Punct si de la capat - Portugalia

La inceput Barcelona a fost doar orasul de legatura cu Lisabona! Apoi am prelungit-o in asa fel incat mi-am impartit zilele de vacanta in 2: jumatate pentru Spania, jumatate pentru Portugalia! Daca imi cititi simularile de vacanta, veti vedea ca imi place sa combin mereu doua tari intr-o vacanta! Nu e neaparat vb de ce imi place, e vb de bani! Din Romania spre Portugalia zboara low cost doar Blue air, si nici ei nu sunt asa de low-cost! Apoi Ryan air zboara la Faro si Porto, extremitatea de nord si sud a Portugaliei! Dar mai este o companie low-cost ce zboara la Lisabona, acolo unde vroiam eu sa ajung .... se numeste Vueling si are deseori preturi promotionale (eu am prins 40 euro pentru o cursa dus intors Barcelona-Lisabona) iar serviciile sunt bune! Asa a intrat Barcelona in program :)
Ca sa intelegeti vacanta mea a aratat asa:
Cluj-Barcelona(4 nopti)-Lisabona(5 nopti)-Barcelona (1 noapte) - Cluj
Ca si constructie a fost vacanta perfecta, avand destule zile pt a vedea ambele orase in detaliu! Acum, dupa ce m-am intors as spune ca as fi donat o seara din Barcelona pt Lisabona, de ce, veti afla deabia in ultimul episod portughez, episoade pe care le incep chiar saptamana asta!



''Am ajuns in Lisabona la ora 8 dimineata, dupa un zbor de 1 ora! Din aeroport mi-am cumparat Lisboa Card valabil 48 ore cost 25 euro! M-am folosit de el pe busul  nr. 44 cu care am ajuns in oras! Excursia cu busul (pot s-o numesc asa daca am facut peste 30 min??? ) a fost insuportabila, din cauza soferului care ba frana brusc ba accelera prea tare zici ca era la primele ore de conducere!
Lisabona nu m-a cucerit de la prima vedere, din bus arata destul de rau, cu cladiri comuniste, parcuri neingrijite, pe strada masini vechi, iar P-ta Rossio unde m-am coborat din bus era pustie zici ca am ajuns in orasul fantoma, desi la 10 dimineata ma asteptam la trafic si aglomeratie ''

Citeste tot jurnalul de calatorie aici -> Portugalia

Daca vreti sa stiti primii ponturi despre calatorii va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

13 comentarii:

  1. cand era mai antrenant, te-ai oprit!!! aliceeeeeeeee, ce cruda esti! :D
    astept cu nerabdare continuarea!

    RăspundețiȘtergere
  2. iti place sa ne ti pe jar pana data viitoare

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Alicee!
    Te felicit că ai ajuns
    până acolo!
    Un weekend excelent!
    Pupicei ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Aa, sa stii ca nu vroiam sa fie asa, dar mi-am dat seama ca daca continui va fi prea lung, asa ca l-am impartit in 2. :) Vreau sa spun ca nu sta in firea mea sa fiu cruda :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar is curioasa care ti-au fost impresiile, dat fiind ca am ajuns si eu pe acolo de curand. Is curioasa si ce-am ratat interesant din lipsa de timp ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mirea ma bucur ca esti interesat, in curand va veni si continuarea

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena multumesc, pupici si weekend frumos

    RăspundețiȘtergere
  8. Liliana din impresiile tale nu am vazut mult mai multe mai ales fiindca nu mi-am folosit timpul chiar atat de bine :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Adica nu mi-am bifat tot programul pe care l-am construit :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Abia astept continuarea povestirii. :) Oare care e mai frumos, Porto sau Lisabona?

    RăspundețiȘtergere
  11. Dar expeditiva ai mai fost :)) Nici n-am inceput bine lectura ca s-a si terminat. Puteai sa o mai lungetsi putin, eu nu ma suparam :D Sau trebuia sa pui un sondaj (se pare ca am ceva cu sondajele in ultima perioada). Ceva de genul "De ce era Lisabona parasit la 10 dimineata?" :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Nice nu stiu fiindca in Porto nu am ajuns, dar Lisabona e un oras special pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  13. Irina stiu ca puteam sa o mai lungesc, dar lasa ca veti citi mai multe despre Lisabona zilele ce vin :)

    RăspundețiȘtergere