Un roman la New York [Guest post]

Saptamana trecuta vroiam sa fac o simulare pe New York, atunci un bilet de avion din Italia era 400 euro dus-intors, acum a ajuns la 674 ce-i drept din Bucuresti. . 
Si fiindca eu nu am fost la New York, si habar n-am cum stau treburile pe acolo, am rugat un prieten ce locuieste in New York sa imi scrie cateva cuvinte despre oras. Cum simularea a picat fiindca pretul ajunge la minim 1000 euro cu Cazare pe doua saptamani, ceea ce nu mi se pare deloc low-cost, trecem la interviul ce i l-am luat.



Informatii utile si sfaturi venite din partea lui Ovi (roman stabilit la New-York):

Alicee: 1. Spune-ne cateva cuvinte despre tine (de cand locuiesti acolo, cum ai ajuns, de ce ai ramas si daca te-ai mai intoarce in Romania ...

Ovi: Despre mine...  nu sunt prea multe de spus... de teama ca... poate voi spune ceva ce ma lauda... si atunci ar trebui sa platesc diferenta...
Oricum... sunt aici din tomana lui 1988... si nu-mi pare rau ca m-am stabilit la NY...  vin in Romania in fiecare an in vizita la parinti, rude si prieteni...  si... m-as repatria numai daca ar fi in Ro. mai bine decat aici... ceea ce nu cred ca va fi vreodata, sau... cine stie poate in situatii speciale ce m-ar conduce sa fac asta...insa de buna voie, nu as face asa ceva...

Aliceee: 2. Povesteste-ne putin despre New York, ce te impresioneaza cand ajungi din Romania acolo, aspectele pozitive si negative ale orasului (ca si turist): transport in comun, preturi, securitate, mancare, cazari, unde sa stai si unde sa eviti sa stai in New York

Ovi:
  • Despre New York la prima vedere, am scris pe blog pe la inceputul activitatii mele...  uite aici  adresa...  http://oovi.wordpress.com/2007/10/30/leapsa/  sper ca cele scrise atunci sa te dumireasca putin ....
  • Transportul in comun: sunt autobuze, este metrou, sunt trenuri...  si taxi...  dar ca sa le folosesti trebuie  cel putin sa stii unde esti, unde vrei  sa ajungi si putina engleza apoi daca le ai cu orientarea in spatiu poti sa citesti, daca nu, intrebi lumea
  • Mancarea.... ca peste tot... restaurante la tot pasul... o friptura poate fi intre 13 si 100 de dolari... depinde unde o servesti...  oricum... sunt si caruturi unde poti cumpara traditionalul hot dog... pe care eu nu-l recomand... sau:  frigarui, castane, covrigi. La McDonalld poti sa te saturi cu 15 dolari...  sau poti sa cumperi de la  magazine care au bufet cu mancare gata pregatita... oricum... nu veti face foamea la NY
  •  Hoteluri... cred ca cele mai ieftine sunt in jur de 25 dolari pe noapte ... si  merg pana la sume  impresionante... depinde de locatie si de calitatea hotelului...  Cel mai  frumos pentru un turist este sa locuiasca in Manhattan... de evitat cartierul Harlem sau Wasington hight...  dar si Brooklyn , Queens sau Bronx...
  • Securitatea: Orasul este chiar foarte sigur... mai  sigur decat Bucurestiul, evident daca eviti anumite zone...  in care oricum un turist nu are ce cauta...
Aliceee: 3. Pe o lista scurta ce obiective turistice ar trebui sa bifam in New York si cat ne costa distractia (in masura in care stii):
Ovi
  • In primul rand Time Sqare...  noaptea... acolo nu se doarme niciodata...  este absolut superb...
by snorpey

  • Eu apreciez muzeele... Metropolitan (muzeul e arta) este  de marca mondiala...
  • Priveliste de sus de pe terasa Cladirii Imperiului ( Empire State Building) ...
 by jerryfergusonphotography
  • Zona finanaciara si o vizita la bursa (apropo stiati ca in New York sunt nu mai putin de 4493 zgarie-nori)
  • Central Park (parcul central)
by Francisco Diez
  • Portavionul de pe raul Huston
  • Sunt mai multe autobuze care fac turul orasului pe diferite  rute (sightseeing)
  • Battery parc... de unde se  vede  foarte frumos statuia... si  zona NJ
  • Statuia Libertatii 
 
by Florin Draghici
 
  • Insula Ellis...  (insula emigatiei... muzeu)
  • Insula Guvernatorului
  • Cine poate ajunge in statul NJ sa privesca  Manhattanul nopatea... este un peisaj ce nu poate fi descris in cuvinte...
  • Deasemenea  partea  de jos a Manhattanului se vede  superb de la autostrada BQE... sau  din  Brooklyn hight....
  • Si desigur putem vorbi despre shopping si magazine...  pentru care iarasi ar trebui o lista :)
 Oricum toate acestea sunt in functie de placerea turistului, de interesul  lui pentru un domaniu sau altul!

Va urma ...

Daca aveti orice intrebari pentru Ovi, va rog sa i le ardesati chiar aici printr-un comentariu, stiu eu curiozitati, picanterii etccc           Let's Talk about New York!

Thanks for visiting,


Daca v-a placut acest articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

2 comentarii:

  1. Stiati ca pentru a vizita Statuia Libertatii trebuie sa ti se ia amprentele??? Vi se pare normal? Cine stie :) POATE FUGE CINEVA CU EA :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello,si eu am fost vara trecuta(2011) in NY si am stat 3 luni,,am fost cu programul WORK AND TRAVEL,,si am avut ocazia sa lucrez la Ellis Island,,,intr-adevar,,,,NY is the best!!! can't wait to come back there this summer:D

    RăspundețiȘtergere