Restaurant "All you can Eat" in Lisabona-Restaurant review

Treceam prin fata la Wok Restaurant cand un baiat chinez ma opreste si ma intreaba daca nu vreau sa intru in restaurantul lor! Norocul lui, muream de foame! Norocul meu, am gasit un restaurant cu mancare buna pe gustul meu! Nu scrie niciunde afara ca e restaurant All You Can Eat! Daca stiam nu as fi intrat! Fiindca stiam din Barcelona si Roma ca astfel de restaurante costa mult, in jur de 20 de euro/persoana si nu poti sa mananci chiar de toate in pretul acesta! Dar la Wok Restaurant a fost altfel! 



In primul rand fiindca e ieftin, costa 7.95 euro/persoana! Si poti sa mananci tot ce doresti si cat doresti! Sucul /cafeaua costa 1 euro! In rest absolut tot intra in pret!
Ce puteti manca? Mancare cu specific asiatic, chinezesc, tailandez, japonez! Stiu ca in Portugalia ar trebui sa mananc mancare portugheza, ceea ce am si facut, pe la diverse restaurante! Mancarea a fost buna dar nu neaparat ieftina! Nu asa cum credeam eu ca va fi, oricum asta e alta poveste! 

In fine, sa va descriu ce puteti manca la Restaurantul Wok din Lisabona! salate de legume, salata cu creveti, salata cu paste, vreo 8 feluri de salata! si sushi! ca aperitiv! Apoi taitei thai, paste chinezesti, cartofi prajiti, legume la gratar, orez gatit in diferite feluri, cartofi copti etc! Ma indoiesc ca cartofii prajiti fac parte din bucataria asiatica, asa ca da, veti gasi si mancare europeana! Carne? Fructe de mare (creveti si calamar inele, pane) creveti prajiti in wok, bulete de fructe de mare, mancare chinezeasca cu carne de porc si vita, dulci si picante, cu carne prajita, inabusita si la cuptor! Si daca din toate astea nu va place nimic, este si carne macra si peste pe care vi-l pregatesc dupa reteta voastra proprie! 
La Desert avem fructe (capsuni, pepene rosu, pepene galben, ananas, cocos, fructul pasiunii, etccc), salata de fructe, gelatina, budinca, crema de oua! Prajituri mai putin!
Cat poti sa mananaci? Pai exact tot ce iti doresti! Ai o singura farfurie mare si una de desert si pe astea le poti umple de cate ori vrei! 
Ca si calator cu buget redus sau backpacker restaurantul e perfect! Mai ales daca ai mic dejun la hotel/hostel, mai mananci la pranz bine aici pt 8 euro si ai terminat cu mancarea pe ziua respectiva! Scapi destul de ieftin si mananci bine!





Restaurantul Wok il gasiti in Lisabona pe partea stanga cum te uiti spre liftul Santa Justa,
trebuie sa urcati cateva scari si il gasiti!



Citeste tot jurnalul de calatorie aici -> Portugalia

Daca vreti sa stiti primii ponturi despre calatorii va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)


18 comentarii:

  1. Arata toate foarte apetisant! :) Mancare japoneza sau thailandeza n-am incercat pana acum, dar cea chinezeasca imi place mult. Dar pui nu aveau? Ai zis porc, vita, peste...nu aveau si mancaruri de pui, cu condimente, cum sunt acum la moda in Romania?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba da aveau si pui, se vede chiar intr-o poza, pui shangai :)! am uitat eu sa scriu :) ma bucur ca ai observat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai da ce bine arata toate felurile alea de mancare....eu numai ce am mancat dar mi s-a facut iar foame!!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut eu in poza, da nu stiam sigur daca e pui shanghai sau nu. Mie oricum imi plac mai mult mancarurile lor cu pui, gen pui pe plita incinsa. :) Sau pui cu sos tomat. Din astea. :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela aveau si cu sos tomat, dar eu aleg intotdeauna sushi si fructe de mare daca e sa aleg intre astea si pui/porc/vita! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Alice si eu mi-am facut pofta de dimineata cand am publicat articolul :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Modnitza te cred :) si eu iubesc mancarea asiatica! Mi-ar placea sa stau o luna acolo si numai ca sa mananc toate acele feluri de mancare de la ei!:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata bine, intr-adevar! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. As vrea sa existe si in Bucuresti un asemenea restaurant...ieftin si cu mancare atat de diversa si aspectuoasa. Imi place ce ai ales tu acolo. :D
    Dupa cum stii ador fructele de mare, iar mai nou am facut o mica pasiune pentru mancarea chinezeasca. :P

    RăspundețiȘtergere
  10. totul arata apetisant! si mi-e o foame acum...

    RăspundețiȘtergere
  11. Mmmm ce foame mi s-a facut! Si nu-s asa o gurmanda! :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. All you can eat cu fructe de mare? Și alte cele din mare?
    Pfff... deja trebuie să notez. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Nice si mie mi-ar placea sa fie un asemenea restaurant la Cluj! As fi abonata, client fidel!!!

    Pato, Dana si mie mi-e foame cand ma uit la propriile mele poze si imi amintesc :))

    Diana in Lisabona vei gasi o gramada de preperate din peste si fructe de mare! dar aici e si ieftin!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim3:19 p.m.

    acesta este restaurantul ;) http://wok.com.sapo.pt/

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonimule nu stiam ca au site, dar da, despre aceasta e vb! Ms

    RăspundețiȘtergere
  16. ma duc la lisabona in septembrie. am salvat linkul :)

    RăspundețiȘtergere