Cazare in Timisoara – Pensiunea Andronik


In drumul meu spre casa din Franta am facut o scurta oprire in Timisoara.  Am ales sa ma cazez la pensiunea Andronik fiinca era singura pe care am gasit-o pe net cu pretul afisat, 70 ron camera dubla in regim single.

Ce nu mi-a placut

-          Inainte sa rezerv am sunt la pensiune sa intreb unde e pensiunea, daca e aproape de aeroport. Eu aterizam de la Paris la ora 11 pm si nu vroiam sa ma trambalez prea mult si nici sa platesc o avere pe taxi. Mi s-a zis ca e aproape de Aeroport si taxiul costa maxim 20 ron. Fiindca toata plecarea la Paris a fost intr-o graba am crezut  ceea ce mi s-a spus si nu am mai verificat in plus. Cand colo pensiunea e din contra, cea mai indepartata de Aeroport, traversezi orasul , centrul, si dupa acceea intr-un cartier izolat e aceasta pensiune. Taxiul m-a costat 45 ron de la aeroport, un 10 euro pt care chiar am suferit !!! Fiindca pe diferenta aceasta de pret puteam sta la 3 stele in centru. Din pacate asta e mentalitatea unora, dupa noi, potopul!

Ce mi-a placut

-          Ca m-au sunat cu 6 ore inainte ca sa ma intrebe daca mai ajung
-          Ca aveau receptie si paza – portar non stop
-          Ca desi afara erau – 15 grade in camera am dormit in tricou si pantaloni subtiri. Era foarte cald
-          Camera draguta, cu tv, baie proprie
-          Pensiunea in sine e frumoasa si ingrijita, inauntru sunt niste tablouri imense, chiar mi-au placut
-          Micul dejun a fost consistent (8 felii de sunca, 4 de telemea, legume, unt, gem, cafea si ceai)

 Il recomand doar daca aveti masina, altfel eu cred ca sunt si in centru pensiuni/hoteluri bune la pretul
acesta!



Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!  

6 comentarii:

  1. Si eu cand am fost la Sibiu am tot fost sunata de proprietara - dar cred ca si din cauza ca pensiunea era goala si de-abia astepta clienti. :)
    Aiurea cu taxiul..45 lei...enorm.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar astazi ma gandeam ce mult costa pe micii patroni aceste inselaciuni, in aparenta foarte marunte... Pentru ca a doua oara probabil nu vei mai merge la ei, in ciuda pretului bun.
    Eu ma gandeam in contextul in care am luat alaltaieri doua prajituri de la cofetaria din colt, de unde mai luasem totusi si era ok. Cu siguranta ca nu mai am alta data incredere sa iau de la ei, cu alte cuvinte au castigat 8 lei, dar au pierdut toti banii pe care in ani de zile poate (ca desi stau cu chirie greu voi schimba cartierul) i-as fi dat aici - ocazional prajituri, dar si torturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. decorul arata inspaimantator, rozul ala e debusolant :D
    ideea e ca aeroportul fiind in afara orasului, ai fi platit mai putin taxiul pt un hotel langa aeroport, dar plateai inca o suma daca voiai sa vezi orasul. desigur te puteai caza in centru, undeva la 100-150 ron, dar ieseai mai scump.data viitoare cand o fi, te ajut daca vrei sa te orientezi in teren.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela, se poate. :)) Da 45 lei!! dupa ce au zis maxim 20....

    Iulia pieerd mult! dar nu stiu cum nu se gandesc ca daca tu ai fi pacalit nu ai mai merge acolo nicioata :(((

    Aa in realitate e ok, si e mare. In poze arata cam ieftin stiu. Prima data nici nu am vrut sa lee pun, dar sa nu creda cititorii ca nu am fost :))

    RăspundețiȘtergere
  5. buna! noi oprim in arad la Maxim,aproape de vama .prima data la plesneala.nu stiam pe pc.si am plecat la drum.ne a placut.scump na fost am dat pe camera matrimoniala find cu 2 copii imi trebuia loc sa montez tarcu super oameni.pana n 200 ron,cu mic dejun inclus.pana la urma sa fie curat asta conteaza ca nu ei camera acas eu asa zic!.astea raman amintiri

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate! Camera a fost curata si micul dejun foarte bun

    RăspundețiȘtergere