Luna de miere - discutii turistice

Luna de miere e probabil singura luna din viata cand prietenii nu sunt invidiosi pe tine, cand familia iti accepta deciziile, chiar daca le spui ca vrei sa mergi in capatul lumii, cand e ok chiar si pentru sefi sa ai o luna libera si mai ales cand bugetul nu mai e limitat! Cel putin teoretic! :)
Eu nu am avut o luna de miere, am avut un weekend, insa nu as vrea sa vb despre asta acum. Fiecare femeie viseaza la o luna de miere unica, cu stil!
Pentru mine o luna de miere de vis ar suna cam asa:  o combinatie de Thailanda cu Maldive sau Bali! Putina nebunie urbana exotica (Thailanda), dupa care 2 saptamani de relaxare in Maldive sau Bali, unde sa fac baie, plaja si sa lenevesc in hamac cu un suc de cocnut in mana!
O a doua varianta ar fi America de Sud! Poate e mai putin exotica insa mi-ar fi imposibil sa refuz o serenada cantata de mariachi, nopti indulcite cu ciocolata si chilli, zile petrecute in cautarea pinguinilor sau escaladand ghetari! In plus Acapulco,Rio de Janeiro, Cancun sunt destinatii perfecte pentru leneveala la plaja si baie in mare!

Dupa cum vedeti pentru mine o saptamana la mare e acel must be al lunii de miere! Marea si plaja mi se par romantice in doi: la rasarit, la apus si noaptea! Deasemenea servici de  5 stele incluse! Nu cer neaparat all inclusive, deoarece cinele romantice nu mai sunt asa romantice intr-un restaurant plin cu lume ce se serveste de la bufet! Insa micul dejun servit in camera sau pe balcon, un pat mare cu lenjerie alba de matase, flori si parfum de lavanda, excursii organizate de o zi, jacuzii si masaje pentru orele de dupa excursie, sunt micile mele pretentii! :))
Si da, mi-ar fi placut sa fie o luna! Sa avem timp si de vacanta dar si de rasfat in doi! In 7-10 zile e imposibil sa te bucuri si de clipele romantice cu partenerul si sa si mergi sa vizitezi! Fiindca e obositor si frustrant!



Va intreb  : Alex, Shayna, Nice, Teo, Carmen, Redsky, Costin, Irina Comba, Clipe de Cluj, Mirela, Bianca, Ovi, Ionut, Link-Ping , Shakuka, Roxy ..... (completati voi) ...  cum vedeti luna de miere perfecta? Ce destinatii ati alege? Ce stil?? O luna sau o saptamana???

Thanks for visiting,

LA MULȚI ANI tuturor purtătorilor de nume florale!


Daca v-a placut acest articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

Un comentariu:

  1. As alege Grecia, Insula Santorini. Imi plac la nebunie casele albe, pe malul marii, linistea si oamenii calzi :) .
    Cred ca o luna e de ajuns :)

    RăspundețiȘtergere