Picturi si ceramica din Safi (1)

Jurnal live din Maroc:  A-11-a zi - Sambata (29 octombrie 2011)
Picturi si ceramica din Safi (1) 

Astazi normal vroiam sa stam acasa. Sambata nu prea e zi de iesit in Maroc. Toata lumea e in oras, e agitatie, se gaseste greu taxiu etccc. Dar in Safi sambata dimineata e gol, majoritatea merg in targ asa ca ne-am grabit sa ajungem in centrul vechi in zona comerciala unde se vand picturi si ceramica facute in Safi! Zona in care va doresc sa ajungeti si voi daca popositi in Maroc :)












Thanks for visiting,

Am locuit 1 an in Maroc, toate articolele le gasiti aici --> MAROC

Urmareste-ma pe Facebook Click Aici! /Mersi 

 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!  

26 de comentarii:

  1. Adevarat paradis al picturilor pe ceramica! mi-ar place mult sa vizitez târgul. Abi astept explicatiile! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce locuri minunate! O încântare să priveşti aceste poze, cu gândul la o călătorie.
    O noapte liniştită! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de frumoase sunt ....toate! o incantare pentru ochi:). o noapte faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos. Este aproape incredibil că aparţin Marocului.

    RăspundețiȘtergere
  5. E fain târgul, într-adevăr, se vede că ai de unde alege dacă îţi doreşti ceva...
    O seară plăcută îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maestrii... Sunt foarte frumos aranjate...

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place ceramica neagra foarte mult !

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar frumoasa zona. Imi aminteste de targul de ceramica din Iasi, organizat in fiecare vara.

    RăspundețiȘtergere
  9. As alege ceva din ultima poza, sint cele mai luminoase. Dar si farfuriile albastre sint minunate ! Tu ce ti-ai luat ? Nu-mi spune, ca ai rezistat tentatiei !

    RăspundețiȘtergere
  10. frumos...
    frumos iti sta caftanul:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Impresionante exponatele, astept cu nerabdare explicatii, completari. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. frumoase exponatele pe care ni le oferi, călătorule :). probabil nu voi ajunge niciodată pe acolo, pentru că nu-s mare prieten cu căldura, dar prin ce găsesc la tine măcar îmi pot face o imagine.

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim3:57 p.m.

    Mie imi plac farfuriile din a doua poza. Cele negre cu argintiu (sau alb, nu-s sigur). Chiar m-am mirat ca au o combinatie de culori atat de simpla si neostentativa, de obicei sunt colorate ca niste brezai :D. Probabil sunt pentru turisti. Nu ai si niste poze mai de aproape? As fi curios cat de ingrijit sunt facute si de la distanta nu e foarte clar. Desi cele din fotografia 9 sunt clar facute EXTREM de ingrijit. Sunt impresionante modelele de acolo (cele negre cu argintiu par clar mai simple in detalii).
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  14. Am fost placut impresionata de de ceea ce am vazut in aceasta galerie.
    Frumoasele imagini!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte interesantă expoziţia de ceramică. Iar puştiulică este adorabil! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari,pentru ca doresti sa imparti cu ceilalti frumosul pe care il descoperi in drumurile tale!
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  17. Enciclopedia ta este tot mai interesanta si fotografiile tot mai frumoase... Mi-a placut mult plimbarea prin Maroc! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Arata foarte bine fotografiile tale.Felicitari:) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. ce minunatii! cred ca as pleca incarcata de vase de acolo - sau de regrete, ca nu le-am putut cumpara pe toate :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Wow. Alice, am citit cu sufletul la gura ultimele tale postari. Abia astept sa mai scrii.

    RăspundețiȘtergere
  21. ba fratilor, acu nu va suparati pe mine dar...ce-aveti? n-ati mai vazut oale de ceramica pana acuma? Sunt frumoase, dar totusi...nu e coborarea lu Isus pe pamant....
    FYI, in prima duminica a lunii iunie a fiecarui an se organizeaza Cocosul de Horezu, targ de ceramica. La Horezu. dar sunt sigur ca peste tot in tara sunt chestii de gen. Puteti pleca cu cate oale si strachini vreti.

    RăspundețiȘtergere
  22. e o pata interesanta de culoare, e liniste si relaxant sa privesti. in plus cred ca in vasele alea mancarea are un pic alt gust ;)

    RăspundețiȘtergere