Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Artist amator la Roma

Sculptura in morcovi si patrunjel



 Acest articol face parte din seria Miercurea fara cuvinte by Carmen
Va rog sa va dati si voi cu parerea cu privire la blogul meu de calatorii 
Thanks for visiting,



Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

14 comentarii : Leave Your Comments

  1. asta da arta migaloasa si perisabila! imaginativ omul!

    RăspundețiȘtergere
  2. omul ala e talentat rau, nu gluma.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. wow! îmi place foarte mult lebada, dar fiecare sculptura este o mica bijuterie! Talent izvorât dintrun suflet curat!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Inventiv baiatul....cumpara cineva?

    RăspundețiȘtergere
  5. ce minunatiiii...cum sa le mananci ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Super!Nu am mai auuzit si vazut asa ceva, dar omul este extraordinar de inventiv.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place , prin asta ti-ai mai castigat un cititor, mult succes si la cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow, superb. N-am mai intalnit asa ceva pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ioana in fata mea cineva a luat! dar erau care ii puneau bani fara sa cumpere.

    Dragos ma bucur

    Coco pai astea nu le mai mananci

    Carmen ai dreptate, trebuie sa ai talent si imaginatie :)

    Multumesc tuturor pt comentarii

    RăspundețiȘtergere
  10. frumos de tot, si eu i-as fi pus o moneda doar pentru placerea oferita.
    Pare asiatic omul , asa-i?

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog

Jurnale de calatorie