor la compania proprie sau la alta companie, dar nu gasesc nicaieri conditiile pe siteul Wizz. Daca a mai avut cineva probleme asemenatoare, sa-mi zica si mie cum s-au terminat, ca vreau de luni sa incerc sa rezolv cazul asta, luand in calcul si o eventuala reclamatie la Protectia Consumatorului, sau proces intentat impotriva lor. Oricum, numai “ganduri bune” ungurilor de la Wizz, cea mai proasta companie ce zboara si-n Romania, experimentat inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim ideea e sa suni si sa ceri o noua rezervare de pe aeroportul apropiat inapoi. Exact cum am facut si eu.
    La wizz air sunt pe anumite destinatii zboruri de vara care nu mai merg din 1-15 septembrie ... trebuie verificat. Daca au anulat brusc toate zborurile atunci iti vor gasi alta cursa, incearca sa rezolvi cat de repede daca e vb pt mai multe persoane.
    Eu am sunat de mai multe ori si mi s-a raspuns de fiecare data.
    Suna de pe mobil

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu am avut destule probleme cu cei de la wizz dar multumesc lui Dumnezeu ca de fiecare data sau rezolvat prin reclamatiile on-line pe care le-amfacut.Avand card wizz si folosindu-l am acumulat puncte care le-am transformat in bani pentru a cumpara bilet de avion.Cand am vrut sa achit pretul biletului mi-au oprit intai banii acumulati in cont urmand sa completez ce mai ramanea cu cardul.Cand sa dau diferenta nu mai mi-au recunoscut cardul dar banii din cont au disparut binenteles din cont.Am facut reclamatie si dupa"ceva"timp mi-au dat banii inapoi cu precizarea ca au tinut cont ca sunt un client"fidel"al lor.Sa va spun ca mi s-a intamplat sa fac rezevare on-line si sa platesc si cand m-am dus sa plec (pe atunci se pleca de pe Baneasa)am avut surpriza neplacuta ca nu apaream cu rezervare.Binenteles ca a trebuit sa-mi iau bilet pe loc(la ce pret.....) iar banii i-am recuperat prin alta reclamatie dupa ..ceva...timp.Nu mai spun de "ore"de intarziere pe aeroporturi....Dar stiti ca avem o zicala noi romanii"rau cu rau dar mai rau fara rau"....si ei stiu lucrul acesta de aceea i-si permit ei cei de la wizz toate acestea.Am patit multe altele cu ei dar nu vreau sa va plictisesc cu pataniile mele cu cei de la WIZZ...,,

    RăspundețiȘtergere
  16. Victor probleme sunt la toate companiile aeriene. Cu cat calatoresti mai des cu ei cu atat te lovesti de mai multe. Evident la wizz sunt si mai multe fiindca oamenii cumpara in general online si nu prin agentie si atunci intervin mai multe probleme (de rezervare, de scriere, nu isi verifica mailul si nu observa anularea sau probleme cu aparute cu zborul lor etc).
    Mai e o problema si cu faptul ca nu au birouri efective aici incat sa poti vorbi pe limba romana, sa suni la pret decent, sa te deplasezi personal pt a purta o discutie etc. Lucrurile prin telefon sau internet tind sa se complice ....
    Insa inportant e ca la final lucrurile se rezolva!

    RăspundețiȘtergere
  17. 1.Pe undeva,mititel-mititel este scris sa verifici situatia zborului inainte.Pentru asta,cel putin,ei sunt acoperiti.
    2.Eu am patit cu Wizz anul trecut 2 lucruri neplacute
    -am facut rezervare online,mi-a venit confirmarea de efectuare a platii incluzand si codul de calatorie.Dupa 2 zile am vrut sa fac verificarea,introducand codul:pauza.Nu eram de gasit.Intre timp pretul crescuse,si oricum, aveam confirmare ca banii fusesera luati.Din fericire,am gasit niste adrese de mail pe pagina lor,si telefoane.Am dat mail.Mi s-a spus ca biletul meu nu e confirmat,dar ca-l face pe loc operatoarea.Nu am inteles cum nu e confirmat,daca am dat totul,inclusiv banii.
    -pe Otopeni am constatat ca bagajul nu are lacatul si e sfasiat.La reclamatii:nimeni,ma trimiteau de colo-colo,pe scari,cu bagajele in mana.Pana nu am ridicat putin vocea,sa le explic ca unde eram trimisa mai fusesem,nu au putut sa ia legatura telefonica intre ei.
    -cand a venit persoana de la reclamatii,mi-a trantit in fata un formular in care trebuia sa scriu si cat a costat.Ei bine,nu stiam.Era set,pretul fusese pe set,nu pe bucata/troller.Fara pretul asta nu era posibila reclamatia.Trolerul era polipropilena,el vroia sa treaca deterioarare usoara,cand pentru oricine este clar ca o sfasiere se propaga la prima manevra de aeroport.Dar,recunosc,am primit banii (dupa 90 de zile si dupa ce i-am sunat din nou sa le amintesc ca exista o reclamatie)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ca s-a terminat cu bine! La rezervarea biletelor banii nu ajung a doua zi dupa ce sunt depusi, uneori dureaza mai multe zile (e vorba de banci) de aceea uneori intarzie confirmrea rezervarii!

      Ștergere
  18. Help needed!
    La rezervarea online, tiparirea biletelor trebuie facuta color sau alb-negru? Voi cum faceti?Cum faci Alicee?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate fi si alb negru, al facut si color si alb negru ...

      Ștergere
    2. Iti accepta alb-negru, sau nu?

      Ștergere
  19. Toate ca toate, dar ce-am patit noi saptamana trecuta cu Wizz Air pe aeroportul din Dortmund, este pur si simplu INADMISIBIL!! ma intorceam, impreuna cu cei 2 copii ai mei, in varsta de 1.6 ani, respectiv 3.8 ani si cu tatal lor din Bad Oeynhausen (fuseseram acolo pentru un control al fetitei mai mare, care s-a nascut cu o malformatie la inimioara si a fost operata acolo la varsta de 8 luni!!)Am ajuns pe aeroport la orele 14:00 (zborul spre Buc era la 16:25), dar a durat o ora sa luam pranzul, asa ca am facut check in-ul in jurul orei 15:15. Motivul a fost ca aveam carucior pentru cea mica si era ma usor cu el, iar la check-in urma sa ni-l ia. La Security coada era imensa, o singura poarta de acces deschisa, asa ca a durat cam 45 de minute sa trecem. In sfarsit, am ajuns la poarta de imbarcare in jur de 16:10, imbarcarea incepuse déjà, coada era imensa si aici. Deoarece copiii erau extrem de obositi, am cerut sa ni se dea prioritate pentru a ajunge mai repede la avion si a-i culca. cea mica e inca alaptata si nu aveam cum s-o alaptez stand in picioare si plangea déjà isteric. Am fost refuzati si ni s-a spus sa stam la rand. Am facut asta, fara sa mai comentam. Am stat la rand, cu toate ca fetita cea mica plangea foarte tare si alti pasageri ne intrebau de ce nu mergem in fata….cand am ajuns in sfarsit fata in fata cu personalul de la poarta de imbarcare, eu nu m-am putut abtine si le-am zis angajatilor de la poarta de imbarcare ca ar trebui sa le fie rusine pentru atitudinea pe care o au si ca peste tot in lume copiii au prioritate. Atat. Nu am injurat, nu am facut scandal, le-am zis pur si simplu ca ar trebui sa le fie rusine! Erau 2 femei si un barbat, nu am reusit sa le aflam numele cu toate ca am facut eforturi in acest sens. Barbatul s-a ambalat foarte tare si m-a pus sa repet ce am zi, am repetat. In acel moment, a hotarat, din senin, sa ne anuleze zborul si a chemat politia. Politia a venit imediat si, cand au aflat despre ce e vorba, au incercat si ei sa vorbeasca cu angajatul sa-l convinga sa ne lase sa plecam. A fost imposibil. Tipul era implacabil, lipsit de orice urma de umanitate in el. Noi eram socati de ceea ce se intampla, fetita cea mare s-a speriat foarte tare si a inceput sa planga, eu mi-am cerut scuze (cu toate ca nu aveam de ce, imi exprimasem doar o perere, aveam dreptul asta!!), si l-am rugat sa ne lase sa plecam, pt copii…nu am avut cu cine sa mai discutam! Sotul n-a scos niciun cuvant in tot timpul asta, dar tot i s-a interzis imbarcarea, atat lui cat si copiilor!!Mi se parea imposibil sa se intample asa ceva intr-o tara civilizata cum e Germania, aveam senzatia ca suntem in Vestul Salbatic. Angajatul respectiv a facut abuz de pozitia pe care se afla, ni s-a refuzat dreptul la opinie, dreptul la libera circulatie, fara a ni se explica motivul legal si fara a ni se da absolut nimic in scris! Aveam bilete luate la acel zbor, luate cu 2 luni in avans, dar nu ni s-a dat voie sa ne imbarcam pentru simplul motiv ca le-am reprosat ca nu le-au oferit copiilor prioritate. Subliniez faptul ca NU am facut scandal, NU i-am injurat, NU eram sub influenta alcoolului sau drogurilor, eram pur si simplu o mama obosita dupa 4 zile petrecute cu 2 copii mici in alta tara si frustrata de faptul ca acestora le-au fost refuzate niste drepturi… Am uitat sa adaug ca fetita cea mica isi fracturase si mana cu o zi inainte si era cu ea in ghips pana la cot… nimic nu a contat! Nu a contat faptul ca le-am comunicat ca noi nu ne aflam acolo in concediu sau la distractie, ca n-am venit pentru a fi umiliti si batjocoriti in alta tara, eram acolo din motive medicale, avand probleme medicale mari cu copilul cel mare … Nici faptul ca le-am spus ca nu avem unde sa stam si nici bani,…

    RăspundețiȘtergere
  20. Pana la urma, n-am avut incotro si ne-am golit toate cardurile, pana la ultimul leu, pentru a plati o camera la hotel (“doar” 108 eur/ noapte) pe care am gasit-o prin bunavointa politistilor, pentru ca altfel toate hotelurile erau pline…si pentru a plati DIN NOU, bilete la Wizz Air pentru zborul de a doua zi, pe care Wizz Air a avut “amabilitatea” sa ni le ofere pentru “doar” 240 Eur. Daca nu le cumparam intr-o jumatate de ora, urmau sa fie 410 Eur…
    Acum, incerc sa aflu numele angajatilor respectivi si de ce companie apartineau (aeroport sau Wizz Air???) , fiindca nici macar atat n-am putut afla, cu toate ca am intrebat peste tot in aeroport, am cerut sa vb cu superiorul lor, a fost IMPOSIBIL!! Asta pt ca sunt hotarata sa-i dau in judecata si sa le cer daune morale pt trauma provocata copiilor mei. Deocamdata trimit plangeri peste plangeri in toate partile, poate aflu totusi ceva...nu vreau sa las lucrurile asa pt ca e pur si simplu prea de tot ce s-a intamplat! Am senzatia ca si-au permis sa faca abuzul ala si din cauza faptului ca eram romani...si vreau sa le demonstrez ca nu suntem ultimii fraieri, altfel n-o sa mai pot dormi noaptea...daca are cineva vreo idee ce-as mai putea face (am depus plangeri pe site-ul wizz air, la aeroport, la OPC...), rog sa-mi scrie pe adresa de e-mail: gia0606@yahoo.com. Multumesc, o zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  21. adresa pe care a dat-o cineva aici claim12@airhelp.eu nu e valabila din pacate...:( cunoaste cineva avocati buni pe astfel de cazuri, care sunt dispusi sa preia cazul gratis si sa fie platiti doar in momentul in care se castiga?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonim foarte urata intamplarea. Am avut si eu una urata la aeroport in Cluj unde l-au pus pe sotul sa semneze numeroase acte ca se intoace in Romania (fiindca e strain) dar are libera circulatie fiindca suntem casatoriti si e rezident in Ro, iar legea nu il supune la asemenea "tratament" doar o femeie ce s-a trezit cu fata la cearsaf in ziua aia ne-a maltratat pshic in aeroport de fata cu toata lumea. Nu facea parte din angajatii Wizz Air ci de la aeroport.

    Daca ai vorbit cu ei pe romana atunci erau angajati Wizz Air, daca vobeau pe engleza atunci erau angajatii Aeroportului (parerea mea). E ciudat ca lumea nu a intervenit si politia nu v-a dat castig de cauza, sa va lase sa plecati....

    Eu nu stiu avocati dar sper sa fie cineva pe aici care sa te ajute!

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu erau romani, am vorbit in Engleza cu ei, de aceea inclin si eu sa cred ca erau angajatii aeroportului, dar nu stiu sigur. Politia a fost de partea noastra, ne-au inteles, au incercat sa vorbeasca cu ei sa ne lase sa plecam, dar n-au abut cu cine, pur si simplu...si pana la urma ne-au spus, cu regret, ca nu au ce face, nu au cum sa-i oblige daca nu vor. Asta mi s-a parut si mie foaaarte ciudat. Ca si faptul ca nu au consemnat incidentul, nu au facut niciun raport, nimic!! Ne-au spus si ei ca este "unfair" sa faci asa ceva unei familii cu 2 copii mici, dar ca este dreptul lor sa ne refuze imbarcarea....care drept??? bazat pe ce motiv LEGAL??? asta nu stiu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E greu de inteles cum politia nu are putere asupra lor, probabil ca era politia aeroportului care sa fim seriosi, sunt colegi de munca, isi beau cafelele impreuna ....

      Ștergere
  24. Buna
    Sunt noua pe aici si am o mare dilema pe care sper sa ma ajutati sa o rezolv.
    Mi am cumparat acum 2 saptamani bilet la Wizzair si m am gandit in seara asta sa imi fac Check - in ul, avand in vedere ca mai am vreo 6 zile pana la zbor si sunt foarte nerabdatoare. Problema e ca in rezervare mi-am scris decat primul prenume, pe al doilea am uitat sa il scriu nefiind obisnuita sa il folosesc. Credeti ca o sa am vreo problema?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la urma a fost vreo problema ca ai avut doar un prenume?

      Ștergere
  25. S au credeti ca daca ma duc la vreo agentie se poate remedia problema de acolo sau trebuie sa sun la ei?

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu am o problema Cu Wizzair. Cu scuza ca ordinul de plata a ajuns tarziu mi-au anulat rezervarea. Noroc ca am verificat pe site ca eu stateam linistita. Am sunat de n ori si de fiecare data imi spuneau ca imi creaza sold wizz pe site si fac alta programare. Nimic mai fals. Am luat alte bilete cu Alitalia. Insa imi vreau banii inapoi plus costul apelurilor care ei. Cine vrea sa facem o campanie media impotriva lor, cu dovezi bineinteles pentru fiecare caz in parte, rog sa ma contactati la m_alint@yahoo.com (la subiect Wizzair). Poate impreuna reusim ceva ca individual e mai greu.

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu recomand nimanui sa mai foloseasca serviciile acestei companii. Cred ca este ultima data cand am sa mai folosesc serviciile lor. Conditiile in avion sunt asemanatoare unei curse Bucuresti-Obor - Voluntari cu maxi taxi. M-au tepuit cu 240 euro numai la bagaje pentru ca chipurile nu aveau dimensiunea acceptata de catre ei. Imi pare rau si acum ca nu mi-am aruncat bagajele cu tot cu troler la gunoi ca oricum ma costa mai ieftin. Niste jepcari

    RăspundețiȘtergere
  28. Same for me, rezervat 2 bilete dus-intors clus-londra, s-a anulat cursa (o book-uisem cu ceva luni inainte, plecare marti intoarcere sambata , ca duminica era foarte scump diferenta vreo 500 lei) ...si zborul anulat => mutare plecare luni intoarcere duminica , platit in plus = 0 ! :) ... deci daca e vina lor te ajuta! daca e vina ta ...fuck it :) ...e totusi low-cost!

    RăspundețiȘtergere
  29. As fi curioasa sa stiu daca doamna de mai sus care a avut acel incident neplacut in aeroportul din Germania a obtinut macar un raspuns oficial.....si mie mi s-a refuzat imbarcarea in urma cu cateva luni,intr-o alta tara, din alte motive, insa nici pana acum nu stiu daca a fost legal sau a fost un abuz din partea angajatilor din aeroport (eu asta cred) cu toate ca am depus plangeri la toate institutiile implicate, inclusiv la Ambasada, si la Minister si atat am vrut sa stiu, daca am avut parte de un tratement legal sau nu...

    RăspundețiȘtergere
  30. Basel.20.11.2013 ora 15:15 . Ma prezint frumos cu fiica mea de doar 3 ani la aeroport. Facem check-in-ul ajungem la poarta. Se face imbarcarea propriu-zisa....verificarea biletelor si pasapoartelor. Asteptam in fata usii ce avea sa ne duca la avion. Stam, si stam si stam. La un moment-dat se aude un zvon ca aeronava nu poate ateriza din cauza vantului si face cercuri deasupra aeroportului. Intru deja in panica. Se anunta intarzierea. 30 min. Dupa mai bine de jumatate de ora suntem rugati sa ne asezam fiecare pe unde apuca si vom primii informatii. Ma asez cu fica mea care era deja obosita, plictisita, etc..asteptam. pe la 16:30 ne anunta ca zborul este anulat si ca trebuie sa ne preluam bagajele. Zic foarte interesant. Acum ce fac? Trebuie sa ajung in Bucuresti de urgenta. Merg sa-mi i-au bagajul. Trebuie sa trecem prin acelasi filtru ca si cum am fi aterizat pe Basel. Ajung la controlul de pasapoarte. Vad o mare de oameni agitati. Dupa 30 minute scap de control. Imi recuperez bagajul. Incerc sa sun la Wizz Air. Bineînțeles ca i-am deranjat. Nu reușesc sa ma inteleg de nici un fel cu ei si încerc sa-mi cumpăr un bilet de la agenția de bilete de pe aeroport. 980 euro...zic..mama! Sun sotul sa vina sa ne i-a intre-timp caut un oras mai aproape de unde as putea sa zbor. Aveam deja 7 ore de stat in aeroport si de cautat solutii. Era o urgenta. Găsesc Geneva pt a doua zi la 8:30. Bun zic. Merg acasa si rezolv. Am parcurs 60 km cu masina. Am ajuns acasa. Sun la Wizz Air , am ascultat o melodie aprox 5 min. Pt 60 ct/ minut ar fi putut sa puna si ei altceva. Mi-a raspuns un tip, foarte amabil ce-i drept. Mi-am transferat biletul pe Geneva. Este12:30 noaptea si tot caut o solutie sa-mi printez biletul. La 3 trebuie sa o i-au din loc spre Geneva. Am de condus 3h. Cu un copil de 3 ani. Sper sa nu am surprize si acolo. Asadar......WizzAir cea mai de c...t companie LowCost existenta! Problema s-ar fi rezolvat usor cu un transfer la Zurich acolo unde a reusit avionul sa aterizeze in conditii normale. Stau sa ma gandesc la acei pasageri care s-au trezit vrand nevrand in Zurich si care au mai pierdut si conexiunea din Basel. Wizz Air sa fi de ras! Iti doresc sa ajungi la faliment cat mai curand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am patit asa si la Tarom si la Iberia, care nu sunt low-cost. Iti spun asta ca sa stii ca data viitoare cand platesti triplu pe un bilet de avion la o companie de linie s-ar putea sa patesti exact la fel :(((

      Ștergere
    2. Update: si zborul din Geneva a avut probleme; intarziere 35 minute. :)

      Ștergere
  31. Pentru orice intarzieri sau zbori anulate folositi https://www.getairhelp.com. Poate dura cateva luni, dar procesul de inscriere este foarte simplu si automat..Veti obtine compensatia ceruta!

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna ziua. Am si eu o intrebare, am bilet pe data de 1 oct cu intoarcere pe 12 dec l-am a hizitionat online la compania wizz air. As vrea sa-l anulez!!! (Nu mai pot lipsi de la job atata timp) as vrea sa-mi recuperez banii! Cum pot proceda???

    RăspundețiȘtergere

Jurnale de calatorie