Barcelona: Park Guell - O lume magica (2)

 Park Guell

A doua oprire pe traseul lui Gaudi a fost, Park Guell! Acest minunat parc care a nascut in mine dorinta de a vedea Barcelona!

Desi initial parcul trebuia sa faca parte dintr-un complex rezidential modern, cu 60 de vile plus acest parc, creat special pentru aristocratia Barcelonei azi nu vei vedea nimic modern aici. Zona unde e seamana cu cartierele din Hollywood cu vile si palmieri, iar odata ce ati intrat in parc, o sa va simtiti mai repede  in  Fantasy Land din Dinseyaland  decat intr-un parc de cartier!


Prima data cand intri te uimesc cele doua casute de 'turta dulce', din povestea cu Hensal&Gretel , apoi la baza scarilor te lovesti de simbolul Barcelonei: o soparla imensa, din mozaic colorat, pe care o gasesti peste tot in oras (pe tricouri, insigne, cesti, magneti, copie fidela in miniatura, etccc )! Insa aici e originalul! Si toata lumea se pozeaza cu el!

Urcand scarile ajungi sub un balcon imens, o terasa suspendata tinuta de coloanele din imagine. Tavanul e binenteles cu forme din mozaic inspirate din natura (soare,stele, animale etc ). Iar terasa te impresioneaza datorita bancii ondulate, cu diferite modele din mozaic foarte frumoase!




-Stilul Gaudi-




 Terasa suspendata





Si-am urcat si muntele pt o frumoasa panorama incadrata de pini


Desi e mic, Parcul Guell e un parc unic, in afara acestei lumi!



Ultimul obiectiv turistic pe care l-am vazut a fost Sagrada Familia!
O alta surpriza din partea lui Gaudi!


                      Citeste aici mai multe articole despre--> Spania - BARCELONA
                     Propuneti mai departe: Dati si voi un Like si un share/Mersi Click Here!

 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

17 comentarii:

  1. Foarte frumoase poze ;). Ti-am lasat un mail, da un semn cand ai timp ... 10x!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa descrierea. Pozele sunt superbe. M-ai starnit si mai mult sa vad acest loc minunat. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos! Eu din pacate nu l-am vazut inca, asa ca il vizitez deocamdata virtual prin intermediul fotografiilor tale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru mine, parcul Guell a fost primul vazut dintre operele marelui artist. Cu adevarat o lume magica din care m-am desprins cu greu. Si in care mi-ar placea sa revin...intr-o buna zi. :)
    Frumoasa prezentare, superbe poze. Ca de obicei. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Liliana acum l-am vazut, am sa verific maine, deabia am ajuns acasa si sunt rupta

    RăspundețiȘtergere
  6. Laura am uitat sa specific ca intrarea e gratuita iti spun asa ca sa te ambitionez si mai mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Vertange: Barcelona si operele lui Gaudi trebuie sa fie vazute de orice calator inarait, asa cum esti si tu, asa ca trebuie sa ajungi acolo cat mai curand!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nice multumesc! Si tu esti draguta ca de obicei :). Ce varsta ai avut cand ai vizitat Barcelona?
    Mi-ar placea sa stiu cum se vad aceste minunatii prin ochii copiilor :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Anul trecut, aprilie 2010. :(

    RăspundețiȘtergere
  10. pana la urma nici nu conteaza atat de mult daca voi ajunge sau nu acolo, atata vreme cat exista oameni ca tine care povestesc frumos si pozeaza deosebit :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Aa multumesc! Dar daca tot povesteai de mancare, gandeste-te ce importanta are o fotografie sau o poveste despre gustul mancarii daca nu o gusti chiar tu??? :) vezi asa e si cu calatoriile ....

    RăspundețiȘtergere
  12. Este superb acest parc. Imi pare tare rau ca atunci cand l-am vizitat, in 2000, nu aveam aparate foto digitale si astfel, am ramas peste ani doar cu vreo 2 poze din parc, si ele facute asa cum s-a putut, deci nimic extraordinar. Mi-ar fi placut acum sa am cateva zeci de poze de aici, sa le admir si sa-mi amintesc ce frumos a fost...

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat de frumos arata, cred ca este impresionant sa fi acolo. Soparla este "semnatura" lui Gaudi, ca sa zic asa :) Avem si noi una in miniatura.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mihaela daca te ajuta cu ceva poti sa admiri pe blogul meu, desi nu sunt prea multe :(((

    RăspundețiȘtergere
  15. Irina eu am tot amanat sa imi cumpar una, vroiam una mica mica sa mi-o prind de bratara, sau un inel cu un sarpe, vroiam sa fie integrat pe ceva folositor, si pana la urma m-am intors fara soparla lui Gaudi :(((

    RăspundețiȘtergere
  16. Artistii din parc m-au fascinat la fel de mult precum chiar parcul in sine. Acolo am auzit prima oara sunetele produse de hang si am cumparat si cateva cd-uri cu muzica :).

    Ai observat ce acustica buna are parcul?

    daca iti face placere sa mai vezi fotografii din Barcelona te astept.
    http://aripileluirafael.blogspot.com/2010/08/vicky-christina-barcelona.html

    RăspundețiȘtergere